abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:01:55 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182754377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Hij heeft nog 3 kansen. Laten we het hopen.
Pole is niet echt gunstig deze race.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182754417
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pole is niet echt gunstig deze race.
Want er ligt meer rubber (dus grip) aan de andere kant van de startopstelling?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:08:43 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182754503
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee. Door het lange rechte stuk na de start wordt de polesitter meestal door degenen achter hem voorbij gereden op dit circuit. Zie bijvoordeeld de start van vorig jaar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182758193
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 08:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max zoekt de limiet ten minste op :P
Hij doet het zware werk voor de andere rijders.

Zo maar eens op huis aan en nog wat van FP2 meekrijgen. O+ Wat gaat die winterstop weer saai worden ;(
Ja doei.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:29:18 #275
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_182760109
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heel lang recht stuk naar de eerste bocht waardoor diegene achter je je slipstream kunnen pakken een een aanval kunnen doen in de eerste bocht.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:23:22 #277
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182761189
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heel lang recht stuk naar de eerste bocht waardoor diegene achter je je slipstream kunnen pakken een een aanval kunnen doen in de eerste bocht.
Bij Max denken ze wel 2x na :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182761253
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
Om één of andere reden heb ik het gevoel dat Max Pole gaat pakken komende race.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het dit jaar nog ergens gaat gebeuren is het hier wel iig. Ik hoop het, zou leuk zijn om toch dat recordje van jongste polesitter mee te pakken, ook al is dat zo onbelangrijk.
Flesje bier
pi_182762833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar is pole ook echt niet gunstig of is het voordeel minder groot dan anders?

Ik heb de starts van afgelopen twee jaar en het laatste lijkt het geval, toch?
pi_182763759
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 21:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar is pole ook echt niet gunstig of is het voordeel minder groot dan anders?

Ik heb de starts van afgelopen twee jaar en het laatste lijkt het geval, toch?
Ja dat laatste, als je vooraan start moeten ze er nog steeds voorbij zien te komen natuurlijk, maar hier is verdedigen gewoon een stuk lastiger, je kan wel de binnenkant afdekken maar als ze er gewoon voorbij slipstreamen kan het een lastig verhaal worden, helemaal als je al niet de sterkste motor hebt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 oktober 2018 @ 23:37:05 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182806712
https://clyp.it/ncmgo01n

Ook ff hier posten ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182806731
Je hoort gewoon zijn trillende lip door die radio heen ;(
Zal vanavond wel weer een muur sneuvelen.
  maandag 29 oktober 2018 @ 00:05:17 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182807149
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:37 schreef CrashO het volgende:
Je hoort gewoon zijn trillende lip door die radio heen ;(
Zal vanavond wel weer een muur sneuvelen.
kan hij vast een beetje wennen
pi_182824397
8 uit 18 dnf is ook bizar hoog,zeker met daarnaast ook nog alle kwalificatie perikelen.
Huldenberg heeft er overigens 5 en sainz, in de verguisde renault maar 2. Ook stoffel met de Renault komt op 2. Alleen Vettel, Hamilton en bottas hebben er maar 1.
pi_182825581
Ik heb Peptalk niet gezien. Ik lees het volgende:

quote:
"Ik was zelf ook niet echt blij, maar ik heb hem voor het slapen gaan nog even gesproken", zei Verstappen senior maandagavond in Peptalk. "Ik heb geprobeerd hem een beetje te kalmeren, hij was vooral boos omdat de auto niet in orde was. Die pole-position is mooi, maar winnen is natuurlijk veel belangrijker." Ondanks dat had Verstappen wel begrip voor de irritaties. "Hij zei [zondagochtend] direct dat hij heel slecht geslapen had, hij was vooral geïrriteerd door het missen van de pole en door die auto. Maar ook door de uitbundigheid van Ricciardo die de pole-position erg uitgebreid vierde. Dus hij was enorm getergd en wilde maar een ding, dat was het winnen van de race."
Dat was echt wel een dingetje hoor die pole. Gelukkig heeft Max de race gewonnen.

https://www.gpupdate.net/(...)zegt-jos-verstappen/
pi_182830050
Toch kan ik me niet voorstellen dat Max niet snapte waarom Ricciardo zo blij was. Dat was niet enkel blijdschap door de pole (of omdat hij z'n teamgenoot klopte), maar vooral omdat het eindelijk een keer mee zat na al die problemen van de afgelopen races..
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:37:57 #288
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182830379
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Marcoss het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Max niet snapte waarom Ricciardo zo blij was. Dat was niet enkel blijdschap door de pole (of omdat hij z'n teamgenoot klopte), maar vooral omdat het eindelijk een keer mee zat na al die problemen van de afgelopen races..
Dat snapt hij rationeel ook vast wel, maar in combinatie met ontzettend staan balen ben je een stuk minder tolerant.
Denk dat Ricciardo het na de race een stuk lastiger had nadat Max won waar hij de GP na alle blijdschap bij de start alweer had verloren en ook nog eens uitviel. Dan zou ik ook even niet juichen voor mijn teamgenoot denk ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182834070
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:48 schreef Kickinalfa het volgende:
8 uit 18 dnf is ook bizar hoog,zeker met daarnaast ook nog alle kwalificatie perikelen.
Huldenberg heeft er overigens 5 en sainz, in de verguisde renault maar 2. Ook stoffel met de Renault komt op 2. Alleen Vettel, Hamilton en bottas hebben er maar 1.
RIC gaat te ruw met de auto om..... toch 😜
pi_182834088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind het een waanzinnig leuke gozer hoor, dit moet je dan ook even los van mijn volgende opmerking zien: in de afgelopen twee seizoenen is al gebleken dat de goedlachse Daniël soms ook een gemeen kantje heeft. Hij heeft dit zelfs een keer toegegeven bij een interview.
Tuurlijk zal hij afgelopen zaterdag heel enthousiast zijn geweest, en logisch, maar zelfs Olav Mol (naast Jos) vond het er allemaal een tikkie té bovenop liggen. Net alsof RIC VER even wil inwrijven dat hij de pole voor zijn neus heeft weggekaapt. Valt niet te bewijzen of dit zo is natuurlijk, maar ik zie RIC er wel voor aan wat leedvermaak te hebben.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182841539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:55 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik vind het een waanzinnig leuke gozer hoor, dit moet je dan ook even los van mijn volgende opmerking zien: in de afgelopen twee seizoenen is al gebleken dat de goedlachse Daniël soms ook een gemeen kantje heeft. Hij heeft dit zelfs een keer toegegeven bij een interview.
Tuurlijk zal hij afgelopen zaterdag heel enthousiast zijn geweest, en logisch, maar zelfs Olav Mol (naast Jos) vond het er allemaal een tikkie té bovenop liggen. Net alsof RIC VER even wil inwrijven dat hij de pole voor zijn neus heeft weggekaapt. Valt niet te bewijzen of dit zo is natuurlijk, maar ik zie RIC er wel voor aan wat leedvermaak te hebben.
Het was ook gewoon pathetisch wat Ric na afloop van de kwalificatie deed. Als een soort halve Jezus je in je raceoutfit voorover laten vallen in een of andere pool, erg overdreven. Gelukkig bleef de schoey achterwege, schijnbaar had ie met Armin van Buuren een deal dat die eraan mee zou doen.
pi_182841639
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:29 schreef aesop het volgende:

[..]

Het was ook gewoon pathetisch wat Ric na afloop van de kwalificatie deed. Als een soort halve Jezus je in je raceoutfit voorover laten vallen in een of andere pool, erg overdreven. Gelukkig bleef de schoey achterwege, schijnbaar had ie met Armin van Buuren een deal dat die eraan mee zou doen.
Die foto van het zwembad was van zijn overwinning in Monaco, had niks met de kwali te maken...
Ze hebben ook geeneens het grote Energy Station op het paddock staan tijdens niet-Europese races.
pi_182841718
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:32 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Die foto van het zwembad was van zijn overwinning in Monaco, had niks met de kwali te maken...
Ze hebben ook geeneens het grote Energy Station op het paddock staan tijdens niet-Europese races.
Haha serieus? Hoe kom ik daar dan bij...:)
pi_182842593
Niet groter maken dan dat het is, Ric was blij dat hij naar een periode waar het minder ging eindelijk een pole had begrijpelijk dat je dan blij bent. Max had zichzelf wijs gemaakt dat de pole niet belangrijk was, maar het mislopen van de pole deed hem achter af meer dan verwacht. Ook begrijpelijk dat je baalt, maar hopelijk laat hij zich er de volgende keer niet zo op de kast jagen, volgende keer misschien wat eerder naast je neer leggen.

Hoewel het misschien wel de extra motivatie was die hij nodig had.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:43:04 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182843198
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:29 schreef aesop het volgende:

[..]

:')
pi_182843352
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
Niet groter maken dan dat het is, Ric was blij dat hij naar een periode waar het minder ging eindelijk een pole had begrijpelijk dat je dan blij bent. Max had zichzelf wijs gemaakt dat de pole niet belangrijk was, maar het mislopen van de pole deed hem achter af meer dan verwacht. Ook begrijpelijk dat je baalt, maar hopelijk laat hij zich er de volgende keer niet zo op de kast jagen, volgende keer misschien wat eerder naast je neer leggen.

Hoewel het misschien wel de extra motivatie was die hij nodig had.
Tuurlijk was RIC blij maar kan ook een psychologisch aspect bij zitten. Het blijft een wedstrijd op en naast de baan tijdens zo'n weekend.
pi_182849218
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

RIC gaat te ruw met de auto om..... toch 😜
Volgens psvcl en weltschmerz... Toch? :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 31 oktober 2018 @ 09:59:29 #298
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182851933
Honda nog maar 13,6pk (jaja tot achter de komma ;).) achter Ferrari en Mercedes volgens Marko.

https://www.f1today.net/n(...)-mercedes-en-ferrari
And so is the past
pi_182852049
Kan niet wachten tot 2019. Het wordt of een geweldig jaar voor Red Bull. Of een clusterfuck van epische properties c_/
pi_182852066
En we zijn bijna vol, dus ik ram de boel alvast dicht zodat ik vanmiddag lekker lui de nieuwe OP in elkaar kan knutselen :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')