Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
Hele nacht geterroriseerd door een mug
Ik heb er deze hele zomer maar 1 gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Tyfusbeesten.
Ik ben geterroriseerd door die beesten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er deze hele zomer maar 1 gezien.
dat is kakquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben geterroriseerd door die beesten.
Verstandige man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:28 schreef KingRoland het volgende:
Heb over mijn opa gedroomd
Toen hij hier woonde zei hij elke dag pas op voor de overheid
gmquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandige man.
Tevens goedemorgen allen
Das minder maatje. Ik van de week voor het eerst twee keer gestoken door een mug. Precies in de nacht dat mijn vriendin bezopen thuis kwam dus hij zal voor één keer mij lekkerder geroken vinden hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
Hele nacht geterroriseerd door een mug
jij zal stiller gelegen hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Das minder maatje. Ik van de week voor het eerst twee keer gestoken door een mug. Precies in de nacht dat mijn vriendin bezopen thuis kwam dus hij zal voor één keer mij lekkerder geroken vinden hebben.
Dat is jammer. Mensen met een kwade dronk zijn vervelend.quote:
Je zelfcorrigerend vermogen is lovenswaardig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was oprecht al begonnen met typen paar minuten terug maar bedacht me.
dat zou voor mij een reden zijn om niet meer te drinkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mensen met een kwade dronk zijn vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |