abonnement Unibet Coolblue
pi_182970477
Ik hoop dat Trump wint, goeie gozer en tenminste iemand die z’n vuisten op de tafel durft zetten als het moet.

Onze ministers zijn geslagen hondjes die de meute volgen.
De vuile marionetten van Europa!!!
Cindy De Vuyst
pi_182970999
Ik voorzie dat de polls er naast zullen zitten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 6 november 2018 @ 01:03:27 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182971011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 01:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik voorzie dat de polls er naast zullen zitten.
Welke uitkomst zie jij als ernaast zitten? Dat het niet op de komma nauwkeurig goed zal zijn, daar zullen we het gauw over eens zijn.
  dinsdag 6 november 2018 @ 01:04:06 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182971012
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoop dat Trump wint
Hij kan niet verkozen worden, dat is mogelijk in 2020 pas weer het geval.
pi_182971045
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welke uitkomst zie jij als ernaast zitten? Dat het niet op de komma nauwkeurig goed zal zijn, daar zullen we het gauw over eens zijn.
Geen idee. Maar verschillen die dramatisch genoeg zullen zijn voor krantenartikelen. En niet dramatisch genoeg om polls voor goed bij het grof vuil te zetten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 6 november 2018 @ 01:13:53 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182971071
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 01:09 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Geen idee. Maar verschillen die dramatisch genoeg zullen zijn voor krantenartikelen. En niet dramatisch genoeg om polls voor goed bij het grof vuil te zetten.
Polls en agregators zijn betrekkelijk precies in wat ze stellen. Zo waren ze over het algemeen akelig goed op federaal niveau, maar matig op staatsniveau in 2016. Daar kun je ze dan op afrekenen. Ze hebben daar zelf ook op gereflecteerd, waarom dat op staatsniveau zo mis liep. Op zich wel interessant om dat te lezen ... er waren meerdere factoren die samenkwamen, maar goed, deze lessen zouden verwerkt moeten zijn in de betere polls.

Wat je hier stelt vind ik in verhouding behoorlijk vaag. Zit je dan te denken aan verschillen in de richting van democraten of republikeinen bv? Of gewoon verschillen uberhaupt? En waarom denk je dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-11-2018 01:23:25 ]
pi_182971489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Wat je hier stelt vind ik in verhouding behoorlijk vaag. Zit je dan te denken aan verschillen in de richting van democraten of republikeinen bv? Of gewoon verschillen uberhaupt? En waarom denk je dat?
Ik heb geen flauw idee, maar ik erger me iedere keer weer aan die poll heisa. De signaal-ruis verhouding is niet goed, maar toch blijft iedereen zich blind staren op de polls. Wacht gewoon af wat de stembus zegt, en laat je niet in de luren leggen door mensen die er voor doorgeleerd hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182981619
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 01:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik voorzie dat de polls er naast zullen zitten.
De kans daarop is gelijk aan 100%...

interssant is natuurlijk vooral hoever polls er naast zitten, in welke richting afwijkingen optreden, of dat strcturele zijn en welke uitwerking dat heeft, of daardoor zetels verloren gaan die zeker geacht worden...

Vooraf zijn polls natuurlijk wel degelijk interessant, zowel voor de voorkennis bekend is, maar ook achteraf als het vergeleken kan worden met peilingen gericht op wat stemers daadwerkeljk gestemd hebben, en waarbij men kan meten in hoeverre er systeem-afwijkingen waren of juist bepalde house-effects...

Het is eigenlijk vergelijkbaar met bepaalde andere vormen van prognose-berekeningen en statistieken of targets.
ook bv economisch beleid kent vaak bepaalde prognoses en voorrekeningen die meestal ook blijken af te wijken van daadwerkelijke beleidseffecten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:39:49 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182981989
Volgens Nate Silver is de kans op een verrassing in Huis of Senaat meer dan 30%, best aanzienlijk dus...:

quote:
The joint probabilities are as follows, per our Deluxe model.
D Senate + D House: 18%
D Senate + R House: <1%
R Senate + D House: 68%
R Senate + R House: 14%

So still better than a 30% chance that *either* the House or the Senate will result in an upset tonight. Pretty exciting!

https://twitter.com/NateSilver538/status/1059845400373280769
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 17:42:28 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182982032
Als de kans te groot wordt is het geen echte verrassing meer :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:48:39 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182982164
Hup Trump!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Beste debater 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 18:10:55 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182982627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bizar dat hij de DNC frontrunner is daar. Vooral gezien zijn verleden met dronken achter het stuur stappen, een aanrijding veroorzaken, en een poging doen om te vluchten (waarbij hij het geluk heeft gehad dat een omstander hem tegenhield).
Ik bedoel... als het mogelijk, en nog steeds onbewezen, aanraken van een borst terwijl je 17 bent, je diskwalificeert volgens sommigen. Dan zou dat van Beto al helemaal einde oefening moeten zijn. Maar zal niet de eerste keer zijn dat Democraten hypocriet zijn en dubbele maatstaven hanteren.
En wat weet je daadwerkelijk van de Democraten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 18:12:34 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182982659
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 00:33 schreef Nintex het volgende:
#JobsNotMobs doet het goed. Trump's rallies zijn nog nooit zo druk geweest.

Het lijkt erop dat de GOP de eindsprint gaat winnen. Helemaal nu al 2 van de Kavanaugh accusers hebben toegegeven dat ze de man nooit ontmoet hadden en de aantijgingen gelogen zijn. :N

Obama heeft na 2 events nu al geen stem meer
KateHydeNY twitterde op maandag 05-11-2018 om 00:27:34 Trump rallies may be a little too much like pro wrestling events for some people, but I'd much rather that than this bizarre Chippendales act Obama's doing any day. https://t.co/azgk6j8DXg reageer retweet
Trump buldert gewoon door :7
Blijft tenenkrommend, Nederlandse Trump fanboys.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_182983135
Hoe laat kunnen we de tussenstanden verwachten?
pi_182983191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Blijft tenenkrommend, Nederlandse Trump fanboys.
Het is nog veel meer tenenkrommend hoe erg geobsedeerd sommige Anti-Trump personen zijn.

Totaal geen mening / standpunt meer hebben, maar alleen maar afgeven op Trump, dan heb je het echt niet begrepen. Een beetje zoals de democraten laat maar zeggen.
  Beste debater 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 18:47:23 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182983373
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Het is nog veel meer tenenkrommend hoe erg geobsedeerd sommige Anti-Trump personen zijn.

Totaal geen mening / standpunt meer hebben, maar alleen maar afgeven op Trump, dan heb je het echt niet begrepen. Een beetje zoals de democraten laat maar zeggen.
Hmm nee.... degenen die het niet begrepen hebben zijn zij die niet doorhebben dat uit alle statistieken blijkt dat Republikeins bewind pover slechte resultaten oplevert. Zoek voor de gein even de tien armste, ongezondste, minst onderwezen en meest uit de federale ruif vretende staten op en vertel me hoeveel jij echt snapt van Amerikaanse politiek... Geef daarna gewoon toe dat je de ballen verstand hebt van democraten of republikeinen, van Amerika als geheel, en dat de enige reden dat je op de piemel van Trump rijdt te maken heeft met je achterlijke extrapolatie van Nederlandse opvattingen over rechts en links op Amerikaanse fenomenen.

Thanks.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:56:32 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_182983561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmm nee.... degenen die het niet begrepen hebben zijn zij die niet doorhebben dat uit alle statistieken blijkt dat Republikeins bewind pover slechte resultaten oplevert. Zoek voor de gein even de tien armste, ongezondste, minst onderwezen en meest uit de federale ruif vretende staten op en vertel me hoeveel jij echt snapt van Amerikaanse politiek... Geef daarna gewoon toe dat je de ballen verstand hebt van democraten of republikeinen, van Amerika als geheel, en dat de enige reden dat je op de piemel van Trump rijdt te maken heeft met je achterlijke extrapolatie van Nederlandse opvattingen over rechts en links op Amerikaanse fenomenen.

Thanks.
:D _O-
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_182983713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmm nee.... degenen die het niet begrepen hebben zijn zij die niet doorhebben dat uit alle statistieken blijkt dat Republikeins bewind pover slechte resultaten oplevert. Zoek voor de gein even de tien armste, ongezondste, minst onderwezen en meest uit de federale ruif vretende staten op en vertel me hoeveel jij echt snapt van Amerikaanse politiek... Geef daarna gewoon toe dat je de ballen verstand hebt van democraten of republikeinen, van Amerika als geheel, en dat de enige reden dat je op de piemel van Trump rijdt te maken heeft met je achterlijke extrapolatie van Nederlandse opvattingen over rechts en links op Amerikaanse fenomenen.

Thanks.
Ik zie het al ja, jij hebt een opleiding politicologie gedaan.
pi_182983792
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik zie het al ja, jij hebt een opleiding politicologie gedaan.
Sterke comeback pik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182984054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmm nee.... degenen die het niet begrepen hebben zijn zij die niet doorhebben dat uit alle statistieken blijkt dat Republikeins bewind pover slechte resultaten oplevert. Zoek voor de gein even de tien armste, ongezondste, minst onderwezen en meest uit de federale ruif vretende staten op en vertel me hoeveel jij echt snapt van Amerikaanse politiek... Geef daarna gewoon toe dat je de ballen verstand hebt van democraten of republikeinen, van Amerika als geheel, en dat de enige reden dat je op de piemel van Trump rijdt te maken heeft met je achterlijke extrapolatie van Nederlandse opvattingen over rechts en links op Amerikaanse fenomenen.

Thanks.
_O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:41:20 #71
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182984657
Elke tegen Argument tegen Trump slaat nergens op het gaat alleen om de persoon Trump.
Kijk eens naar je zelf domme Amerikaan ben je er zelf op vooruit gegaan.
pi_182985624
Waar kan ik al een tussenstand vinden?
Cindy De Vuyst
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:24:19 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182985811
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:16 schreef einzeinz het volgende:
Waar kan ik al een tussenstand vinden?
Nergens. De eerste exitpolls zijn er zelfs pas na 00:00 uur. Er is een tijdsverschil met NL he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182985823
Ik ben er vannacht bij.
pi_182986768
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben er vannacht bij.
Hou je ons op de hoogte! Dan slaap ik wellicht en heb geen zin om het hele internet te gaan afzoeken. Als ik dan om 2u. ff inlog op FOK! kan ik het hier meteen lezen.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')