Veel autisten kunnen prima doorratelen als het om iets gaat wat ze jottem vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
Een autist die zijn bek niet kan houden, volgens mij is dat een contradictio in terminis?
Niettemin: prima, 7,5/10
Ja, maar meestal niet tegen de buschauffeur, dat zijn vreemde enge mensen... Of de buschauffeur moet het zelf uitlokken natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel autisten kunnen prima doorratelen als het om iets gaat wat ze jottem vinden.
De buschauffeur heeft natuurlijk de beschikking over een magisch interressant communicatiesysteem.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal niet tegen de buschauffeur, dat zijn vreemde enge mensen... Of de buschauffeur moet het zelf uitlokken natuurlijk.
beetje zoals dit dus:quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:51 schreef vosss het volgende:
Gewoon doorgaan. Dit was de laatste waarschuwing, dus hierna hoor je er nooit meer iets van. Het heet niet voor niets laatste waarschuwing
Jij staat op nummer twee van de vervelende passagiersquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:15 schreef Kluun1985 het volgende:
Waarom denken jullie dat alles verzonnen is? Ik geloof je wel TS.
Die niet al meerdere gehad hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:13 schreef Catkiller het volgende:
Kreeg je hier maar een laatste waarschuwing.
Zooo! Pak m maar aan, dat zal hem leren!quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:13 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb moeite met sarcasme herkennen. Is dit nu sarcastisch of niet?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb moeite met sarcasme herkennen. Is dit nu sarcastisch of niet?
Dit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:13 schreef Catkiller het volgende:
Het is zeker sarcastisch of niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb moeite met sarcasme herkennen. Is dit nu sarcastisch of niet?
Anders ik wel,quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach... zat tijdens het lezen water te drinken en nu is mijn shirt nat
Het zit diep hè Garyquote:Op donderdag 18 oktober 2018 00:46 schreef squatt3r het volgende:
Ik vind het wel achterbaks dat je zo over Iwanus praat sinds hij in die instelling verblijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |