Universaaaajahaaahhhaaa!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:22 schreef vigen98 het volgende:
WtfIk zit gewoon 12 minuten te wachten op mijn bus, ga ik even zitten en ga ik even muziek luisteren op mijn telefoon kijk ik even op zie ik de bus met hoge snelheid mij passeren terwijl ik gewoon bij mijn halte zit te wachten, hij kijkt me ook zo dom aan terwijl hij mij voorbij gaat
Wat is dit voor onzin dan. Sta ik dan
quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja als je nog wat leuks weet hoor ik het graag. Ben een beetje inspiratieloos
ONZ / [PAINT] UI voor wollahquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja als je nog wat leuks weet hoor ik het graag. Ben een beetje inspiratieloos
Nou, dat moet je niet in de buurt van de dode zee doen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet weten dat je zo'n beetje vóór de bus moet springen om m te laten stoppen.
Waarschijnlijk kon de buschaffeur al van een afstandje zien dat je een FOK-user bent en besloot hij door te rijden. Zou ik ook gedaan hebben als ik de chaffeur was.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:22 schreef vigen98 het volgende:
WtfIk zit gewoon 12 minuten te wachten op mijn bus, ga ik even zitten en ga ik even muziek luisteren op mijn telefoon kijk ik even op zie ik de bus met hoge snelheid mij passeren terwijl ik gewoon bij mijn halte zit te wachten, hij kijkt me ook zo dom aan terwijl hij mij voorbij gaat
Ja hallo wtf is dit danquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is het een halte met meerdere bussen die daar stoppen? Zoja, dan had je niet moeten zitten maar moeten staan en die bus halt toeroepen, anders denkt ie dat je gewoon op andere bus zit te wachten.
De buschaffeur in kwestie heeft gereageerd: KLB / Laatste waarschuwing gehadquote:Op maandag 15 oktober 2018 13:22 schreef vigen98 het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leeg of vol maakt niet uit, jij hebt als mogelijke passagier niet (duidelijk) aangegeven dat je wil instappen.
Volgens mij had hij een walkie talkie om met de buschauffeur te praten over koeien, hazen en vogelzoekers enz.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Miskien wassie vol. Maar logischer is dat je even je handje op had moeten steken naar de chauffeur. Weer een leermomentje!
Doe niet zo belachelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |