Wat een flauwekul, ik ken meerdere vrouwen van 50 kilo die zich echt niet aan de kant laten smijten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:43 schreef Resistor het volgende:
Ik denk niet dat een vrouwtje van 50kg veel respect af gaat dwingen bij agressievelingen
Die wordt met 1 hand opgepakt en aan de kant gesmeten.
Maar misschien moet er meer onderscheid gemaakt worden bij verschillende functies, een vrouw van klein postuur kan prima bij de zedenpolitie.
De natuurwetten gelden nog steeds voor die vrouwen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, ik ken meerdere vrouwen van 50 kilo die zich echt niet aan de kant laten smijten.
Door jou misschien.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, ik ken meerdere vrouwen van 50 kilo die zich echt niet aan de kant laten smijten.
Tja, als een verdachte via het water vlucht, is het natuurlijk wel handig als ze hem kunnen bijhouden in een roeibootjequote:Op maandag 15 oktober 2018 08:15 schreef Pro_Shifty het volgende:
Om de fit test van de politie opleiding te halen moet je roeien, optrekken, opdrukken, sit ups, burpees en daarna 1600 meter rennen. Allemaal achter elkaar met tussen elk onderdeel 1 minuut rust.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wel spannende achtervolging. Allebei roeien als een malle.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als een verdachte via het water vlucht, is het natuurlijk wel handig als ze hem kunnen bijhouden in een roeibootje.
Daar heeft de politie toch motor boten voor ?quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel spannende achtervolging. Allebei roeien als een malle.
Dit dus.quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit klinkt toch een beetje als klagen over een boete omdat je 3 kilometer te hard hebt gereden.
Met een typmachinequote:Op maandag 15 oktober 2018 07:42 schreef Janneke141 het volgende:
Afschaffen die tests. Het enige relevante criterium in Nederland voor geschiktheid voor de politie is of je goed formulieren in kan vullen.
Johquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:20 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Daar heeft de politie toch motor boten voor ?
Nu is het 2 seconden volgend jaar is het 4 seconden en dan weer 10 seconden en ga zo maar door.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit dus.
En als de test daadwerkelijk 2400m in 12 minuten is, tja daar kun je gewoon voor trainen. Zo moeilijk is dat ook weer niet.
Dit klinkt ook als bullshit.quote:Haar collega Sandra zit in hetzelfde schuitje. Met haar 50 kilo slaagt ze niet voor de roeitest. "Ik schuif voortdurend in het stoeltje omdat ik niet zo groot ben. Er zou rekening gehouden moeten worden met je gewicht.
Ik kom dit tegen idd:quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:15 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Denk dat jij de verkeerde test voor je hebt want wat jij stelt is geen eis voor de politie.
Om de fit test van de politie opleiding te halen moet je roeien, optrekken, opdrukken, sit ups, burpees en daarna 1600 meter rennen. Allemaal achter elkaar met tussen elk onderdeel 1 minuut rust.
De jaarlijkse fit test die elke politieagent moet doen bestaat uit een parcours rennen van 5 ronden in een sportzaal. Als je daarvoor zakt dan is er echt heeel ernstig iets mis met je conditie.
quote:Mannen 18-29:
Roeien 500m 1,49s
45 squats
30 push-ups
40 sit ups
15 burpee
6 pull-ups
1600m in 7:50min
Vrouwen 18-29
500m Roeien in 1:52min
40 squats
15 push-ups
30 sit ups
20 burpee *
6 pull-ups *
1600m in 8:45 min.
Dat weet ik dus niet, denk misschien een alternatieve uitvoering.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
6 pullups is wel bovengemiddeld zwaar in dat lijstje. Waar staat dat sterretje voor?
mja kipping of springen oidquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, denk misschien een alternatieve uitvoering.kipping pull up misschien?
Maar het staat ook bij burpeeLijkt me nogal overbodig om daar een alternatief voor te geven als het niet eens binnen een bepaalde tijd hoeft.
Toch is het wel per leeftijd catogoriequote:Op maandag 15 oktober 2018 08:35 schreef Twiitch het volgende:
Maar er was een tijdje geleden ook niet zo'n gedoe over een brandweervrouw die de fitnesstest niet haalde? Ze was met uitrusting niet snel genoeg een trap op. Dat vond ze "niet eerlijk".
Nu is het natuurlijk ook niet eerlijk om een vrouw van 40 aan dezelfde eisen te laten voldoen als een man van 20 maar in sommige beroepen mogen de fysieke eisen nou eenmaal niet teveel verschillen, anders krijg je collega's waar je in gevaarlijke situaties niet op kunt vertrouwen.
Waarom schifting? Met een tekort moet je al blij zijn dat je daar een agent hebt lopen en eentje die 2,1 seconde te traag is, is altijd nog beter dan geen agent.quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:40 schreef RedFever007 het volgende:
Zal toch enige schifting gedaan moeten worden . Als de dader vervolgens 2.1 seconden sneller is en Tessa kan hem niet bijbenen loopt heel NL daar weer over te klagen....
Dat is dan maar hopen, en doen ze dat niet heb je veel geld en moeite gestoken in iemand die niet eens de moeite wil nemen te trainen voor hun zogenaamde droombaan. Dit zijn eisen die iedereen kan halen als ze een paar weken oefenen op die shit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:11 schreef Chai het volgende:
Uiteindelijk zullen ze die gestelde eisen gaan halen.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef MakkieR het volgende:
Je zou toch denken nu we zo verlegen zitten om agenten, dat je elke agent fit of niet maar wat graag wilt hebben. Nederland nog steeds het land van prestaties en targets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |