quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Damn zit ik helemaal gefocust naar die reiger te kijken wanneer die achter de boom weg komt, gooien ze Shelly erop.
Heel wat geleerd, kunnen we nu weer over de streams verder gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn weer heel wat diersoorten bijgekomen sinds vandaag
Die komt uit Den Haag toch? Den Haag heeft ook iets met reigers.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Damn zit ik helemaal gefocust naar die reiger te kijken wanneer die achter de boom weg komt, gooien ze Shelly erop.
Ik had al niet het idee dat dat Shelly was.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
Dat geluid is overigens gewoon die reiger daar
quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had al niet het idee dat dat Shelly was.
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heel wat geleerd, kunnen we nu weer over de streams verder gaan.
Of in de SC de lijst nog verder aanvullen, kan leuk zijn.
Reigers, spechten...quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
Dat geluid is overigens gewoon die reiger daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik ben bij de buitenkant van de yurt aangekomen, hoor alleen geritsel van dekens en wat gesnuif.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik hoorde weer Pokkkkaaaaaaiii
Wat een kut. Eerder zei ze nog half kreunend dat ze zo graag weer eens bij hem wilde liggenquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit: Fuck Adje, ik ga logeren bij jou.
Shell: Nee.
En dat bed staat ook nog eens op het zwakste gedeelte van de vloer.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoop voor Adje dat Ger en Sjel de hele nacht gaan lopen bonken en kreunen.
Het ziet er toch iets anders uit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag op het matras op de grond. Benieuwd waar Shelley zelf gaat liggen
Waar de meeste daar Testosteron over hebben.... Ger daarentegen...quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag op het matras op de grond. Benieuwd waar Shelley zelf gaat liggen
Hij heeft al een een huisje, de caravan. Klaar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan is de enige die geen enkele moeite doet om een onderkomen te regelen. Hij claimt de caravan als zijn plekje. Laat alles smerig worden in het slaapvertrek zodat niemand anders er meer wil liggen. Dat terwijl hij helemaal parra wordt als er een snippertje confetti op het terrein ligt of het kooktoestelletje niet helemaal schoon is. Niet douchen, geen kleren wassen, scheten laten en seksistische grapjes doen de rest. En maar klagen als hij niet rustig kan slapen. Ik snap echt niets van Adriaans doen en laten. Werk toch voor je centen, timmer een huisje voor jezelf en hou op met die kinderachtige dwarsigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ja van hop ik lig hier en knappe jongen die me wegkrijgt. Gewoon een asociale beroepsprofiteur. Die ruimte kunnen ze ook goed gebruiken voor de kapsalon. Dan levert dat weer knaken op. Langharig werkschuw tuig, dat is het.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij heeft al een een huisje, de caravan. Klaar.
Nou nou, een beetje minder kan ook wel.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja van hop ik lig hier en knappe jongen die me wegkrijgt. Gewoon een asociale beroepsprofiteur. Die ruimte kunnen ze ook goed gebruiken voor de kapsalon. Dan levert dat weer knaken op. Langharig werkschuw tuig, dat is het.
Nachtje uit logerenquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit heeft zijn Broeders verlaten en heeft zijn camera vergeten![]()
[ afbeelding ]
Broekje is nog een beetje nat van Gerrit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:16 schreef Poesjuh het volgende:
Gerrit kwam uit bed, deed de kast open met veel piepend geluid..fijn voor adriaan weeeer... pakte een wc rol en legde die romantisch naast shelley haar deken (links onder op stream 3 maar houden ze net uit beeld). Toen kroop hij weer in bed, en nu liggen ze kussend bijna liefkozend??? in bed.
SW mike achter de pc nadat hij eerst om 22u al wakker werd van de dorst en sindsdien heeft liggen woelen. Hij zit zelfs lekker buiten aan tafel in het 'halve' donker
Gatverdamme, waarom zoomde ik ook in?!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Broekje is nog een beetje nat van Gerrit.
[ afbeelding ]
Hoe durft die. Wij willen bewegende beelden 😩quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer niet om half 6 aan de koffie, om 6 uur nog leggen pitten.
Die fles is ook alweer goed gevuld zie ik ....quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer niet om half 6 aan de koffie, om 6 uur nog leggen pitten.
gisteren zei joa dat ze dan wel 175 of 75 euro misten voor de tent...dus enerzijds wel vanwege de rotzooi en gerotzooi (met shelly) en anderzijds niet omdat ze dan zelf weer meer voor de yurt moeten betalenquote:Op maandag 15 oktober 2018 07:23 schreef snetje het volgende:
Die zijn blij als Gerrit weer naar de caravan verhuist...kan hij zijn bord ook weer meenemen...
[ afbeelding ]
hij heeft gisteren nog een nieuw trappetje gemaakt voor de caravanquote:Op maandag 15 oktober 2018 07:46 schreef kaatje50 het volgende:
Die John moet toch wel uitgerust zijn nu. Hij ligt al vanaf zaterdagavond in bed.
Is alleen opgestaan om te eten
dat mag Jeff zichzelf aanrekenen, hij is behoorlijk gefrustreerd en zit vol haat naar sommige bewoners.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:13 schreef formule het volgende:
Vrienden van Jeff kijken niet meer van wegen haat en nijd
epileren denk ik. een pincet met aan het einde dezelfde dingen als een schaartje, Erg makkelijk om mee te werken.quote:
wat een baas hij fixt het gewoon weer!quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:41 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen cos![]()
Het is Gerrit dus toch gelukt. Hij slaapt weer bij Shel
Ze borstelde de haartjes naar boven en knipte ..een pincet met schaartje ken ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
epileren denk ik. een pincet met aan het einde dezelfde dingen als een schaartje, Erg makkelijk om mee te werken.
Adriaan had net ook commentaar...of gerrit die dekbedden naar de wasserette ging brengen want die zijn voor de nieuwe inwoner. Gerrit: komt goed..Sanne heeft er ook op gelegen. Shelly: zeikerdquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Op een matras en dekbed zonder hoes, onder een dekbed zonder hoes, waar Gerrit en Shelly gelegen hebben vannacht, mag die nieuwe die komt gaan slapen...
Welkom..
ik denk dt a3 jaloers is,en ik snap dat hij dat gesex niet hoeft te horen van die 2.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Adriaan had net ook commentaar...of gerrit die dekbedden naar de wasserette ging brengen want die zijn voor de nieuwe inwoner. Gerrit: komt goed..Sanne heeft er ook op gelegen. Shelly: zeikerd
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie denkt dat er wel een Huissie gemaakt kan worden voor ¤400...
¤600 dan?
Neuhh ¤1200 Aldus GeileGerrit.. maar ja die heeft geen haast, hij neukt weer lekker
Denk het ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:32 schreef krabje het volgende:
[..]
ik denk dt a3 jaloers is,en ik snap dat hij dat gesex niet hoeft te horen van die 2.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wel doorzichtig die Shelly.
1e nacht weer samen en direkt beginnen over een huisje samen.
Het was ook 1 van de redenen dat ze het uit maakte. Dat gerrit passief was en niet snel genoeg voor een huisje zorgde.
Na het uitmaken, dezelfde avond nog, liep ze naar Mike om het over een huisje te hebben.
Bah nare meid!
Oh hier noemen ze dat 'n WOP relatie.... Wippen Ontbijten Pleitequote:Op maandag 15 oktober 2018 08:36 schreef 5thencounter het volgende:
WOW relatie
Wippe Ontbijten Wegwezen
[ afbeelding ]
In Gerrits geval hou ik het maar op wow.( weer geluktquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier noemen ze dat 'n WOP relatie.... Wippen Ontbijten Pleite
Goedemorgen Cos
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In Gerrits geval hou ik het maar op wow.( weer gelukt)
Neuhh.. Dellie moet eerst een Huissie bijelkaar neukenquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
Met 'n dag of 2 hebben ze weer mot en slaapt Gerrit weer in de Yurd
Ik leef met hem mee! Dat is echt wel moeilijk.quote:
Staan ze daar ergens op te wachten ?quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:57 schreef mazaru het volgende:
Merel: Mag je wel schelden als je vegan bent?
Paardenlul mag dan ook niet. Dan wordt het broccolihoofd. Droplul mag ook niet. Lul mag niet. Eierhoofd mag dan ook niet. Bloemkoolkop!
Hij had nooit meer moeten roken in Utopia zoals de rest daarquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik leef met hem mee! Dat is echt wel moeilijk.
Volgens mij verwachten ze een nieuwequote:Op maandag 15 oktober 2018 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Staan ze daar ergens op te wachten ?
Brenda hoorde : pascal zc
Zoals de rest? Volgens mij roken ze daar bijna allemaal weerquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij had nooit meer moeten roken in Utopia zoals de rest daar![]()
Ze zijn niet sterk!
Die zien hen extra inkomsten voor die wigwam verdwijnen. Die denken alleen maar aan zichzelfquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:08 schreef Toweler het volgende:
Wat vinden joa en tim ervan dat Gerrit bij shelley heeft geslapen?
ze denken en hebben gelijk dat shelly hem misbruikt en hem weer op zijn hart gaat trappen... vinden t jammer dat Gerrit zich laat gebruiken opnieuwquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zien hen extra inkomsten voor die wigwam verdwijnen. Die denken alleen maar aan zichzelf
Beschamend gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze denken en hebben gelijk dat shelly hem misbruikt en hem weer op zijn hart gaat trappen... vinden t jammer dat Gerrit zich laat gebruiken opnieuw
Rare zin, ze roken daar bijna allemaal weerquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoals de rest? Volgens mij roken ze daar bijna allemaal weer
ja vreemd he en stil hierquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:30 schreef Chea49 het volgende:
Zit ik de hele tijd tegen mezelf aan te lullen hier, ga ik ff weg en hopla daar is iedereen weer. Jaag ik jullie weg ofzo?
Dat is toch lekkerder met melk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:36 schreef Chea49 het volgende:
Lengt Shelley haar pap/muesli nu met water aan?
Volgens Hiske komt er vandaag 'n nieuwequote:Op maandag 15 oktober 2018 10:42 schreef RiennevanPlus het volgende:
Is al bekend wanneer er een nieuwe komt?
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:13 schreef mario390 het volgende:
shelly is toch behinderthadden ze weer sex [ afbeelding ]
![]()
Uitbreiding van je Uto serviesquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uitbreiding van je Uto servies![]()
Eindelijk
wat echt? waarom?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is een model die er gister was, 1 van de 4 modellen
En 6 flessen kruidenbitter.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat hoor ik, heb je er 6 besteld?
Je dacht het zelfde als ikquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Mike die even een FEBO verklaring voorleest .....
Voor Joa,wel lief.quote:
Dit kan nooit lang duren.Komt goed.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik de enige, die al weer klaar is met deze harmonieuze sfeer en verbroedering ....
3.quote:
Dat was zaterdag al Marioquote:
quote:
Ja, is op sommige momenten veel beter, minder ruis ....quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik lees straks wel terug...
Zouden meer mensen moeten doen
UTO / [COS-UTO2 #1498] BH-show van Shellquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
daaar was ik steiermark,weinstraße
quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / [COS-UTO2 #1498] BH-show van Shell
bedanktquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / [COS-UTO2 #1498] BH-show van Shell
stagair febo feelgoodquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:20 schreef Dotteke het volgende:
Udie Mike heeft alles goed voor gelezen van zijn briefje.
ff een uurtje druk met bonnen inscannen en de febo neemt het ook over en klaar is de boekhouding.quote:
En ook duidelijk dat Utopia ondanks de wat mindere kijkcijfers voorlopig nergens heen gaat....quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef Yaksa het volgende:
Kort samengevat: Wim gaat aardig aan die silo verdienen.
Voorlopig zijn zijn laatste werkzaamheden nog niets eens betaald ....quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef Yaksa het volgende:
Kort samengevat: Wim gaat aardig aan die silo verdienen.
Zo benieuwd hoe dat terrein er daar nu uit ziet!quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef Yaksa het volgende:
Stelconplaten komen van het Uto 1 terrein, daar stond de loods op.
Komt door de dikte van het staal neem ik aan want verder zijn die dingen gewoon rond en hol.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef Yurtovic het volgende:
Die Silo moet toch enorme waterdruk aankunnen.. Zit dan wel een binnenwerk bij
Ik heb er niet echt een idee bij. Een silo voor kasbouw is flink geïsoleerd omdat het water niet mag bevriezen toch? En de constructie moet heel sterk zijn omdat er een enorme massa water in moet kunnen..quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom een stalen silo. Lekker moeilijk en kostbaar doen zeg.
Als het goed is alles platgegooid en netjes weer ingeplant.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo benieuwd hoe dat terrein er daar nu uit ziet!
Bron?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als het goed is alles platgegooid en netjes weer ingeplant.
O jee, dat wordt weer veel gefoeter natuurlijk. En voor de streamers veel kabaal en bouwwerkzaamheden.quote:
Onbegrijpelijk toch? Waarom niet een mooi lang gebouw laten timmeren door ome John.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Stalen constructie lassen.
Deuren eruit snijden, verstevingen.
Afvoer, electriciteit.
Bouwplannen indienen.
Afgraven, plaatwerk
Constructieve aanpassingen
Zekeringen
Nog geen idee wat ze willen
Kostenplaatje op vertrouwen
Wat een bak met ellende halen ze binnen met die silo
John en Wim liggen elkaar op de één of andere manier niet echt heb ik het idee ...quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh nu gaat Sjon ff moeilijk doen,
Die weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh nu gaat Sjon ff moeilijk doen,
Die krengen wegen ook tonnen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:43 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een idee bij. Een silo voor kasbouw is flink geïsoleerd omdat het water niet mag bevriezen toch? En de constructie moet heel sterk zijn omdat er een enorme massa water in moet kunnen..
Geen, ik lul maar wat. Ze hadden die loods gewoon kunnen verplaatsen naar dit terrein maar waarom simpel en goedkoop doen als het moeilijk en kostbaar kan.quote:
Die meld zich dan vanzelf wel.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst een crackhoer hebben.
John had toen besteld.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zand leveren, dat hebben Gerrit en Jeffry in het verleden toch eens goed gedaan ...
Echt wel.quote:
Klopt want ik zag Wim een beetje spottend lachen toen John wel eens zou vertellen hoe het allemaal moet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
John en Wim liggen elkaar op de één of andere manier niet echt heb ik het idee ...
Blijft een tonnetje hè?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:47 schreef Yurtovic het volgende:
Wim werkt niet hard aan zijn postuur te zien...
Een mooi grijs strand.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Was wel een fiasco toen.
John toch?quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zand leveren, dat hebben Gerrit en Jeffry in het verleden toch eens goed gedaan ...
die komt vandaag binnenquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst een crackhoer hebben.
Ja als je ze zo in dat vierkant ziet staan, en dan nog hoeken eraf..quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, de afmeting van die silo valt wel mee. Het wordt niet zo groot als de oude loods zo te zien.
Valt helemaal niet op.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toevallig lagen er al vier houten paaltjes pffffff
is nog geen 12 uurquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen push berichten, geen nieuwe vandaag vrees ik ....
Zolang ze nu nog haar huur kan betalen niet in ieder geval.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat Billy hier zin in heeft .....
quote:
Meestal tussen 12.00 en 13.30 uur.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen push berichten, geen nieuwe vandaag vrees ik ....
Nee, Wim Vroege kwam tijdens het Centraal binnenvallen, om zijn oordeel te vellenquote:
oh dan zal hij wel kant en klaar geleverd worden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Wim Vroege kwam tijdens het Centraal binnenvallen, om zijn oordeel te vellen
hierover en de mogelijkheden te bespreken ..... silo duurt nog minimaal twee weken.
kijken wie er gaan werkenquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat leek er op. maar de alleen de linten.. ze moeten 'm nog ingraven
Jeff opteert al voor een penthouse zoniet, dakterras. Inhalig type.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Christel wil 'n dakterras met glijbaan
Verbaast mij niets, als je hoort hoe ze laatste dagen tegen die kippen praatquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Christel wil 'n dakterras met glijbaan
quote:
Zijn er wel meer daarquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, als je hoort hoe ze laatste dagen tegen die kippen praat
zit ze tegen zwakzwinnig aan ....
Als Wim klaar is dan mag daarna Pascal binnenkomen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:02 schreef Hagenesie het volgende:
Nou kom dan maar op met de nieuwe bewoner.
Hopelijk heb je dan wel een keuken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]En handig. Iedereen zou een Wimpie V in z'n leven moeten hebben
quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is wéér dikker geworden sinds we hem voor het laatst zagen hè?
Kan een man of vrouw zijn. Pascale.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Als Wim klaar is dan mag daarna Pascal binnenkomen.
Mike is te druk met de boekhoudingquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
John zal niet mee gaan helpen met graven i.v.m. zijn zere rug.
Hop naar huis danquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Jessie heeft het op d'r heupenquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike is te druk met de boekhouding
quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou Wimpie, opsodemieteren Centraal moet nog afgemaakt worden, heb niet de hele middag ....
Net vorige week een nieuwe keuken...ik had eigenlijk allemaal Wimpie V's in huisquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dan wel een keuken.
Een graafmachine zou wel snel gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou Wimpie, opsodemieteren Centraal moet nog afgemaakt worden, heb niet de hele middag ....
Gerrit heeft het te druk met Shelley.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Jessie heeft het op d'r heupen
huh? wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Kan een man of vrouw zijn. Pascale.
Die loopt de godganze dag z'n duitse helm achternaquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit heeft het te druk met Shelley.
Heerlijk. Schiet lekker op.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net vorige week een nieuwe keuken...ik had eigenlijk allemaal Wimpie V's in huis
Het ligt er natuurlijk aan, achter wie de duitse helm aanloopt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt de godganze dag z'n duitse helm achterna
25cm en dan vlakmaken.quote:
welnee, lekker die domme betweterige bewoners op hun plek zettenquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, ik vind het een irritante betweter ....
Zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]En handig. Iedereen zou een Wimpie V in z'n leven moeten hebben
maar weten we nu al dat die pascal-iets heet?quote:
De zweep erover!quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
welnee, lekker die domme betweterige bewoners op hun plek zetten
Die is net nieuw bij mij maar ik wil mijn terras veranderd hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dan wel een keuken.
dat las ik hier.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar weten we nu al dat die pascal-iets heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |