quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Damn zit ik helemaal gefocust naar die reiger te kijken wanneer die achter de boom weg komt, gooien ze Shelly erop.
Heel wat geleerd, kunnen we nu weer over de streams verder gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn weer heel wat diersoorten bijgekomen sinds vandaag
Die komt uit Den Haag toch? Den Haag heeft ook iets met reigers.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Damn zit ik helemaal gefocust naar die reiger te kijken wanneer die achter de boom weg komt, gooien ze Shelly erop.
Ik had al niet het idee dat dat Shelly was.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
Dat geluid is overigens gewoon die reiger daar
quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had al niet het idee dat dat Shelly was.
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heel wat geleerd, kunnen we nu weer over de streams verder gaan.
Of in de SC de lijst nog verder aanvullen, kan leuk zijn.
Reigers, spechten...quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:11 schreef Zeyina het volgende:
Dat geluid is overigens gewoon die reiger daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik ben bij de buitenkant van de yurt aangekomen, hoor alleen geritsel van dekens en wat gesnuif.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik hoorde weer Pokkkkaaaaaaiii
Wat een kut. Eerder zei ze nog half kreunend dat ze zo graag weer eens bij hem wilde liggenquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit: Fuck Adje, ik ga logeren bij jou.
Shell: Nee.
En dat bed staat ook nog eens op het zwakste gedeelte van de vloer.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoop voor Adje dat Ger en Sjel de hele nacht gaan lopen bonken en kreunen.
Het ziet er toch iets anders uit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag op het matras op de grond. Benieuwd waar Shelley zelf gaat liggen
Waar de meeste daar Testosteron over hebben.... Ger daarentegen...quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag op het matras op de grond. Benieuwd waar Shelley zelf gaat liggen
Hij heeft al een een huisje, de caravan. Klaar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan is de enige die geen enkele moeite doet om een onderkomen te regelen. Hij claimt de caravan als zijn plekje. Laat alles smerig worden in het slaapvertrek zodat niemand anders er meer wil liggen. Dat terwijl hij helemaal parra wordt als er een snippertje confetti op het terrein ligt of het kooktoestelletje niet helemaal schoon is. Niet douchen, geen kleren wassen, scheten laten en seksistische grapjes doen de rest. En maar klagen als hij niet rustig kan slapen. Ik snap echt niets van Adriaans doen en laten. Werk toch voor je centen, timmer een huisje voor jezelf en hou op met die kinderachtige dwarsigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ja van hop ik lig hier en knappe jongen die me wegkrijgt. Gewoon een asociale beroepsprofiteur. Die ruimte kunnen ze ook goed gebruiken voor de kapsalon. Dan levert dat weer knaken op. Langharig werkschuw tuig, dat is het.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij heeft al een een huisje, de caravan. Klaar.
Nou nou, een beetje minder kan ook wel.quote:Op maandag 15 oktober 2018 00:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja van hop ik lig hier en knappe jongen die me wegkrijgt. Gewoon een asociale beroepsprofiteur. Die ruimte kunnen ze ook goed gebruiken voor de kapsalon. Dan levert dat weer knaken op. Langharig werkschuw tuig, dat is het.
Nachtje uit logerenquote:Op maandag 15 oktober 2018 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit heeft zijn Broeders verlaten en heeft zijn camera vergeten![]()
[ afbeelding ]
Broekje is nog een beetje nat van Gerrit.quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:16 schreef Poesjuh het volgende:
Gerrit kwam uit bed, deed de kast open met veel piepend geluid..fijn voor adriaan weeeer... pakte een wc rol en legde die romantisch naast shelley haar deken (links onder op stream 3 maar houden ze net uit beeld). Toen kroop hij weer in bed, en nu liggen ze kussend bijna liefkozend??? in bed.
SW mike achter de pc nadat hij eerst om 22u al wakker werd van de dorst en sindsdien heeft liggen woelen. Hij zit zelfs lekker buiten aan tafel in het 'halve' donker
Gatverdamme, waarom zoomde ik ook in?!!quote:Op maandag 15 oktober 2018 01:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Broekje is nog een beetje nat van Gerrit.
[ afbeelding ]
Hoe durft die. Wij willen bewegende beelden 😩quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer niet om half 6 aan de koffie, om 6 uur nog leggen pitten.
Die fles is ook alweer goed gevuld zie ik ....quote:Op maandag 15 oktober 2018 06:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer niet om half 6 aan de koffie, om 6 uur nog leggen pitten.
gisteren zei joa dat ze dan wel 175 of 75 euro misten voor de tent...dus enerzijds wel vanwege de rotzooi en gerotzooi (met shelly) en anderzijds niet omdat ze dan zelf weer meer voor de yurt moeten betalenquote:Op maandag 15 oktober 2018 07:23 schreef snetje het volgende:
Die zijn blij als Gerrit weer naar de caravan verhuist...kan hij zijn bord ook weer meenemen...
[ afbeelding ]
hij heeft gisteren nog een nieuw trappetje gemaakt voor de caravanquote:Op maandag 15 oktober 2018 07:46 schreef kaatje50 het volgende:
Die John moet toch wel uitgerust zijn nu. Hij ligt al vanaf zaterdagavond in bed.
Is alleen opgestaan om te eten
dat mag Jeff zichzelf aanrekenen, hij is behoorlijk gefrustreerd en zit vol haat naar sommige bewoners.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:13 schreef formule het volgende:
Vrienden van Jeff kijken niet meer van wegen haat en nijd
epileren denk ik. een pincet met aan het einde dezelfde dingen als een schaartje, Erg makkelijk om mee te werken.quote:
wat een baas hij fixt het gewoon weer!quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:41 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen cos![]()
Het is Gerrit dus toch gelukt. Hij slaapt weer bij Shel
Ze borstelde de haartjes naar boven en knipte ..een pincet met schaartje ken ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
epileren denk ik. een pincet met aan het einde dezelfde dingen als een schaartje, Erg makkelijk om mee te werken.
Adriaan had net ook commentaar...of gerrit die dekbedden naar de wasserette ging brengen want die zijn voor de nieuwe inwoner. Gerrit: komt goed..Sanne heeft er ook op gelegen. Shelly: zeikerdquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Op een matras en dekbed zonder hoes, onder een dekbed zonder hoes, waar Gerrit en Shelly gelegen hebben vannacht, mag die nieuwe die komt gaan slapen...
Welkom..
ik denk dt a3 jaloers is,en ik snap dat hij dat gesex niet hoeft te horen van die 2.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Adriaan had net ook commentaar...of gerrit die dekbedden naar de wasserette ging brengen want die zijn voor de nieuwe inwoner. Gerrit: komt goed..Sanne heeft er ook op gelegen. Shelly: zeikerd
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie denkt dat er wel een Huissie gemaakt kan worden voor ¤400...
¤600 dan?
Neuhh ¤1200 Aldus GeileGerrit.. maar ja die heeft geen haast, hij neukt weer lekker
Denk het ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:32 schreef krabje het volgende:
[..]
ik denk dt a3 jaloers is,en ik snap dat hij dat gesex niet hoeft te horen van die 2.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wel doorzichtig die Shelly.
1e nacht weer samen en direkt beginnen over een huisje samen.
Het was ook 1 van de redenen dat ze het uit maakte. Dat gerrit passief was en niet snel genoeg voor een huisje zorgde.
Na het uitmaken, dezelfde avond nog, liep ze naar Mike om het over een huisje te hebben.
Bah nare meid!
Oh hier noemen ze dat 'n WOP relatie.... Wippen Ontbijten Pleitequote:Op maandag 15 oktober 2018 08:36 schreef 5thencounter het volgende:
WOW relatie
Wippe Ontbijten Wegwezen
[ afbeelding ]
In Gerrits geval hou ik het maar op wow.( weer geluktquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier noemen ze dat 'n WOP relatie.... Wippen Ontbijten Pleite
Goedemorgen Cos
quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In Gerrits geval hou ik het maar op wow.( weer gelukt)
Neuhh.. Dellie moet eerst een Huissie bijelkaar neukenquote:Op maandag 15 oktober 2018 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
Met 'n dag of 2 hebben ze weer mot en slaapt Gerrit weer in de Yurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |