abonnement bol.com Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper maandag 3 december 2018 @ 13:15:53 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183512846
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 08:51 schreef Jerrari85 het volgende:

[..]

Kan dit nu nog/weer? De actie was namelijk weg en is nu weer terug.
Ja je kan dit gewoon weer gebruiken *O*
  maandag 3 december 2018 @ 18:05:03 #202
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183517980
@gearbest.
Je vroeg mij om aan te geven wanneer ik een refund ontvang.

Volgens mij is de refund binnen via Checkout.com.
Er staan verder geen referenties of überhaupt de naam Gearbest bij dus graag een bevestiging.

Op naar fase 2. Mijn Retour-verzendkosten omdat het product niet voldoet aan de beschrijving en ik heb betaald om het terug te zenden.
.
Je ging achter deze verzendkosten aan, wat is de status hiervan?

Order No: 18102200976223536728
Ticket: T18110859265

Dank.
Daanse!
  CHI shopkeeper maandag 3 december 2018 @ 21:55:05 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183523087
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:05 schreef buikdaanser het volgende:
@gearbest.
Je vroeg mij om aan te geven wanneer ik een refund ontvang.

Volgens mij is de refund binnen via Checkout.com.
Er staan verder geen referenties of überhaupt de naam Gearbest bij dus graag een bevestiging.

Op naar fase 2. Mijn Retour-verzendkosten omdat het product niet voldoet aan de beschrijving en ik heb betaald om het terug te zenden.
.
Je ging achter deze verzendkosten aan, wat is de status hiervan?

Order No: 18102200976223536728
Ticket: T18110859265

Dank.
Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:55 schreef LiteOndvn het volgende:

[..]

Goede dag,
Ik zie dat het pakketje nog steeds niet is verzonden?26 november.
Order nr.
18112600925800086376.
Kunt u dat voor mij nakijken.
Mvg Johnny
Ik ga het eens navragen. Was deze wel op voorraad op het moment van bestellen? Ik ga het in ieder geval navragen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 03-12-2018 22:04:41 ]
  maandag 3 december 2018 @ 22:57:33 #204
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183524460
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 21:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.

Hoi,

Het bedrag is geconverteerd van $ naar E, vandaar dat ik het nooit zeker kan weten, zonder vermelding van Gearbest, een order of ticket nummer.

Wat betreft de refund van de verzendkosten. Wat is wijsheid? Zal ik er nogmaals op aansturen in het ticket of regel jij dit verder?

Dank.
Daanse!
pi_183537309
@Gearbest

Heb je toevallig ook een kortingscode voor deze laptop en een linkje voor het vergoeden van de eventuele douane kosten?

https://www.gearbest.com/(...)rce=tt_de&aid=171752

Bedankt alvast!
  CHI shopkeeper dinsdag 4 december 2018 @ 21:19:11 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183539265
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 22:57 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Hoi,

Het bedrag is geconverteerd van $ naar E, vandaar dat ik het nooit zeker kan weten, zonder vermelding van Gearbest, een order of ticket nummer.

Wat betreft de refund van de verzendkosten. Wat is wijsheid? Zal ik er nogmaals op aansturen in het ticket of regel jij dit verder?

Dank.
Ah oke dat is vreemd inderdaad. Nee dan weet je ongeveer niks, maar verwacht wel dat het bedrag van ons afkomstig is. Ik heb wel doorgekregen dat er een refund is gebeurd.
Ik zou zelf ook nog gewoon reageren in het ticket met de vraag naar de verzendkosten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:00 schreef fifa4ever het volgende:
@Gearbest

Heb je toevallig ook een kortingscode voor deze laptop en een linkje voor het vergoeden van de eventuele douane kosten?

https://www.gearbest.com/(...)rce=tt_de&aid=171752

Bedankt alvast!
Gebruik deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook samen met EU Priority Line als verzendmethode. Helaas is er geen coupon code mogelijk op dit moment.
pi_183544121
Beste Gearbest,

Ik wil nog even kwijt dat het nu al een maand geleden is dat ik hier een bericht heb achter gelaten.omdat er een gerefurbishede laptop zou woprden opgestuurd.GB had een track en trace gestuurd maar deze klopte niet bij navraag bij het vervoersbedrijf. GB heeft daarom besloten om een nieuwe laptop te leveren alleen moest ik wel de verzendkosten betalen a ¤40,- Op 16 november heb ik de ¤40,- betaald. Ik heb nu nog steeds geen laptop. Ik begin een beetje ongeduldig te worden want dit speeld al 6 maanden.

Ik hoop dat je wat kunt betekenen voor deze zaak.

GRT MC_T
pi_183548274
quote:
Het is mij al vaker opgevallen, maar hoe kan het dat niet iedereen dezelfde prijs te zien krijgt? Bij mij kost de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook ¤213,09 en bij iemand kost hij maar ¤195,33:

Ik ben best wel benieuwd hoe dit kan?

pi_183549052
Beste Gearbest,

Ik heb op 18 november 2x een 'Lucky bag met Xiaomi phone' gekocht (order nummers 18111800921215425499 en 18111800921215392528).

Gearbest geeft op de eigen site aan dat de Xiaomi Phone een waarde heeft van minimaal 200.40 USD per stuk, zie de link naar de order ( https://www.gearbest.com/(...)054.html?wid=1349303). In KOEIELETTERS staat er 200.40 USD.

Normaal kost de Lucky bag ook 200.40 USD, maar tijdens de Black Friday deal was de Lucky bag tijdelijk te koop voor 89,99 USD.

Nu krijgt ik 2x een Xiaomi Redmi 6a (2GB/16GB) thuis ter waarde van 100 USD. Ik heb met gearbest contact gehad en het antwoord is dat ik 90 USD heb betaald en dat ik een goede deal heb dat ik een telefoon van 100 USD krijgt. Dan snap ik, maar ik had toch echt een telefoon met een waarde van 200 USD gekocht, dat was de Black Friday aanbieding.

Ik vindt dit niet correct. Het klopt dat ik maar 90 USD heb betaald, maar daarmee heb ik wel een Xiaomi telefoon van 200.40 USD gekocht. En er zullen ook klanten zijn die gewoon 200 USD hebben betaald omdat ze toevallig niet tijdens de Black Friday deal gekocht hebben. Die zullen helemaal terecht boos zijn.

Bij de beschrijving van de Lucky bag staat (Q&A vraag 2) dat "inside every lucky bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost".. Dat lijkt mij een duidelijke statement. Eigenlijk zegt Gearbest hiermee dat de waarde eigenlijk meer dan 200.40 USD zou moeten zijn.

The operator van Gearbest zegt dat ik dus in mijn handen mag knijpen dat ik een Xiaomi telefoon van 100 USD krijg, maar Gearbest adverteert dat er een telefoon van minimaal 200.40 USD in de Lucky bag moet zitten. En ook nog van 'premium kwaliteit'. Deze Xiaomi Phone is de meest budget versie die er is (met slechte specs).

Hierin lijkt nu aan padstelling. Mijn verzoek aan Gearbest is... laat dan maar met de Lucky bag, ik heb daar wel even genoeg van, en stort gewoon 2x mijn aankoopbedrag van 89,99 USD met portokosten en retourkosten terug op mijn rekening. Ik stuur de beide Redmi 6a telefoon dan per direct terug.

Ik weet ook dat 90 USD geen hoog bedrag is voor een Xiaomi telefoon, maar dan moet Gearbest niet adverteren dat de telefoon een waarde van minimaal 200.40 USD heeft. Gaat me hier echt om principe.

Ik hoop dat jullie graag hierin kunnen bemiddelen. Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen met Gearbest gehad, maar deze 'Lucky bag' aanbiedingen zijn blijkbaar niet echt.

met vriendelijke groet,
Unidex
  woensdag 5 december 2018 @ 16:34:53 #210
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183551804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ah oke dat is vreemd inderdaad. Nee dan weet je ongeveer niks, maar verwacht wel dat het bedrag van ons afkomstig is. Ik heb wel doorgekregen dat er een refund is gebeurd.
Ik zou zelf ook nog gewoon reageren in het ticket met de vraag naar de verzendkosten.

[..]

Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.

Eerlijk gezegd verwacht ik een reactie in de trant van wij vergoeden geen RMA verzendkosten zie voorwaarden. Dit is mij namelijk al eens gemeld op de Gearbest Chat.

Gegeven het feit dat het product niet conform productomschrijving is.
Ben ik van mening dat deze reactie kant nog wal raakt.

Kun jij eens navraag doen? Als er vanuit beide kanten een verzoek loopt voor een oplossing.
Moet e.e.a. te voorspoedigen zijn.

Dank.
Daanse!
pi_183563133
- Orderdatum:25 oktober 2019
- Product: OnePlus 6 A6000 4G Phablet MIRROR BLACK 6GB RAM 64GB ROM
- Ordernummer: 18102500991410240218
- Tracking nummer (indien verzonden):
456996843
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: DPD geeft aan dat het pakket bezorgd is, echter is dit niet het geval, op de website is er geen bewijs te vinden en DPD geeft zelf aan dat er iets niet klopt met de zending.
Gearbest wil de kopie van de handtekening voor ontvangst niet aan mij doorsturen die zij wel van dpd ontvangen heeft. (dit heeft dpduk zelf aan mij bevestigd)
Gearbest geeft eerst aan dat zij een antwoord hebben over de pakket status (en het onderzoek van dpd) op 30 november, toen op 7 december en nu op 30 december.
Eerst vroegen zij mij om bij buren en de post na te vragen, dit heb ik gedaan zelfs ticket gestart bij dpd, toen heeft gb ook een ticket gestart. Echter nu vragen ze me weer om de buren te vragen en ontwijken mijn vragen over het onderzoek bij dpd. Ik heb zelfs dpd al een letter of denial gestuurd, echter krijg geen inhoudelijke reacties van gearbest op standaard antwoorden na.

- Voorkeur: Resend maar dan wel zo snel mogelijk
pi_183565925
- Orderdatum: 30-10-2018
- Product: Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 4G Phablet Global Version
- Ordernummer: 18103000992909099657
- Tracking nummer: CY140018807DE
- Verzendmethode: DHL
- Probleem: Pakket zoek bij DHL. Dit gemeld bij GB support. Support zou onderzoek instellen en vroeg mij tot 30-11 te wachten en als na deze dag niet geleverd is, ze een oplossing zullen aanbieden. Op 30-11 kreeg ik van GB uit het niets ineens een melding dat de levering succesvol is. DHL zegt van niets te weten (contact dd. 4-12-2018). Hier melding van gemaakt naar GB, is mij gevraagd te wachten tot 31 december. Eind december gaan ze me vast vragen om te wachten tot eind januari. Ben er nu wel klaar mee.
Voorkeur: Refund
  CHI shopkeeper donderdag 6 december 2018 @ 20:51:26 #213
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183573229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:41 schreef fifa4ever het volgende:

[..]

Het is mij al vaker opgevallen, maar hoe kan het dat niet iedereen dezelfde prijs te zien krijgt? Bij mij kost de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook ¤213,09 en bij iemand kost hij maar ¤195,33:

Ik ben best wel benieuwd hoe dit kan?

[ afbeelding ]
Normaal zou iedereen dezelfde prijs moeten krijgen en is er geen verschil. Er kan enkel verschil zijn door nieuwsbrief acties of kortingscodes. De links hier zijn indien aanwezig ook voorzien van de email acties. Ik zie zelf ook een prijs van ¤213 en is er ook geen andere actie op dit moment.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:39 schreef Unidex het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb op 18 november 2x een 'Lucky bag met Xiaomi phone' gekocht (order nummers 18111800921215425499 en 18111800921215392528).

Gearbest geeft op de eigen site aan dat de Xiaomi Phone een waarde heeft van minimaal 200.40 USD per stuk, zie de link naar de order ( https://www.gearbest.com/(...)054.html?wid=1349303). In KOEIELETTERS staat er 200.40 USD.

Normaal kost de Lucky bag ook 200.40 USD, maar tijdens de Black Friday deal was de Lucky bag tijdelijk te koop voor 89,99 USD.

Nu krijgt ik 2x een Xiaomi Redmi 6a (2GB/16GB) thuis ter waarde van 100 USD. Ik heb met gearbest contact gehad en het antwoord is dat ik 90 USD heb betaald en dat ik een goede deal heb dat ik een telefoon van 100 USD krijgt. Dan snap ik, maar ik had toch echt een telefoon met een waarde van 200 USD gekocht, dat was de Black Friday aanbieding.

Ik vindt dit niet correct. Het klopt dat ik maar 90 USD heb betaald, maar daarmee heb ik wel een Xiaomi telefoon van 200.40 USD gekocht. En er zullen ook klanten zijn die gewoon 200 USD hebben betaald omdat ze toevallig niet tijdens de Black Friday deal gekocht hebben. Die zullen helemaal terecht boos zijn.

Bij de beschrijving van de Lucky bag staat (Q&A vraag 2) dat "inside every lucky bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost".. Dat lijkt mij een duidelijke statement. Eigenlijk zegt Gearbest hiermee dat de waarde eigenlijk meer dan 200.40 USD zou moeten zijn.

The operator van Gearbest zegt dat ik dus in mijn handen mag knijpen dat ik een Xiaomi telefoon van 100 USD krijg, maar Gearbest adverteert dat er een telefoon van minimaal 200.40 USD in de Lucky bag moet zitten. En ook nog van 'premium kwaliteit'. Deze Xiaomi Phone is de meest budget versie die er is (met slechte specs).

Hierin lijkt nu aan padstelling. Mijn verzoek aan Gearbest is... laat dan maar met de Lucky bag, ik heb daar wel even genoeg van, en stort gewoon 2x mijn aankoopbedrag van 89,99 USD met portokosten en retourkosten terug op mijn rekening. Ik stuur de beide Redmi 6a telefoon dan per direct terug.

Ik weet ook dat 90 USD geen hoog bedrag is voor een Xiaomi telefoon, maar dan moet Gearbest niet adverteren dat de telefoon een waarde van minimaal 200.40 USD heeft. Gaat me hier echt om principe.

Ik hoop dat jullie graag hierin kunnen bemiddelen. Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen met Gearbest gehad, maar deze 'Lucky bag' aanbiedingen zijn blijkbaar niet echt.

met vriendelijke groet,
Unidex
Hallo Unidex,
Ik heb even gekeken, maar zie bij de link nergens iets staan van $200,40. Kan zijn dat dit nu aan is gepast, maar hier hebt ik op dit moment geen weet van. Ik weet niet of je goede link hebt gegeven, want ik zie dit niet meer staan. Wat betreft je antwoord op ""inside every lucky bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost". Het is zo dat je $90 hebt betaald en dus zal het product een hogere waarde dan $90 moeten hebben. Dit is in jouw geval 10% stijging.
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn, maar er staat wel duidelijk bij Note: lucky bag contents cannot be accepted for returns, replacement, or negative feedback. Ik ga in ieder kijken wat er allemaal mogelijk is natuurlijk. Ik snap je reactie helemaal hoor als ik je verhaal zo hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:34 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.

Eerlijk gezegd verwacht ik een reactie in de trant van wij vergoeden geen RMA verzendkosten zie voorwaarden. Dit is mij namelijk al eens gemeld op de Gearbest Chat.

Gegeven het feit dat het product niet conform productomschrijving is.
Ben ik van mening dat deze reactie kant nog wal raakt.

Kun jij eens navraag doen? Als er vanuit beide kanten een verzoek loopt voor een oplossing.
Moet e.e.a. te voorspoedigen zijn.

Dank.
Ja doe ik zeker. Ik heb op mijn vorige vraag ook navraag gedaan en je zou er een ticket over ontvangen moeten hebben. Dit lijkt me als ik het zo hoor nog niet het geval dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:35 schreef dutchie1973 het volgende:
- Orderdatum:25 oktober 2019
- Product: OnePlus 6 A6000 4G Phablet MIRROR BLACK 6GB RAM 64GB ROM
- Ordernummer: 18102500991410240218
- Tracking nummer (indien verzonden):
456996843
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: DPD geeft aan dat het pakket bezorgd is, echter is dit niet het geval, op de website is er geen bewijs te vinden en DPD geeft zelf aan dat er iets niet klopt met de zending.
Gearbest wil de kopie van de handtekening voor ontvangst niet aan mij doorsturen die zij wel van dpd ontvangen heeft. (dit heeft dpduk zelf aan mij bevestigd)
Gearbest geeft eerst aan dat zij een antwoord hebben over de pakket status (en het onderzoek van dpd) op 30 november, toen op 7 december en nu op 30 december.
Eerst vroegen zij mij om bij buren en de post na te vragen, dit heb ik gedaan zelfs ticket gestart bij dpd, toen heeft gb ook een ticket gestart. Echter nu vragen ze me weer om de buren te vragen en ontwijken mijn vragen over het onderzoek bij dpd. Ik heb zelfs dpd al een letter of denial gestuurd, echter krijg geen inhoudelijke reacties van gearbest op standaard antwoorden na.

- Voorkeur: Resend maar dan wel zo snel mogelijk
Hmm dat is vervelend om te horen. Heb je voor mij nog een kloppend tracking nummer. Dit lijkt namelijk niet te kloppen samen met je ordernummer.
Heb je een shipping insurance afgesloten?
Ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind dat DPD zegt dat er iets niet klopt, maar vervolgens zelf geen actie ondernemen om het pakketje te traceren of na te gaan.
Heb je voor mij ook nog het tickernummer van je melding?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:32 schreef Frash het volgende:
- Orderdatum: 30-10-2018
- Product: Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 4G Phablet Global Version
- Ordernummer: 18103000992909099657
- Tracking nummer: CY140018807DE
- Verzendmethode: DHL
- Probleem: Pakket zoek bij DHL. Dit gemeld bij GB support. Support zou onderzoek instellen en vroeg mij tot 30-11 te wachten en als na deze dag niet geleverd is, ze een oplossing zullen aanbieden. Op 30-11 kreeg ik van GB uit het niets ineens een melding dat de levering succesvol is. DHL zegt van niets te weten (contact dd. 4-12-2018). Hier melding van gemaakt naar GB, is mij gevraagd te wachten tot 31 december. Eind december gaan ze me vast vragen om te wachten tot eind januari. Ben er nu wel klaar mee.
Voorkeur: Refund
Dat is inderdaad vervelend. Ik krijg inderdaad ook de volgende melding "Status op di, 13.11.2018 13:09 uur: De zending is aangekomen in het land van bestemming". Ik ga het in ieder geval navragen, Heb je voor mij nog het ticketnummer en heb je een shipping insurance afgesloten?
Je zult inderdaad moeten wachten tot 30-12-2018 voordat er een resend of refund zal gebeuren. Er wordt namelijk echt pas actie ondernomen als je pakketje meer dan 2 maanden verzendtijd heeft.
pi_183575858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Dat is inderdaad vervelend. Ik krijg inderdaad ook de volgende melding "Status op di, 13.11.2018 13:09 uur: De zending is aangekomen in het land van bestemming". Ik ga het in ieder geval navragen, Heb je voor mij nog het ticketnummer en heb je een shipping insurance afgesloten?
Je zult inderdaad moeten wachten tot 30-12-2018 voordat er een resend of refund zal gebeuren. Er wordt namelijk echt pas actie ondernomen als je pakketje meer dan 2 maanden verzendtijd heeft.
Sure. Ticketnummer is T18111907257, geen shipping insurance. Betaling via iDEAL, gekocht met Fok affiliatelink.
pi_183603714
Hoi,

Je slaat idd precies de spijker op z'n kop. Ik heb screenshots van beide order toegevoegd (https://ibb.co/k9T19fT).

In het systeem van Gearbest staat idd gewoon dat 90 USD is betaald en een Xiaomi telefoon van 100 USD is ontvangen (en dit klopt ook) en het zou in theorie een leuke deal zijn. Daar verwijst GB ook naar. Maar dit staat niet goed in het systeem zoals je in de bijgevoegde screenshots van beide orders kan zien.

De lucky bag koste 200.40 USD en was als "flash deal" tijdens Black Friday tijdelijk verlaagd naar 89.99 USD. Op dat moment kocht je voor 90 USD via een mooie Black Friday deal een Xiaomi telefoon met een waarde van 200 USD. In de screenshot zie je ook staan "van 200.40 USD voor 89.99 USD".



Dit is de discussie. Op de site van GB (https://www.gearbest.com/(...)2#anchorGoodsReviews) zie je ook dat de helft van de kopers hier terecht boos over is. Ze zeggen... er is ons een Xiaomi telefoon van 200.40 USD beloofd.



Je kan niet zeggen... "beste koper hier heb je een flash deal waarbij je een Xiaomi telefoon met een waarde van minstens 200.40 USD krijgt voor (Black Friday deal) tijdelijk 89.99 USD, maar dan een telefoon met een waarde van 100 USD opsturen.

Hopelijk geeft jou dit voldoende informatie.

Dank voor je hulp!
pi_183633846
@gearbest,

Ook ik heb net als Panda, 22/11/2018 besteld met EU priorty line,
maar kom nu pas jullie tegen :{ Is er op mijn order nog een bescherming van import taks te regelen?
18112200925115397420

bedankt voor de moeite iig ^O^
pi_183638369
Hallo Gearbest,

Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330

bedankt voor de moeite alvast!
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_183641499
Hallo gearbest,

- Orderdatum:01-12-2018
- Product:2 x pocophone f1 Ordernummer:18120100994916134745 Trackinnummer (indien verzonden):
- Verzendmethode: EU express + shipping verzekering
- Probleem: mijn order staat nog steeds op "packed" en is na 9 dagen nog steeds niet verzonden. Op het moment van bestellen stond erbij dat dit rond 5-6 december zou gebeuren maar er is nog niets veranderd aan de status van mijn bestelling? En ben ik met de verzekering ook meteen gedekt voor de douane kosten?

Mvg, Stef
  CHI shopkeeper maandag 10 december 2018 @ 20:29:49 #219
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183648668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:11 schreef Frash het volgende:

[..]

Sure. Ticketnummer is T18111907257, geen shipping insurance. Betaling via iDEAL, gekocht met Fok affiliatelink.
Oke super. Dat je geen Shipping Insurance hebt is wel een mindere. Ik ga er in ieder geval achteraan.
Je zou er wel al een ticket over ontvangen moeten hebben normaal gezien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:37 schreef Unidex het volgende:
Hoi,

Je slaat idd precies de spijker op z'n kop. Ik heb screenshots van beide order toegevoegd (https://ibb.co/k9T19fT).

In het systeem van Gearbest staat idd gewoon dat 90 USD is betaald en een Xiaomi telefoon van 100 USD is ontvangen (en dit klopt ook) en het zou in theorie een leuke deal zijn. Daar verwijst GB ook naar. Maar dit staat niet goed in het systeem zoals je in de bijgevoegde screenshots van beide orders kan zien.

De lucky bag koste 200.40 USD en was als "flash deal" tijdens Black Friday tijdelijk verlaagd naar 89.99 USD. Op dat moment kocht je voor 90 USD via een mooie Black Friday deal een Xiaomi telefoon met een waarde van 200 USD. In de screenshot zie je ook staan "van 200.40 USD voor 89.99 USD".

[ afbeelding ]

Dit is de discussie. Op de site van GB (https://www.gearbest.com/(...)2#anchorGoodsReviews) zie je ook dat de helft van de kopers hier terecht boos over is. Ze zeggen... er is ons een Xiaomi telefoon van 200.40 USD beloofd.

[ afbeelding ]

Je kan niet zeggen... "beste koper hier heb je een flash deal waarbij je een Xiaomi telefoon met een waarde van minstens 200.40 USD krijgt voor (Black Friday deal) tijdelijk 89.99 USD, maar dan een telefoon met een waarde van 100 USD opsturen.

Hopelijk geeft jou dit voldoende informatie.

Dank voor je hulp!
Ik ga kijken wat ik kan gaan doen. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben, maar ik weet niet wat er daarin gezegd is.

quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 00:19 schreef PowerEd het volgende:
@gearbest,

Ook ik heb net als Panda, 22/11/2018 besteld met EU priorty line,
maar kom nu pas jullie tegen :{ Is er op mijn order nog een bescherming van import taks te regelen?
18112200925115397420

bedankt voor de moeite iig ^O^
Ik ga kijken of ik dit nog kan omzetten. Is je order wel al verzonden en heb je een tracking nummer voor mij indien deze verzonden is.

quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330

bedankt voor de moeite alvast!
Dat is vreemd inderdaad. Ik ga dit voor je navragen en je zal hier snel een ticket in je account over ontvangen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 14:44 schreef Stk55 het volgende:
Hallo gearbest,

- Orderdatum:01-12-2018
- Product:2 x pocophone f1 Ordernummer:18120100994916134745 Trackinnummer (indien verzonden):
- Verzendmethode: EU express + shipping verzekering
- Probleem: mijn order staat nog steeds op "packed" en is na 9 dagen nog steeds niet verzonden. Op het moment van bestellen stond erbij dat dit rond 5-6 december zou gebeuren maar er is nog niets veranderd aan de status van mijn bestelling? En ben ik met de verzekering ook meteen gedekt voor de douane kosten?

Mvg, Stef
Hallo Stef,
Ik ga dit voor je navragen en je zal hier snel een ticket in je account over ontvangen.
Helaas ben je niet verzekerd tegen douanekosten. Je zou hier namelijk EU Priority Line samen met onze linken hier op FOK voor moeten gebruiken. Ik ga ook direct kijken of ik dit ook nog in orde kan gaan maken.
pi_183650966
Ik ga kijken of ik dit nog kan omzetten. Is je order wel al verzonden en heb je een tracking nummer voor mij indien deze verzonden is.
Hij gaat niet hard maar is verstuurd CY140644562DE. Bedankt voor de moeite
pi_183651099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:06 schreef habsnurker het volgende:
@Gearbest

zaterdag een bestelling gedaan (mi mix 2s) en net als I_panda_I was ik mij er ook niet van bewust dat alleen via een link van hier er import tax bescherming op zou zitten. kun je kijken wat je voor me kan doen?
@Gearbest, ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien ben ik al te laat, maar moest je nog iets kunnen doen ben ik uiteraard zeer dankbaar. Order nummer 18112400956017105442. De status van het pakketje is me namelijk ook nog onduidelijk, wegens al enkele malen terug veranderd (wel of niet op luchthaven)... :) Tracking nummer CY140673612DE

[ Bericht 2% gewijzigd door matzo op 10-12-2018 23:35:53 ]
pi_183651607
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 00:19 schreef PowerEd het volgende:
@gearbest,

Ook ik heb net als Panda, 22/11/2018 besteld met EU priorty line,
maar kom nu pas jullie tegen :{ Is er op mijn order nog een bescherming van import taks te regelen?
18112200925115397420

bedankt voor de moeite iig ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken of ik dit nog kan omzetten. Is je order wel al verzonden en heb je een tracking nummer voor mij indien deze verzonden is.

@gearbest
Hij gaat niet hard maar is verstuurd CY140644562DE.
is aangekomen op Airport hk. Bedankt voor de moeite.

groet Ed
pi_183654871
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 21:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.

[..]

Ik ga het eens navragen. Was deze wel op voorraad op het moment van bestellen? Ik ga het in ieder geval navragen.
Staat nog steeds op not shipped.Zie ook dat er nog steeds voorraad is.

[ Bericht 2% gewijzigd door LiteOndvn op 11-12-2018 09:06:18 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 11 december 2018 @ 20:44:33 #224
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183669012
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:03 schreef matzo het volgende:

[..]

@Gearbest, ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien ben ik al te laat, maar moest je nog iets kunnen doen ben ik uiteraard zeer dankbaar. Order nummer 18112400956017105442. De status van het pakketje is me namelijk ook nog onduidelijk, wegens al enkele malen terug veranderd (wel of niet op luchthaven)... :) Tracking nummer CY140673612DE
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 22:27 schreef PowerEd het volgende:

[..]

[..]

@gearbest
Hij gaat niet hard maar is verstuurd CY140644562DE.
is aangekomen op Airport hk. Bedankt voor de moeite.

groet Ed
Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.
De verzending van ongeveer 4 weken in beslag nemen dus nog even geduld :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 06:11 schreef LiteOndvn het volgende:

[..]

Staat nog steeds op not shipped.Zie ook dat er nog steeds voorraad is.
Dat je een product kan bestellen wil niet zeggen dat deze op voorraad is. Dit kan je zien aan Ship Between kopje. Je zou een ticket over je order ontvangen moeten hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:34 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.

Eerlijk gezegd verwacht ik een reactie in de trant van wij vergoeden geen RMA verzendkosten zie voorwaarden. Dit is mij namelijk al eens gemeld op de Gearbest Chat.

Gegeven het feit dat het product niet conform productomschrijving is.
Ben ik van mening dat deze reactie kant nog wal raakt.

Kun jij eens navraag doen? Als er vanuit beide kanten een verzoek loopt voor een oplossing.
Moet e.e.a. te voorspoedigen zijn.

Dank.
Ik heb bericht teruggekregen dat de refund is gebeurd op 2018-11-24 PM 10:00:10. Verder krijg ik qua verzendkosten terug dat het in orde gemaakt wordt, maar dit is nog niet echt duidelijk. Je zou verder wel een antwoord op je ticket ontvangen moeten hebben.
pi_183680072
Beste Gearbest .Ik heb hier mij ook maar eens aangemeld omdat ik 3 weken geleden voor het eerst een grote bestelling heb gedaan bij gearbest waarbij stond dat deze op 10 december verzonden zou worden. ondertussen schoof de datum steeds verder op. nu viel mij op dat de verzenddatum bij het bestelde product zowat elke dag van datum veranderd en vraag mij af hoe betrouwbaar dit is? er staat nu vandaag namelijk weer ship between 13-15 december maar gisteren nog ship between 17-19 december. kan dat morgen dan weer veranderen of kan ik ervanuit gaan dat deze datum nu blijft staan omdat het morgen al 13 december is..

[ Bericht 14% gewijzigd door DreStar op 12-12-2018 14:22:17 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')