abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183682641
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.
De verzending van ongeveer 4 weken in beslag nemen dus nog even geduld :)
Bedankt, dat wordt nog een tijdje op mijn kin kloppen dan. :) Uit curieuziteit, bedoel je idd nog 4 weken, of 4 weken in totaal? :)
pi_183688621
Beste Gearbest .ik heb mijn eerste bestelling gedaan en het blijkt nu al een teleurstelling.

ik had een Xiaomi scooter besteld op 20 november maar op 23 november met black Friday kwam er een betere deal van een EU versie die ik liever wilde hebben. dus ik ben gaan chatten met een agent. en in overleg heeft hij het item veranderd. de deal die ik hem liet zien wilde ik ook verzonden hebben vanuit warenhuis polen met Fast08. het prijsverschil was iets van 14 euro ofzo dus dat wilde ik graag bijbetalen. volgens de agent hoefde dit niet en hij bevestigde dat ik de scooter verzonden kreeg met Fast 08 . hier heb ik een screenshot van gemaakt als bewijs.nu ben ik vandaag eens gaan navragen via de chat van gearbest wanneer mijn bestelling verzonden zou worden omdat iemand anders die ook op het zelfde moment besteld had zijn scooter wel al verzonden is. en ook gelijk nog eens de verzendmethode gevraagd en blijkt dat hij uit HK verzonden gaat worden en niet eens op voorraad is. hier heb ik natuurlijk niks aan want ik heb een deal gemaakt met Fast08 .ik heb ook geen zin om belasting te gaan betalen vanuit HK en ook niet nog eens in het lange wachten want dan ha dik mijn bestelling met priority railway wel laten staan en was dat nu allang verzonden geweest. dus nu begint het allemaal wel wat vervelend en te worden en wil ik de bestelling alleen nog hebben als het ook uit polen met Fast08 word verzonden en anders moeten ze er maar eentje naar mij verzenden uit een ander EU warenhuis om het goed te maken.dat vind ik wel op zijn plaats want ik wil de scooter graag hebben maar niet nog eens een maand gaan wachten en mogelijk belasting betalen. ik hoop dat gearbest dit wel in orde gaat maken anders bestel ik daar gelijk nooit meer.mijn order nummer is 18111900987520067384 kunt u misschien daarin mee bemiddelen?

volgens de chat agent die ik nu vanavond heb gesproken gaat hij contact met mij laten opnemen in 24 uur met een speciaal team maar in hoeverre is dit nog betrouwbaar... ik ben helaas het vertrouwen een beetje verloren in gearbest .hopelijk kunt u dat begrijpen want ik houd van correct zaken doen .als ze iets beloven dat ook wekelijk doen.

ssmubpe.jpg

daarna nog eens nagevraagd bij andere medewerker en die bevestigde ook vanuit polen.
ik ken verder de shipping methodes niet maar ik vroeg daarna toch met een vraagteken of dat verzending vanuit Polen 08 is en dan krijg ik een correct als antwoord. beetje raar dat het dan ineens vanuit HK verzonden word.?

[ Bericht 6% gewijzigd door DreStar op 13-12-2018 00:30:01 ]
pi_183688927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.
De verzending van ongeveer 4 weken in beslag nemen dus nog even geduld :)

@Gearbest,
helemaal blij, ik wacht rustig af
8-)
  CHI shopkeeper woensdag 12 december 2018 @ 21:02:23 #229
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183689513
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef matzo het volgende:

[..]

Bedankt, dat wordt nog een tijdje op mijn kin kloppen dan. :) Uit curieuziteit, bedoel je idd nog 4 weken, of 4 weken in totaal? :)
Geen probleem.
Ik bedoel ongeveer 4 weken in totaal. Dat is een schatting dus dit kan iets afwijken (iets eerder of later).

quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:37 schreef PowerEd het volgende:

[..]

@Gearbest,
helemaal blij, ik wacht rustig af
8-)
Geen probleem :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:47 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest .Ik heb hier mij ook maar eens aangemeld omdat ik 3 weken geleden voor het eerst een grote bestelling heb gedaan bij gearbest waarbij stond dat deze op 10 december verzonden zou worden. ondertussen schoof de datum steeds verder op. nu viel mij op dat de verzenddatum bij het bestelde product zowat elke dag van datum veranderd en vraag mij af hoe betrouwbaar dit is? er staat nu vandaag namelijk weer ship between 13-15 december maar gisteren nog ship between 17-19 december. kan dat morgen dan weer veranderen of kan ik ervanuit gaan dat deze datum nu blijft staan omdat het morgen al 13 december is..
Dat is altijd beetje vervelend. Zeker omdat de order toch al enige tijd geleden gebeurd is. We zijn afhankelijk van de verzending van de leveranciers en dit kan soms een kleine afwijking hebben. Ik verwacht zelf dat deze tussen 13-15 december verzonden gaat worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:23 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest .ik heb mijn eerste bestelling gedaan en het blijkt nu al een teleurstelling.

ik had een Xiaomi scooter besteld op 20 november maar op 23 november met black Friday kwam er een betere deal van een EU versie die ik liever wilde hebben. dus ik ben gaan chatten met een agent. en in overleg heeft hij het item veranderd. de deal die ik hem liet zien wilde ik ook verzonden hebben vanuit warenhuis polen met Fast08. het prijsverschil was iets van 14 euro ofzo dus dat wilde ik graag bijbetalen. volgens de agent hoefde dit niet en hij bevestigde dat ik de scooter verzonden kreeg met Fast 08 . hier heb ik een screenshot van gemaakt als bewijs.nu ben ik vandaag eens gaan navragen via de chat van gearbest wanneer mijn bestelling verzonden zou worden omdat iemand anders die ook op het zelfde moment besteld had zijn scooter wel al verzonden is. en ook gelijk nog eens de verzendmethode gevraagd en blijkt dat hij uit HK verzonden gaat worden en niet eens op voorraad is. hier heb ik natuurlijk niks aan want ik heb een deal gemaakt met Fast08 .ik heb ook geen zin om belasting te gaan betalen vanuit HK. nu begint het allemaal wel wat ingewikkeld te worden en wil ik de bestelling alleen nog hebben als het ook uit polen met Fast08 word verzonden en anders dus niet. ik hoop dat gearbest dit wel in orde gaat maken anders bestel ik daar nooit meer.mijn order nummer is 18111900987520067384

[ afbeelding ]

daarna nog eens nagevraagd bij andere medewerker en die bevestigde ook vanuit polen. beetje raar dat het dan ineens vanuit HK verzonden word.?

[ afbeelding ]
Hallo Drestar,
Zeer vervelende situatie inderdaad.
Mag ik vragen waarom je de bestelling niet geannuleerd hebt en niet gewoon opnieuw besteld had. Dit zou namelijk een hoop gedoe bespaard hebben (ik heb achteraf natuurlijk makkelijk praten dat begrijp ik). Tevens is het eigenlijk de bedoeling dat dit normaal niet zomaar gebeurd en anders via een ticket geregeld moeten worden. Wat ik verder vreemd vind dat er niet bijbetaald moet worden. Dit is ook merkwaardig. Heb je nog meer screenshots hiervan en zou je die anders via de PM willen sturen?
Je order is dus nog niet verzonden op dit moment?
De 2e medewerker bevestigd dat het gaat om verzending vanuit een HK Warenhuis. Ze zegt namelijk ook de verzendmethode die vanuit HK verzonden wordt naar Polen. Vanuit Polen zal je pakketje dan weer naar Nederland verzonden worden.
Je order is dus nog niet verzonden op dit moment?
Als je order niet vanuit een Fast-08 warenhuis verzonden kan worden zou je deze graag willen annuleren?
pi_183689735
Beste Gearbest. ik wil wel annuleren maar dan zit ik al die tijd voor niks te wachten . ik wist niet dat het vanuit HK warenhuis naar Polen ging . maar bij die andere chat agent staat er wel duidelijk met Fast08 . ik wist ook niet dat je beter kan annuleren en dan opnieuw bestellen voor mij is het de eerste keer gearbest en er stond dat je het item kon ruilen daar een chat voor is dus ik vertrouwde erop dat dit goed kwam .ik heb wel een paar keer gevraagd om bij te willen betalen .volgens kij heb ik hier ook screenshots van gemaakt. maar alsjeblieft ik hoop dat gearbest dit gaat oplossen want he tis wel erg vervelend nu omdat ik de elektrische scooter speciaal besteld heb omdat ik slecht ter been ben dus bij annuleren heb ik niks en ik kan op dit moment niet fietsen vanwege mijn knie, maar lang wachten en belasting bij betalen wil ik ook niet dus ik vind dat gearbest dit gewoon moet oplossen en mij een scooter sturen vanuit Fast 08 warenhuis .. ik zal je zo via privebericht andere chatberichten sturen
pi_183690184
Beste Gearbest omdat ik net lid ben van Fok Forum kan ik nog geen priveberichten sturen,


ik hoop dat je iets voor mij kan betekenen anders word het wel een grote teleurstelling,

deze heb ik ook herhaaldelijk laten zien aan de chat agent.dat ik deze deal wilde .alles omcirkeld om ze erop attent te maken. wat kan hier eigenlijk aan fout gaan vraag je je af???

yv8bel5pww3.jpg

Wat betreft annuleren en opnieuw bestellen.. deze deal is er niet meer voor die prijs met Fast 08 verzending op de website. was alleen met black Friday op 23 november en toen heb ik geruild . ik wil dus niet vanuit HK laten verzenden en nog eens een 2 maanden gaan wachten want ik wacht nu al 3 weken .als gearbest sportief is dan geven ze mij gewoon de deal waarvoor ik geruild heb en met de verzending vanuit Fast08 warenhuis Polen want het lijkt mij dat ik bewijzen genoeg heb? en dan betaal ik gewoon het verschil bij. daar doe ik niet moeilijk over

[ Bericht 8% gewijzigd door DreStar op 13-12-2018 00:27:48 ]
pi_183694867
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest het zit mij eigenlijk best wel heel erg dwars en ik heb nu zelf een ticked geopend en heel de situatie in mijn beste Engels uitgelegd . als bewijs heb ik alleen de gesprekken toegevoegd van de chat agent Branca waarmee ik de deal heb gesloten .tenslotte gaat het daar ook om .die bevestigd verzending met Fast 08 wat ik wilde en ook gevraagd heb ,en ik was in de veronderstelling dat het dan ook vanuit EU warenhuis opgestuurd zou worden. ik wist dus niet dat het ook vanuit HK warenhuis eerst naar Polen gaat .dus ik hoop dat gearbest redelijk is en mij ook de Fast 08 deal geeft rechtstreeks verzenden vanuit Polen zoals de chat agent Fast 08 bevestigd. de hele opzet van het ruilen was dat ik voor dezelfde prijs een EU uitvoering kon krijgen en vooral een snellere verzending omdat ik die scooter echt sneller nodig heb anders had ik net zo goed niet om kunnen ruilen . dus ik hoop ook op u begrip want ik wil die scooter echt graag hebben deze maand december nog..als u ook een goed woordje kan doen is prima maar misschien is dit voldoende wat ik geschreven heb,


dear Gearbest,

I placed an order on 20 november for xiaomi M365 scooter and change the item in the chat with chat agent Branca on 23 november for a blackfriday deal xiaomi M365 EU version scooter with faster shipping methode Fast 08,

now i was wondering when my order will be ship out. so i went to another chat agent on gearbest today. they tell me over about 5 working days,

but there is a problem.

when a close the deal with the chat agent we agreed the shipping methode Fast 08 EU warehouse for my order


an other agent tell me today that my order will be ship out from HK warehouse and not from Fast08 EU warehouse??
but i have made screenshots on 23 november when i close the deal with the agent Branca on gearbest he confirm shipping methode Fast08 .

so i want to have it ship out from EU warehouse Fast08 because that was the deal when i change the item. otherwise i had never change it

i have the evidence upload from 23 november with the chat agent Branco confirmed Fast 08 shipping for my order,


it is the first time for me i order from gearbest. and I'd like to get a good experience so please be reasonable.

I look forward to the solution that gearbest can offer me,

kind regards,

[ Bericht 11% gewijzigd door DreStar op 13-12-2018 00:27:10 ]
pi_183697963
Beste gearbest,

ik heb inmiddels antwoord gekregen van gearbest in mijn ticked maar dan krijg je dit als antwoord???

Dear Andre,

Thank you for your order.

We are attempting to prepare your order for you as soon as possible.
However, please be aware that our warehouse is currently seeing an increase in incoming shipments due to the holidays season coming, that might slow down the outgoing process of your order.
We are updating our stock availability, to offer all of our valued customers the best products currently available on the market.We are working around the clock to resolve this issue. We kindly ask for your patience regarding this and please rest assured we will ship your order as soon as we can.
Once your order has been shipped you will receive an email notification to your registered email address.
Once again we apologize for any inconvenience and thank you once more for your patience and understanding.

Best Regards
Karida
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Ben ik dan niet duidelijk geweest ofzo of doen ze het erom ?? . ik krijg gewoon volgens mij gewoon een standaard berichtje die ze aan iedereen sturen ... er word helemaal niet op mijn uitgelegde probleem ingegaan ..ik heb een hele uitleg gedaan van wat het probleem is en alle bewijzen in bijlage gestuurd.
pi_183705743
Ik ben nu zelf en opnieuw benaderd door gearbest .ze openden een apart ticked hiervoor en vroegen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen . dus ik heb het allemaal nog eens allemaal nog beter en haarfijntjes uitgelegd en weer de bewijzen bijgevoegd

ik doe graag eerlijk zaken en verwacht dit dan ook van de wederpartij terug.
nu wachten op antwoord terug en hopen dat het goed komt.
als het goed komt zal ik zeker weer opnieuw durven te bestellen bij gearbest. en de volgende keer geen bestellingen meer laten omruilen bij een chat agent. al vind ik wel dat je normaal van deze service gebruik moet kunnen maken zonder dat de klant daarvan de dupe moet worden.
  CHI shopkeeper donderdag 13 december 2018 @ 19:45:05 #235
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183710008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:13 schreef DreStar het volgende:
Ik ben nu zelf en opnieuw benaderd door gearbest .ze openden een apart ticked hiervoor en vroegen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen . dus ik heb het allemaal nog eens allemaal nog beter en haarfijntjes uitgelegd en weer de bewijzen bijgevoegd

ik doe graag eerlijk zaken en verwacht dit dan ook van de wederpartij terug.
nu wachten op antwoord terug en hopen dat het goed komt.
als het goed komt zal ik zeker weer opnieuw durven te bestellen bij gearbest. en de volgende keer geen bestellingen meer laten omruilen bij een chat agent. al vind ik wel dat je normaal van deze service gebruik moet kunnen maken zonder dat de klant daarvan de dupe moet worden.
Hallo DreStar,
Daar ben ik weer en ik snap de situatie helemaal. Het beste is in het vervolg niet steeds een nieuw bericht te sturen, maar je oude bericht een update te geven als ik tussendoor nog niet gereageerd heb. Dit maakt het een stuk overzichtelijker, want nu is het een beetje onoverzichtelijk.
Oke nu terug naar jouw order.
Ik heb het vandaag doorgegeven aan mijn collega en ze vertelden met dat er al een ticket liep en dat die het nu aan het oplossen zijn. Doordat je gisteren nog een nieuw ticket hebt aangemaakt is alles door elkaar gelopen..... Dit werkte dus niet echt mee allemaal.
Nu ik je berichten lees snap ik waarom er al een ticket was. Er is nu inderdaad weer een nieuw ticket naar je toegestuurd en daarin zal het hopelijk tot een goed einde worden gebracht. Ik ben er zelf ook nog mee bezig, omdat ik persoonlijk ook meer informatie wil wat er qua oplossing geboden gaat worden.
Je zult nog even geduldig moeten zijn voordat er een oplossing komt, want dit is geen makkelijk iets.
Dit komt mede doordat er niks echt concreet zwart op wit staat in een ticket of bestelling. Daar staat namelijk alleen je bestelling zelf. Verder het screenshot waar iets over Fast-08 staat, maar dat kan over alles gaan natuurlijk. Tevens dat de prijs nu totaal anders is geworden en er enkel tijdens Black Friday deze deal was.
Ik ga in ieder geval mijn best doen en kijken wat er mogelijk is. Ik hoop natuurlijk dat het omgezet gaat worden naar Fast-08 warenhuis. Nog even geduld dus. Kan je mij het ticket nummer geven van het nieuwe ticket?
pi_183711078
Waar zou het dan nog meer over kunnen gaan dat er Fast 08 staat? ik ga echt niet zomaar wat verzinnen. ik zag deze black Friday deal en leek mij veel voordeliger omdat ik dan voor het zelfde bedrag een europese versie kon hebben verzonden vanaf 10 december met Fast08 in 2 tot 4 dagen verzending ipv mijn bestelling van 3 dagen ervoor dat via de trein moest komen waarbij je 2 maanden moet gaan wachten.hier had ik eigenlijk achteraf al spijt van ..dus ik zie ook geen reden waarom ik graag vanuit HK warenhuis zou willen bestellen met 45 dagen verzendtijd als de mogelijkheid er ook is om met Fast08 te bestellen in 2 tot 4 dagen . daar ga ik echt niet lang over nadenken. ik heb eerst de deal grondig bekeken voor ik het ging laten veranderen.

je kan ook de tijden met datum bekijken in de chat berichten dan zie je de bestelling staan en dan 2 tot 3 minuten later op het andere stuk dat ik vraag of het met Fast08 verzonden word.dat is het stuk wat eronder hoort. allebei op 23 november met dezelfde chat agent Branca.

het is helaas niet mogelijk om een heel gesprek op screenshot te krijgen maar je kan toch aannemen dat het niet over iets anders gaat dan het bestellen van de scooter gezien de datums en tijden. het zou beter zijn dat gearbest de chatgesprekken kopieerd en je de kopie in de mail ervan krijgt. dan kan je alles terug kijken. maar ik waardeer het zeer wat je doet. alleen zit het mij niet echt lekker omdat ik de hele dag al bezig ben met in verhaal te doen in tickets etc. dit kost mij veel tijd en bezorgt me hoofdpijn. ik hoop dat er snel een oplossing komt maar hoop nog meer dat ik niet te lang zal moeten wachten op mijn elektrische step. mijn nieuw ticked nummer is AT181213008815 alvast nogmaals bedankt
  CHI shopkeeper donderdag 13 december 2018 @ 21:18:26 #237
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183713033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:22 schreef DreStar het volgende:
Waar zou het dan nog meer over kunnen gaan dat er Fast 08 staat? ik ga echt niet zomaar wat verzinnen. ik zag deze black Friday deal en leek mij veel voordeliger omdat ik dan voor het zelfde bedrag een europese versie kon hebben verzonden vanaf 10 december met Fast08 in 2 tot 4 dagen verzending ipv mijn bestelling van 3 dagen ervoor dat via de trein moest komen waarbij je 2 maanden moet gaan wachten.hier had ik eigenlijk achteraf al spijt van ..dus ik zie ook geen reden waarom ik graag vanuit HK warenhuis zou willen bestellen met 45 dagen verzendtijd als de mogelijkheid er ook is om met Fast08 te bestellen in 2 tot 4 dagen . daar ga ik echt niet lang over nadenken. ik heb eerst de deal grondig bekeken voor ik het ging laten veranderen.

je kan ook de tijden met datum bekijken in de chat berichten dan zie je de bestelling staan en dan 2 tot 3 minuten later op het andere stuk dat ik vraag of het met Fast08 verzonden word.dat is het stuk wat eronder hoort. allebei op 23 november met dezelfde chat agent Branca.

het is helaas niet mogelijk om een heel gesprek op screenshot te krijgen maar je kan toch aannemen dat het niet over iets anders gaat dan het bestellen van de scooter gezien de datums en tijden. het zou beter zijn dat gearbest de chatgesprekken kopieerd en je de kopie in de mail ervan krijgt. dan kan je alles terug kijken. maar ik waardeer het zeer wat je doet. alleen zit het mij niet echt lekker omdat ik de hele dag al bezig ben met in verhaal te doen in tickets etc. dit kost mij veel tijd en bezorgt me hoofdpijn. ik hoop dat er snel een oplossing komt maar hoop nog meer dat ik niet te lang zal moeten wachten op mijn elektrische step. mijn nieuw ticked nummer is AT181213008815 alvast nogmaals bedankt
Het kan over zoveel andere dingen gaan. Verzending mogelijk van Fast-08 warenhuis mogelijk. Is Fast-08 een EU warenhuis. Voorradig bij Fast-08 warenhuis en ga zo maar door.
Ik ben er in ieder geval mee bezig en je hoefde eigenlijknog helemaal niks te doen..... Dit initiatief heb je zelf genomen door apart ticket te maken terwijl ik er al mee bezig was. Dit maakte het niet erg handig, waardoor alles door elkaar liep/loopt.
Je had tot nu toe eigenlijk niks hoeven te doen op 1 of 2 berichten na in dit topic :)
pi_183717571
Sorry dat ik wat snel was met een ticked aanmaken maar de grond zakte gisteren een beetje onder mijn voeten weg en was helemaal nergens meer gerust op,

en ik heb gekozen voor Fast 08 wat bij de deal stond waar ik dus nog een screenshot van heb en ook heb bijgevoegd in mijn ticked. dus 2 tot 4 dagen verzending wat bij Fast08 staat vanaf de datum 10 december de scooter naar mij uitgezonden word. dus ik neem aan vanuit een EU warenhuis als het binnen 2 tot 4 dagen in Nederland is?

ik heb dit ook eerst uitgebreid uitgelegd en allemaal laten zien aan de chat agent dat ik deze deal wilde hebben en alles uitgelegd dat ik daarvoor wilde ruilen..
daarna dus voor de zekerheid nog eens bevestiging gevraagd voor Fast08 en een Yes op gekregen .ik schrijf daaronder ook nog dat ik hem of haar daarvoor bedank omdat ik dan geen douane belasting krijg. en word weer beantwoord met een Vinkje

ik had eerst ook gezien dat verzenden met Fast08 EU warenhuis in Polen is .en Fast 30 vanuit Frankrijk stond er ook bij, dit kun je trouwens op internet opzoeken met welke aanduiding welke warenhuizen zijn.

de1akxd.jpg


update,
the shipping method has changed to Polish GLS outside dus Fast 08 warenhuis ,

Ik heb nu een mail gekregen van gearbest dat mijn order verzonden is, alleen in de product informatie remaining items to be shipped in de verzend mail staat een link naar de Chinese versie scooter terwijl ik deze omgeruild had voor de EU versie dus ik hoop wel dat ze dan ook de EU versie hebben gestuurd... ik zie trouwens in mijn account ook dat de oude bestelling op verzonden staat nu..

Inmiddels heb ik weer antwoord van gearbest gekregen waarin ze bevestigen dat wel de Europe versie van de scooter naar mij verzonden zou zijn maar dit niet in de verzendings mail te zien is. ik wilde dit toch wel even weten omdat de chat agent bij het omruilen mij had verteld dat ik wel het omgeruilde artikel te zien zou krijgen in de verzend mail op het moment dat het werd verzonden. maar dit klopt dus dan ook niet met wat mij nu verteld word. vandaar weer deze verwarring. beter stapt gearbest af van de optie omruilen en laten ze de klanten ipv omruilen annuleren en opnieuw bestellen.

ik vind het zo maar een heel gedoe ,maar vooralsnog wacht ik het af tot het pakket is afgeleverd want dan weten we het zeker. de zending is nu al in het sorteer centrum Duitsland dus dat gaat lekker snel.

[ Bericht 7% gewijzigd door DreStar op 15-12-2018 13:28:46 ]
pi_183779910
Hoi Gearbest,

Ik heb sinds 9 december van de klantenservice geen contact meer gehad. Laatste bericht was dat vorige week maandag (via de teammanager?) een oplossing gevonden zou worden.

De dag daarvoor had ik ze de screenshots van de black friday flash deal (200.40 USD Xiaomi phone for 89.99 USD) gestuurd omdat in hun systeem niet stond dat dit een black friday flash deal was. In hun systeem stond dat ik gewoon een redmi 6a had besteld.

Ondertussen regent het meer klachten op de comments page van de lucky bag. Ik heb ze dat ook nog maar weer even doorgestuurd. Geen vervelend contact hoor, maar het duurt wel lang. Je merkt dat ze doorhebben dat dit niet een 'gewone bestelling' van een redmi 6a was, maar dat ze niet goed weten wat ze moeten (want wat moet je dan met alle andere mensen die klagen).

Hopelijk zit jij er ook al wat tussen voor het zoeken naar een oplossing. Dank.

M.v.g.,
Unidex
pi_183788436
Beste Gearbest.

Ik heb mijn elektrische scooter die vrijdag was verzonden vanmorgen al mogen ontvangen van GLS. deze verzending ging boven verwachting snel .en ik wilde je nog bedankten voor alle moeite die je hebt genomen.

het is de Europese uitvoering .alleen snap ik niet waarom ik er nog een EU plug apart in een zakje verpakt bij geleverd kreeg terwijl er gewoon een EU stekker op de adaptor zit? die EU plug heb je volgens mij alleen maar nodig bij de Chinese versie...

ik heb hem in elkaar gezet en net even een klein rondje mee gereden en ben er heel blij mee dus nogmaals bedankt gearbest voor de goede service
  CHI shopkeeper maandag 17 december 2018 @ 20:06:16 #241
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183791815
quote:
12s.gif Op maandag 17 december 2018 17:12 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest.

Ik heb mijn elektrische scooter die vrijdag was verzonden vanmorgen al mogen ontvangen van GLS. deze verzending ging boven verwachting snel .en ik wilde je nog bedankten voor alle moeite die je hebt genomen.

het is de Europese uitvoering .alleen snap ik niet waarom ik er nog een EU plug apart in een zakje verpakt bij geleverd kreeg terwijl er gewoon een EU stekker op de adaptor zit? die EU plug heb je volgens mij alleen maar nodig bij de Chinese versie...

ik heb hem in elkaar gezet en net even een klein rondje mee gereden en ben er heel blij mee dus nogmaals bedankt gearbest voor de goede service
Sorry voor de late reactie. Ik had inderdaad doorgekregen dat het zo snel mogelijk in orde gemaakt en verzonden zou worden. Fijn om te horen dat dit inmiddels gebeurd is en dat je het zelfs al in ontvangst hebt kunnen nemen.
Ik ben blij dat het zo snel goed is opgelost :)
Van de stekker is denk ik een foutje geweest, maar er wordt bijna altijd een EU omvormer meegegeven. Dit omdat het niet altijd duidelijk is voor de inpakkers om welk product of versie het gaat. Super om te horen dat deze ook werkt. Heel veel plezier ermee in ieder geval! *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:32 schreef Unidex het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik heb sinds 9 december van de klantenservice geen contact meer gehad. Laatste bericht was dat vorige week maandag (via de teammanager?) een oplossing gevonden zou worden.

De dag daarvoor had ik ze de screenshots van de black friday flash deal (200.40 USD Xiaomi phone for 89.99 USD) gestuurd omdat in hun systeem niet stond dat dit een black friday flash deal was. In hun systeem stond dat ik gewoon een redmi 6a had besteld.

Ondertussen regent het meer klachten op de comments page van de lucky bag. Ik heb ze dat ook nog maar weer even doorgestuurd. Geen vervelend contact hoor, maar het duurt wel lang. Je merkt dat ze doorhebben dat dit niet een 'gewone bestelling' van een redmi 6a was, maar dat ze niet goed weten wat ze moeten (want wat moet je dan met alle andere mensen die klagen).

Hopelijk zit jij er ook al wat tussen voor het zoeken naar een oplossing. Dank.

M.v.g.,
Unidex
Dat klopt inderdaad. We zijn aan het zoeken naar een goede en passende oplossing. Ik ben ze nog duidelijk aan het maken dat het geen goede deal is en ermee verkeerd geadverteerd is geweest. Ik ben er helaas dus nog mee bezig en mijn excuses dat het enige tijd in beslag neemt.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:05 schreef buikdaanser het volgende:
@gearbest.
Je vroeg mij om aan te geven wanneer ik een refund ontvang.

Volgens mij is de refund binnen via Checkout.com.
Er staan verder geen referenties of überhaupt de naam Gearbest bij dus graag een bevestiging.

Op naar fase 2. Mijn Retour-verzendkosten omdat het product niet voldoet aan de beschrijving en ik heb betaald om het terug te zenden.
.
Je ging achter deze verzendkosten aan, wat is de status hiervan?

Order No: 18102200976223536728
Ticket: T18110859265

Dank.
Ik heb teruggekregen dat je retourkosten ook vergoed krijgt. Het lijkt dus helemaal in orde te gaan komen *O* *O*

quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330

bedankt voor de moeite alvast!
Je order is geannuleerd.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 17-12-2018 20:12:07 ]
  CHI shopkeeper maandag 17 december 2018 @ 20:11:22 #242
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183791965
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330

bedankt voor de moeite alvast!
Je order is geannuleerd krijg ik door.
pi_183798760
Beste Gearbest,

Ik had via Gearbest een winterjas besteld. Drie weken na de betaling wilde ik mijn order traceren, maar de website gaf door dat het niet bestond. Na het sturen van een ticket kreeg ik uiteindelijk toch een trackingnummer dat werkte. Het ordernummer was 18112200985212545685, het trackingnummer 4233658991.
Uiteindelijk kwam de bestelling toe, maar echt tevreden was ik niet. De jas is van een heel ander type dan op de website wordt aangeboden (ik had een winterjas besteld, en ik krijg een carnavalsjas), er zijn losse draadjes, de kwaliteit is gewoon ronduit slecht en hij is bovendien te klein (de matentabel klopte niet).
Ik wilde een aanvraag insturen voor return/refund omdat ik echt niet tevreden ben over wat ik heb gekregen, maar omdat mijn ordernummer niet bestond kan ik het bericht niet versturen. Ik kreeg wel andere opties om orders aan te klikken (die niet eens bestonden) en die niet werkten. Is er een manier waarop ik het toch in orde kan brengen om alsnog mijn geld terug te zien? Ik heb wel via bancontact betaald ipv via PayPal, dus ik weet niet of dat een probleem is.

Alvast bedankt voor de moeite!
MGDeVries
  CHI shopkeeper dinsdag 18 december 2018 @ 20:38:43 #244
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183816011
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef MGDeVries het volgende:
Beste Gearbest,

Ik had via Gearbest een winterjas besteld. Drie weken na de betaling wilde ik mijn order traceren, maar de website gaf door dat het niet bestond. Na het sturen van een ticket kreeg ik uiteindelijk toch een trackingnummer dat werkte. Het ordernummer was 18112200985212545685, het trackingnummer 4233658991.
Uiteindelijk kwam de bestelling toe, maar echt tevreden was ik niet. De jas is van een heel ander type dan op de website wordt aangeboden (ik had een winterjas besteld, en ik krijg een carnavalsjas), er zijn losse draadjes, de kwaliteit is gewoon ronduit slecht en hij is bovendien te klein (de matentabel klopte niet).
Ik wilde een aanvraag insturen voor return/refund omdat ik echt niet tevreden ben over wat ik heb gekregen, maar omdat mijn ordernummer niet bestond kan ik het bericht niet versturen. Ik kreeg wel andere opties om orders aan te klikken (die niet eens bestonden) en die niet werkten. Is er een manier waarop ik het toch in orde kan brengen om alsnog mijn geld terug te zien? Ik heb wel via bancontact betaald ipv via PayPal, dus ik weet niet of dat een probleem is.

Alvast bedankt voor de moeite!
MGDeVries
Hallo MGDeVries,
Spijtig om te horen dat niet alles vlekkeloos is verlopen, maar gelukkig heb je het nog kunnen ontvangen.
Tevens is het jammer om te horen dat de maat niet klopt en de kwaliteit zeer slecht is.
Ik ga dit in ieder geval doorgeven en je zal hier spoedig een ticket over ontvangen. Daarin zal ook gevraagd worden om enkele foto's toe te voegen aan het ticket (slechte kwaliteit, stiksel los). Hopelijk kunnen we dan een passende oplossing vinden.
pi_183824558
Hoi Gearbest,

Ik hoop dat jij mij kunt helpen.
Ik heb mijn drone ontvangen maar de display van de transmitter is defect waardoor ik de informatie zoals het aantal gps en hoeveel batterij de drone nog heeft niet meer zien.

Edit: Ik heb inmiddels met Gearbest Support gesproken maar die kunnen mij niet verder helpen omdat drones niet onder de garantie regels van hun vallen tenzij het een DOA is.
Maar omdat de transmitter zo uit de doos is gekomen is het toch een DOA?
Hopelijk kun jij iets voor mij betekenen


Afbeelding hieronder is mijn transmitter
48406145_1926833580718275_2371716430165966848_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=755353d13ff0b2db220195edae4d6c4d&oe=5C9662C1

En dit is hoe het eruit hoort te zien (Even van facebook afgehaald)
46282577_2828790793813668_833405671843037184_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=ad9b5138663d813e229eac29151d0ffb&oe=5CD8EDE3

- Orderdatum: 21-11-2018
- Product: MJX Bugs 5W Drone
- Ordernummer: 18111500920807010281
- Probleem: LCD Transmitter defect
- Voorkeur: Resend

[ Bericht 5% gewijzigd door Vailen op 20-12-2018 08:11:04 ]
pi_183859523
- Orderdatum: 15/11/2018
- Product: Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Version (6/64 GB)
- Ordernummer: 18111500977110467017
- Tracking nummer: CY140323378DE
- Verzendmethode: EUEXPHQRDHK
- Probleem: Verloeren geraakt bij DHL verdeelcentrum in Nederland
- Voorkeur: Gearbest laat onderzoek verrichten, komt telefoon niet boven tafel, een nieuwe verzenden

Sinds 2-12 werd via track&trace gemeld dat pakket bij DHL verdeelcentrum in Nederland was. Uitlevering werd steeds aangekondigd maar op betreffende dag steeds opnieuw uitgesteld. Tot dat ik met DHL contact opnam en ze me melde dat het pakket waarschijnlijk in het systeem vastzit en er onderzoek moet worden verricht. Maar dat ik dat niet kan entameren, dat kan alleen de afzender in gang zetten. Op 7-12 jl, meldt ik het probleem bij GB en bestaat er een ticket. Tot nu geregeld gevraagd hoe het er mee staat, maar tegenbericht is steevast dat ik geduld moet hebben. Nu heb ik dat wel, maar ik heb ook ervaring met de klantenservice van GB. Dat maakt me achterdochtig. Na stevig aandringen werd me 10-12 bevestigd dat ze het probleem hadden gemeld bij DHL. Dus sinds toen 10 dagen onderweg, zonder uitsluitsel. Ik begin te vermoeden dat GB het mogelijk 10-12 niet heeft gemeld, maar later of helemaal niet. Kunt u opheldering verschaffen?
  CHI shopkeeper donderdag 20 december 2018 @ 20:12:48 #247
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183861168
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:38 schreef Vailen het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik hoop dat jij mij kunt helpen.
Ik heb mijn drone ontvangen maar de display van de transmitter is defect waardoor ik de informatie zoals het aantal gps en hoeveel batterij de drone nog heeft niet meer zien.

Edit: Ik heb inmiddels met Gearbest Support gesproken maar die kunnen mij niet verder helpen omdat drones niet onder de garantie regels van hun vallen tenzij het een DOA is.
Maar omdat de transmitter zo uit de doos is gekomen is het toch een DOA?
Hopelijk kun jij iets voor mij betekenen


Afbeelding hieronder is mijn transmitter
[ afbeelding ]

En dit is hoe het eruit hoort te zien (Even van facebook afgehaald)
[ afbeelding ]

- Orderdatum: 21-11-2018
- Product: MJX Bugs 5W Drone
- Ordernummer: 18111500920807010281
- Probleem: LCD Transmitter defect
- Voorkeur: Resend
Ik heb het gisteren inderdaad wel al gemeld, maar zelf nog geen reactie terug op gekregen. Heb je zelf het ticket aangemaakt of is dat naar jouw gestuurd?
Dat is wel weer merkwaardig. Ik ga er weer gelijk achteraan en dit erbij vermelden.
Een DOA is death on arrival. Dat betekend dus dat het apparaat helemaal niks doen, maar ik ga er in ieder geval werk van maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:32 schreef Erikplons het volgende:
- Orderdatum: 15/11/2018
- Product: Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Version (6/64 GB)
- Ordernummer: 18111500977110467017
- Tracking nummer: CY140323378DE
- Verzendmethode: EUEXPHQRDHK
- Probleem: Verloeren geraakt bij DHL verdeelcentrum in Nederland
- Voorkeur: Gearbest laat onderzoek verrichten, komt telefoon niet boven tafel, een nieuwe verzenden

Sinds 2-12 werd via track&trace gemeld dat pakket bij DHL verdeelcentrum in Nederland was. Uitlevering werd steeds aangekondigd maar op betreffende dag steeds opnieuw uitgesteld. Tot dat ik met DHL contact opnam en ze me melde dat het pakket waarschijnlijk in het systeem vastzit en er onderzoek moet worden verricht. Maar dat ik dat niet kan entameren, dat kan alleen de afzender in gang zetten. Op 7-12 jl, meldt ik het probleem bij GB en bestaat er een ticket. Tot nu geregeld gevraagd hoe het er mee staat, maar tegenbericht is steevast dat ik geduld moet hebben. Nu heb ik dat wel, maar ik heb ook ervaring met de klantenservice van GB. Dat maakt me achterdochtig. Na stevig aandringen werd me 10-12 bevestigd dat ze het probleem hadden gemeld bij DHL. Dus sinds toen 10 dagen onderweg, zonder uitsluitsel. Ik begin te vermoeden dat GB het mogelijk 10-12 niet heeft gemeld, maar later of helemaal niet. Kunt u opheldering verschaffen?
Dat is zeer vervelend om te horen. Ik heb verder nog enkele vragen.
Wat is het ticket nummer en heb je een shipping insurance genomen?
Ik ga er eens achter horen of er een onderzoek is gestart en of er ook al nieuws over is. Ik weet wel dat een onderzoek bij DHL altijd enige tijd in beslag neemt en ze ook niet de snelste zijn met resultaten terug te sturen. Ik ga er eens achter horen.
pi_183863007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren inderdaad wel al gemeld, maar zelf nog geen reactie terug op gekregen. Heb je zelf het ticket aangemaakt of is dat naar jouw gestuurd?
Dat is wel weer merkwaardig. Ik ga er weer gelijk achteraan en dit erbij vermelden.
Een DOA is death on arrival. Dat betekend dus dat het apparaat helemaal niks doen, maar ik ga er in ieder geval werk van maken.
Heb zelf een ticket aan gemaakt.

Alvast bedankt voor de hulp
pi_183893419
hoi gearbest ik heb in juni 2018 een gaming toetsen bord besteld bij jullie toen ik hem binnen had deed ie het super goed een week later was ik een game aan het spelen en opeens viel mijn toetsenbord uit en de lichten ook ik had jullie toen via de gearbest site een bericht gestuurd en heel de tijd kreeg ik het bericht dat ik iets moest invullen dat heb ik al echt 10 keer gedaan en ze zeiden toen je krijgt een bericht over 5 werkdagen en ik kreeg heel de tijd geen bericht ik zit met een kapot toetsen bord het is nu al bijna een jaar later en ik heb nog steeds een kapot toetsenbord ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen naar een nieuw toetsenbord ik krijg nu de opties om 15 euro aan me wallet te krijgen maarf ik wil gewoon mijn toetsenbord een nieuwe want ik kan ook mijn geld niet meer terug krijgen hij was 35 euro en ik mag nu alleen maar 15 euro terug

groeten stefan

orderdatum: 26/06/2018
product: Ajazz AK33 NKRO Mechanical Keyboard with RGB Breathing Light for LOL
probleem: toetsenbord werkt niet meer

[ Bericht 11% gewijzigd door hstef op 22-12-2018 11:41:32 ]
pi_183899460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is zeer vervelend om te horen. Ik heb verder nog enkele vragen.
Wat is het ticket nummer en heb je een shipping insurance genomen?
Ik ga er eens achter horen of er een onderzoek is gestart en of er ook al nieuws over is. Ik weet wel dat een onderzoek bij DHL altijd enige tijd in beslag neemt en ze ook niet de snelste zijn met resultaten terug te sturen. Ik ga er eens achter horen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')