Volgens mij heeft hij dat al vaker aangekondigd (waaronder dit jaar), benieuwd of het volgend jaar wel gaat gebeuren.. Hij moet maar niet de beelden van Nibali/Terpstra van de laatste editie terugkijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
Piti heeft vandaag bevestigd dat hij Vlaanderen volgend seizoen gaat rijden
ik zou het mooi vinden als hij wint dus hij mag na de Kruisberg doortrekken op de Hotondquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat al vaker aangekondigd (waaronder dit jaar), benieuwd of het dit jaar wel gaat gebeuren.. Hij moet maar niet de beelden van Nibali/Terpstra van de laatste editie terugkijken
Wel verrassend ja. Ik heb hem nooit op enige klimmersbenen kunnen betrappen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Raymond Kreder overleeft een flinke klim als enige rappe man en pakt de leiding in Hainan
Hoogtetentje hequote:Op zondag 28 oktober 2018 11:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel verrassend ja. Ik heb hem nooit op enige klimmersbenen kunnen betrappen.
Ik kan me hem niet herinneren als renner, maar erg triest natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Andrea Manfredi, die in 2014 en 2015 bij Bardiani reed, is op 26-jarige leeftijd overleden. Hij zat in dat vliegtuig wat bij Indonesië is neergestort.
https://www.procyclingstats.com/rider/andrea-manfredi
Ik had deze al in verkeerde topic gedropt:quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:25 schreef Marcoss het volgende:
Xianjing Lyu 4de geworden bij de aankomst bergop in Hainan, 20-jarige Chinees..
Dat wordt vast de Chinese Tourwinnaar die ze over 5 jaar voorspellen!
quote:
Ik moet er niet aan denken. Dan zie ik 100x liever Evenepoel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:25 schreef Marcoss het volgende:
Xianjing Lyu 4de geworden bij de aankomst bergop in Hainan, 20-jarige Chinees..
Dat wordt vast de Chinese Tourwinnaar die ze over 5 jaar voorspellen!
Ja de mondialisering van de wielersport is prima, maar wij moeten wel winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Dan zie ik 100x liever Evenepoel.
Daar gaat het me niet om, al ben ik inderdaad redelijk chauvinistisch somsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja de mondialisering van de wielersport is prima, maar wij moeten wel winnen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |