das niet veel iddquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vanochtend spinazie op, beetje smoothie en vervolgens pas heel laat een croissant en weer wat later een broodje met chocopasta, echt te weinig binnengekregen
ghehe anders ik welquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga slapen als een baby zometeen
Ja wel goed beetje aangeschoten maar ben kapot. Gister op stap geweest plus zieke afterparty tot 8 uurquote:
Lekker toch!quote:Op zondag 14 oktober 2018 01:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja wel goed beetje aangeschoten maar ben kapot. Gister op stap geweest plus zieke afterparty tot 8 uur
mooi zoquote:Op zondag 14 oktober 2018 01:48 schreef wollah het volgende:
[..]
je hoeft niet zoveel meer te doen zondag overdag
Harriequote:
Lol watquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okay, het is mooi geweest voor mij in MEN.
Record gehaald, nu tijd om MEN definitief vaarwel te zeggen.
200x op 1 gestaan in 2017
Bijna 150.000 posts.
Het ga jullie goed![]()
maar haags had het deze week ook weer over het sluiten van MENquote:
ik zat te dollen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar haags had het deze week ook weer over het sluiten van MENDus ik denk dat er een oktoberdip is ofzo
Ja maar ja hij is nu ook al bijna over t80 heen. Duurt nog paar weken ofzo dus dit keer is t logischerquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar haags had het deze week ook weer over het sluiten van MENDus ik denk dat er een oktoberdip is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |