SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
enjoyquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga foebelle kijken. Kijken of ze ook op het veld gaan matten, net als in de binnenstad van A'dam.
Dank, Symph!
have funquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga foebelle kijken. Kijken of ze ook op het veld gaan matten, net als in de binnenstad van A'dam.
Dank, Symph!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, Symph!
SRSLY?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Live ingespeeld door Symph op z’n orgel
whehehehequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat ik per ongeluk de kabouterdans had aangezet
het klinkt ook hetzelfdequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat ik per ongeluk de kabouterdans had aangezet
muziek is van Satanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Die bevindelijken doen alleen aan hele noten, lekker traag orgelspelen hoor
Wat een held, die Symphquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Live ingespeeld door Symph op z’n orgel
Jij vind Vout stiekem wel leuk.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Symph zorgt voor een goeie lead-in voor jouw show
Niet iets met zuurstof geloof ik, maar verder weet ik het ff niet.quote:
quote:
Maar herken je de plaat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben de zang zowat weggemixed
jongens, nu een solo, allemaal tegelijk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:20 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben het eind wel een beetje afgeraffeld...
Klooi maar wat aan, hoeft niet bij elkaar te passen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jongens, nu een solo, allemaal tegelijk!
Precies. Ik weet zeker dat ik deze versie voor het eerst hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Een voor mij onbekende versie van Walk on by
zo heb ik ooit eens een optreden van Hallo Venray meegemaakt, gingen ze een kwartier met hun rug naar het publiek staan freaken, ieder in hun eigen wereldquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klooi maar wat aan, hoeft niet bij elkaar te passen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben een tikje chagrijnig. Mijn man heeft begin van de avond een krat bier laten vallen. Bijna allemaal gesneuveld en zelfs na 6 x dweilen plakt de vloer nog steeds.
Had je hem niet beter eerst een rietje kunnen geven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben een tikje chagrijnig. Mijn man heeft begin van de avond een krat bier laten vallen. Bijna allemaal gesneuveld en zelfs na 6 x dweilen plakt de vloer nog steeds.
Ja, dat laatste ook. Plus dat de hele keuken naar bier stinkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelf op laten dweilen. En zonde van het bier.
ow damn, dat is niet grappigquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit van je wil horen, Symph.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit van je wil horen, Symph.
Jouwe ook al? Tuned22 moest ook al wegens internetproblemen afhaken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, dat zei ik net hier, maar mijn wifi loopt te kloten
quote:
Zo zie je maar dat zelfs in huis de smaken flink kunnen verschillen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Plaspauze maar, wat een draak van een nummer
de wifi is hier al,weken baggerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouwe ook al? Tuned22 moest ook al wegens internetproblemen afhaken.
Symph heeft gewoon geen smaakquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zo zie je maar dat zelfs in huis de smaken flink kunnen verschillen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft gewoon geen smaak
Kennelijk is het besmettelijk danquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de wifi is hier al,weken bagger
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn volgende show wordt een Vout show, dat snap je zeker wel
Daar dacht ik ook aan. Het klonk in ieder geval Moluks.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
Die Gemma zit echt als een strenge meesteres daar op die stoel.
Eigen schuld. Had je maar een ander merk moeten kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef ToT het volgende:
De mute-knop werkt niet echt meer!(En dan heb ik het natuurlijk niet over de show.
)
Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb bij hen altijd de associatie van extreem-rechts. Geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is, eigenlijk. Kan ook wel alleen door de naam komen.
Bleek een volle luier te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had je maar een ander merk moeten kopen.
Nu nog steeds zeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ging ik ook altijd van huilen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook afgrijselijk, met z’n gekrijs
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Deze elpee heb ik echt helemaal grijsgedraaid
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft gewoon geen smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |