Nee.quote:
Hebben wij niet pas ruzie gehad hier op den FOKz?quote:
Had jij ruzie met FlippingCoin? Hoe vaak moet ik hem slaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben wij niet pas ruzie gehad hier op den FOKz?
Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
geen idee maar als je het zoekt kan je het krijgen lange lummelquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hommoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had jij ruzie met FlippingCoin? Hoe vaak moet ik hem slaan?
YEEAAAHHHH LETTTSSS GOOOOOOOquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een broodje hamburger.
Ik weet niet waarom hij groen is, dat wilde de maker van dit broodje niet vertellen.
Ga eens wat nuttigs doen met je leven.quote:
kom mij slaan dan hommoquote:
Kan jij mijn topic verlaten aub? Je bent hier niet welkom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga eens wat nuttigs doen met je leven.
Als hij hier niet welkom was, had hij wel een (gedeeltelijke) ban gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij mijn topic verlaten aub? Je bent hier niet welkom.
Dank je.
Ik kan niet bannen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als hij hier niet welkom was, had hij wel een (gedeeltelijke) ban gehad.
Kun jij je voorstellen dat iemand een dusdanige hamburger zou bereiden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als hij hier niet welkom was, had hij wel een (gedeeltelijke) ban gehad.
Dank je makker.quote:
Dat is gewoon zo'n goor slaatje van de ah, das herkenbaar als eten. Heb de VBL angst daarover nooit helemaal begrepenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |