SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doe jij de rest van de dag maar gewoon even niks meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:00 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook mijn badkamer schoonmaken, maar zodra ik voorover buig krijg ik kotsneigingen.
Oh wandelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:00 schreef Sarabi het volgende:
Druk bezig geweest Poes
Hier is het een ultiem relaxdagje
Straks alleen nog een grote avondwandeling
Langs de weilanden hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wandelenHeerlijk! Heb je een leuke route in gedachten?
Die zijn mooi laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Langs de weilanden hierstaan veel veulentjes en lammetjes
Kan niet zo goed stilzitten, vooral niet als ik ziek benquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe jij de rest van de dag maar gewoon even niks meerIk weet dat het moeilijk is, volgens mij ben je in je slaap zelfs nog bezig met van alles en nog wat
Die kunnen van augusus zijn hequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die zijn mooi laatOf vroeg.. Maar lammetjes
Ik weet niet beter dat de lammetjes in de lente buiten lopen. Al hadden wij vroeger met Kerst eens een nestjequote:
Ja lente meestal. Maar later in t jaar kan ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat de lammetjes in de lente buiten lopen. Al hadden wij vroeger met Kerst eens een nestje
In ons vorige dorp hadden we heeel veel lammetjes lopen altijd, alleen jammer dat ze eigendom waren van de plaatselijke slachterijquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er geen verstand vanMaar wel altijd leuk om te zien
Maar eerst maar eens de bbq aansteken en pizza's maken
Gembertheequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:12 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten. De kwark ging goed, de rijstcracker met een plak kaas niet.
Maar ik heb wel zin in wat.
Is dat zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schijnt echt goed te helpen bij misselijkheid
Als ik buikgriep heb drink ik lauwe prikloze cola, dat werkt als een tietquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Zeggen ze ook van cola. Dat helpt mij ook wel iets.
Ook maar eens proberen dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als ik buikgriep heb drink ik lauwe prikloze cola, dat werkt als een tiet![]()
Gember schijnt echt goed voor álles te zijn, ik ben al helemaal fan.
Proberen waardquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.puurfiguur.nl/gember/
Zet die kandelaars buiten neer dan
Ik haal er altijd mijn Nivea wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van de Action. Paar weken terug een enorme fles Nivea badschuim gehaald. Zo lekker voor onder de douche.
Jaaa die grote iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik haal er altijd mijn Nivea wegDie flessen van 750ml.
ActionIk zal maandag even op jacht naar een leuk cadeautje voor één van onze juffen, die viert woensdag haar verjaardag. Ik denk aan zo'n schattig theepotje wat ik van jou kreeg!
En nog een paar schoencadeautjes voor Sinterklaas
Ja die was zo schattigquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa die grote idd.
Ik heb de paarsr fles. Of iig de paarse opdruk of zo. Geen idee welke geur.
Dat theepotje was leuk he.
Of t was de roze... Weet niet meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 16:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die was zo schattigGa ik doen!
[ afbeelding ]
Deze?
Ik heb altijd de donkerblauwe en de roze
Die is lekker. Douchseze!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de Care and Diamond.
Straks maar even gebruiken, ik stink.
Dat heet ziek zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:16 schreef Samzz het volgende:
Eerst nog een beetje kleuren.
Ik ben nogal lusteloos. Irritant is dat.
Hahah oke dan ga ik ze van de week ook halen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat heet ziek zijnIk ga het niet eens meer proberen, succes ermee
@LPFAN; de hapjesmix was lekker! Vooral de frikandelletjes smaakten net als de echte, gek om dat na al die jaren weer te proevenBitterballen en bamischijfjes waren ook lekker, de nuggets wat minder.
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah oke dan ga ik ze van de week ook halen!
Ik heb nu die frikandellenpizza in de oven
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, ik haat ziek zijn.
En mijn hond is irritant.
De bodylotion voor onder de douchequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is jouw favo Nivea douchemeuk?
Hoe danquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
De bodylotion voor onder de doucheIk gebruik verder geen Nivea haha.
Ik heb nu een XXL fles van de Lidl. Doe ik al maaaanden meequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan?
Welke douchegel gebruik je dan?
Wij hadden vroegah Melkmeisje, ook zo lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb nu een XXL fles van de Lidl. Doe ik al maaaanden mee
Melkmeisje is ook lekker jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden vroegah Melkmeisje, ook zo lekker.
Mijn favoriet is een van de Rituals, maar die is best duur.
En niet duur. Dat zijn altijd van die huuuuge ass flessen.quote:
Jah inderdaad, zijn een liter of zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En niet duur. Dat zijn altijd van die huuuuge ass flessen.
Wij hadden de 2,5 liter versie geloof ik. Zo groot dat je er niet normaal wat uit kon halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah inderdaad, zijn een liter of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |