Ik kies geen kant, ik schets alleen de situatie, idioot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hou eens op met dat antisemitisme je komt zo dom over
Deze reactie heeft niks met Saind z'n opmerking te makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kies geen kant, ik schets alleen de situatie, idioot.
oh jodenstreek kan zowel positief als negatief zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nee omdat je jodenstreek zeiquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar als je geen discussie wilt omdat er nog een rechtzaak loopt kan je ook beter niet in een talkshow gaan zitten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
rechtzaak loopt nog toch? dan snap ik wel dat je geen discussie wil.
Bij Ajax is Simon Tahamata een zwarte pietquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
In Israël mogen de zwarte pieten al langer de stad niet meer in.
Pijnlijk. Ik reageer weer eens te snelquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
oh jodenstreek kan zowel positief als negatief zijn?
ik baseer mijn mening op bijzonder weinig, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. als je jouw kant van het verhaal kan vertellen op een relatief groot en neutraal platform dan kun je die kans grijpen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als je geen discussie wilt omdat er nog een rechtzaak loopt kan je ook beter niet in een talkshow gaan zitten.
En dat is inderdaad belachelijk. kinderen geloven een jaar of 2-3 in sinterklaas, van hun 3e tot hun 6e. Als jij morgen vertelt dat Sinterklaas niet wordt geholpen door zwarte pieten, maar door pratende bosbessen dan wordt dat ook direct geaccepteerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stoor me wel een beetje aan al die mensen die zeggen dat ze het voor de kinderen doen. Kinderen geven om twee dingen: cadeaus en snoep. Zo lang ze dat krijgen zal het ze niks boeien.
Sinds ik wist dat Sinterklaas (vorig jaar ha ha einz) niet bestond kan het mooi de tering krijgen, vieze leugenaarsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stoor me wel een beetje aan al die mensen die zeggen dat ze het voor de kinderen doen. Kinderen geven om twee dingen: cadeaus en snoep. Zo lang ze dat krijgen zal het ze niks boeien.
ik walg van jouquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg ervan dat jullie het nu al de gehele dag over die discussie hebben
Ik heb gereageerd in je topic om het wat populairder te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |