Dat volk krijgt spontaan geen volzin geformuleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las dat ze vervolgens weer niet verder kwamen dan de one-liners die ze eerder die week al veelvuldig hadden uitgesproken tijdens de rechtzaak.
Top tv
ja die.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
Zelfde late night waar eerst Humberto zat?
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
Eens maar dan moet de redactie dat ook niet toezeggen. Ik gaf haar gelijk als ze was weggelopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:11 schreef Saind het volgende: Vind het wel terecht dat ze die Friese snol niet laten bepalen hoe dat programma verloopt. Die tafel is geen safe space
Leef jij onder een steen ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
Ik dacht dat Huys bij de publieke omroep zat
Jaaaaa hoorrrrrrquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
Ze hadden haar nooit dat podium moeten geven of iets moeten toezeggen idd, maar goed dat de commerciele omroep geen moraal heeft moet niet schokkend zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens maar dan moet de redactie dat ook niet toezeggen. Ik gaf haar gelijk als ze was weggelopen.
Jenny is een jankende snowflake die denkt dat ze de heldin van het volk is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:11 schreef Saind het volgende:
Vind het wel terecht dat ze die Friese snol niet laten bepalen hoe dat programma verloopt.
Die tafel is geen safe space
Is allemaal niet zo moeilijk te ontwijken hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leef jij onder een steen ofzo?
Ik weet het ook alleen maar dankzij VI, maar dat kijk jij ook volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Is allemaal niet zo moeilijk te ontwijken hoor
Nee manquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar dankzij VI, maar dat kijk jij ook volgens mij.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man
Ga ik liever nietjes door m'n voorhuid schieten
Is dat format nog enigszins aangepast sinds hun overstap of gewoon nog precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar dankzij VI, maar dat kijk jij ook volgens mij.
Er is een extra reclameblok bijgekomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat format nog enigszins aangepast sinds hun overstap of gewoon nog precies hetzelfde?
Alles is hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat format nog enigszins aangepast sinds hun overstap of gewoon nog precies hetzelfde?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 12:18 schreef Saind het volgende:
maken die schijtlollige gasten nog steeds om de week "ruzie"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |