SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik mezelf nog even op het rooster kwakken?![]()
Kwak jij maar.. ik ga zo slapenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik mezelf nog even op het rooster kwakken?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kwak jij maar.. ik ga zo slapen
Zoveel dingen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:45 schreef Charlotte3 het volgende:
herinnert zich niemand iets van vorig jaar?
Morgen meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:46 schreef Koen66 het volgende:
ehhh Sjarrel....
Volgens Google
vrijdag 12 oktober
World Egg Day 2018
Neeheee, de 13equote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:46 schreef Koen66 het volgende:
ehhh Sjarrel....
Volgens Google
vrijdag 12 oktober
World Egg Day 2018
KUT HET WAS WEL VRIJDAGquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:49 schreef Koen66 het volgende:
damn dit liedje was laatst ook op de radio. Ik moest huilen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 00:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap.
Welterusten![]()
Vond de titel wel geinig en had niet geluisterdquote:
denk dat ze het niet gehoord heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vond de titel wel geinig en had niet geluisterd
Ergens niet zo geschikt voor een geintje
Ik wil graag weten welke het wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ze het niet gehoord heeft
Nee dat was hem echt, de tekst is alleen wat minder subtiel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo te lezen was het een heftiger nr
hoezo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo te lezen was het een heftiger nr
Ohhh, ik dacht charlot the harlot ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat was hem echt, de tekst is alleen wat minder subtiel.
Over een blauwe durf ik niet boos te doen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht charlot the harlot ofzo
met "Wakker worden"?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
Wou Jochem Meyer er eigenlijk achteraan gooien, maar dat is wat vroeg nog.
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
zo bijzonder... Het is 13 oktober. De tuindeuren staan open en ik loop met jurkje met korte mouwen. En heb het nog warm.
Nu maar even snel wat eten en drinken en dan op weg naar voetbal. Vanmiddag rijden we naar het hoge Noorden ivm verjaardag. En we gaan daar ook nog uiteten. Druk dagje dus.
Ga jij nog wat leuks doen op deze mooie herfstdag?
Ik moet daar nog wel even aan wennen eigenlijk. Ik had me alweer pp ander weer ingesteld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Ik ga poetsen, wassen en boodschappen doen. Dus iets leuks, kan ik niet zeggen nee.
Succes met het voetballen.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet daar nog wel even aan wennen eigenlijk. Ik had me alweer pp ander weer ingesteld.![]()
Sterkte dan vandaag!
Thnx!
Goedemorgen livelink. Ga je ook nog wel even tijd voor jezelf nemen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:00 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Poetsen, wassen en boodschappen: check
Dat zal mijn weekend ook wel worden. Maar als het echt zo warm gaat worden, dan ga ik ook eens in de tuin aan de slag.
Goedemorgen vakantiegangster.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen vakantiegangster.
Lekker op het balkon aan de koffie?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:23 schreef just me het volgende:
[..]mijn momentje even genieten van al het moois. Na het ontbijt de bus in en op weg naar de dolfijnen. Zou dol fijn zijn als we ze zien 😀
Die krijgt mijn vriendin die jaris is vandaag 🎂quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Neem je er één mee voor thuis?
Tof zeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:23 schreef just me het volgende:
[..]mijn momentje even genieten van al het moois. Na het ontbijt de bus in en op weg naar de dolfijnen. Zou dol fijn zijn als we ze zien 😀
🐬🐬quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Die krijgt mijn vriendin die jaris is vandaag 🎂
Gefeliciteerd met je vriendin dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Die krijgt mijn vriendin die jaris is vandaag 🎂
Veel plezier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk wel richting strand straks
Ja hoor. Ik ga ook wel de tijd nemen om te lezen in het zonnetje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Ga je ook nog wel even tijd voor jezelf nemen?
Klinkt geweldig. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:23 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ga ook wel de tijd nemen om te lezen in het zonnetje.
dat is toevallig.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk wel richting strand straks
zijn moeder spot je op 3 kilometer afstand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:21 schreef just me het volgende:
Misschien spotten we Gerard Joling wel, die zit in het hotel hier 3 minuten vandaan
Jullie ook fijne dag met het mooie weer
je ziet eerst dat gebit, en dan pas Geerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:21 schreef just me het volgende:
Misschien spotten we Gerard Joling wel, die zit in het hotel hier 3 minuten vandaan
Ik kan me leukere dingen voorstellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:21 schreef just me het volgende:
Die glibber kom je overl tegen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:21 schreef just me het volgende:
quote:
Goedemorgen heren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die glibber kom je overl tegen.
Ons vliegtuig afgelopen donderdag had een mega grote afbeelding van hem op de romp, als reclame voor de Vriendenloterij of zo...
Veel plezier bij de dolfijntjes!
En voor de rest: Goedemorgen...
jazeker! Zit te twijfelen of ik nog ff op bed ga liggen na ontbijt maar is zonde van het mooie weerquote:
Haha!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker! Zit te twijfelen of ik nog ff op bed ga liggen na ontbijt maar is zonde van het mooie weer
eerst ff wat klussen en boodschappen doen, heb ik vanmiddag tijd voor buitenactiviteitenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Lekker wandelingetje maken dan?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerst ff wat klussen en boodschappen doen, heb ik vanmiddag tijd voor buitenactiviteiten
brandt dat beter?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]Okkie!
[..]
He wat vervelend nou weer!
Heb je eentje met zo'n koepel er overheen? In dat geval een echte tip:
[ afbeelding ]
Nee, dat doe je op de kolen direct nadat je het vlees op het rooster hebt gelegd en dan de koepel er overheen en de luchtstroom afsluiten zodat de rooksmaak goed in het vlees trekt en deze snippers juist NIET gaan branden; het moet juist smeulen.quote:
ik ga straks eens een zak kopen, klinkt goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat doe je op de kolen direct nadat je het vlees op het rooster hebt gelegd en dan de koepel er overheen en de luchtstroom afsluiten zodat de rooksmaak goed in het vlees trekt en deze snippers juist NIET gaan branden; het moet juist smeulen.
Echt ZO fokking goddelijk!![]()
![]()
![]()
Een buurman hier was echt alleen van het elektrisch barbecuen omdat hij dat gedoe met kolen gewoon veel te omslachtig vond, maar nadat hij dit geproefd had, heeft-ie een enorme kolenbbq gekocht met meerdere zakken van deze houtsnippers!![]()
1 of 2 handjes vol op de kolen gooien en laat het maar lekker roken!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga straks eens een zak kopen, klinkt goed
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:40 schreef Koen66 het volgende:
Moet toch nog naar de Praxis, hebben ze het geheid wel
Waarvoor?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn er eigenlijk wel luisteraars zo?
Zie PIquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de shows van Symph en Melting
Ik ga zo inschakelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn er eigenlijk wel luisteraars zo?
Ik doe er vaak ook niet aan hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar kijk ik zo goed als nooit naar
ik zat niet op te letten dus ik was een paar seconden te laat, het heeft zo moeten zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Prachtige timing, precies nadat Gup klaar is met Tears For Fears, na de fade-out.
niet de hele tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat deze show over lichaamsdelen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:00 schreef Symphonic het volgende:
Zo dan
Eens kijken of we het weer redden tot de eindtune
Hard nodig!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai nu een goed slaapliedje voor ToT jr
Ik heb niet echt verzoekjes. Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet de hele tijd
maar verzoekjes mogen best hoor
Neefje heet zo, heb bij zijn geboorte toentertijd dus erg veel van hem geluisterd.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind de andere versie leuker, is die van Rubberen Robbie?
precies en ook deze mp3 is 44,1 KiloNertzquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:16 schreef Melting het volgende:
Brigitte Bardot, die had ze niet zo, maar zó!
Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, kijk, ook ik heb Voute trekjes
Nee de dikke lul band als artiestquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna krijgen we een nummer met Rubberen Robbie als titel?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee de dikke lul band als artiest
En?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Eens kieken of de eenarmige bandiet nog wat uitbetaald
quote:
dit lijkt een beetje op die Suzuki Alto voor ons vanmiddagquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe mooi dit ook is, je zit toch steeds te wachten tot ze de juiste versnelling hebben gevonden en de boel echt op gang komt
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van je mogelijke werk?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Janog 2 weekjes wachten en dan ga ik er rustig aan beginnen.
Tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Janog 2 weekjes wachten en dan ga ik er rustig aan beginnen.
Dat is het belangrijkste.quote:
40 uur heb ik nooit gedaan en nu zou ik 6 uur heel misschien redden, over drie dagen verspreidquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wel een raar idee om met 6 uur per week te starten
Werkte eigenlijk altijd meer dan 40 uur, maar wel zin in.
Zeker en dit is bedoeld voor een maandje, daarna rustig uitbouwen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
Wellicht komen die 40+ uren dan nog wel ooit.
50+ heb ik ook een tijd gedaan en dat in loondienstquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
40 uur heb ik nooit gedaan en nu zou ik 6 uur heel misschien redden, over drie dagen verspreid
Als je daar maar aan denkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker en dit is bedoeld voor een maandje, daarna rustig uitbouwen.
Moet mezelf niet weer voorbij lopen.
Heel belangrijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker en dit is bedoeld voor een maandje, daarna rustig uitbouwen.
Moet mezelf niet weer voorbij lopen.
Symph vroeger ook, altijd extra diensten oppakkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
50+ heb ik ook een tijd gedaan en dat in loondienst
>1 jaar 2 werkgevers gehad, 40 uur+ bij de een en dan nog wat bij de ander.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vroeger ook, altijd extra diensten oppakken
Daar ben je zelf bij. Een gewaarschuwd mens telt voor twee ezels die zich aan dezelfde steen stoten. Of zoiets.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
>1 jaar 2 werkgevers gehad, 40 uur+ bij de een en dan nog wat bij de ander.
Dus dat was ook 6/7 dagen per week.Dat 6/7 dagen heb ik daarvoor ook in een andere combi gedaan, dan sloop je jezelf stiekem toch een beetjeHoop niet meer in die valkuil te stappen.
Ik corrigeer mezelf: het deelde die status met een ander nummer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Barcelona(dat overigens niet de officiële titelsong van de Olympische Spelen was)
Om van het ene naar het andere hotel te komen kun je gewoon rechtdoor lopen, zie ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Hilton Barcelona ligt nou niet echt op een geweldige plek, Hilton Diagonal Mar ook niet, trouwens
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ToT-achtige post
Alleen staan er dan 4 of 5 mensen op en kijken ze bozer.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ToT-achtige post
Alleen staan er dan 4 of 5 mensen op en kijken ze bozer.
gewoon de Diagonal Mar aflopen ja. Heb al heel wat gedeeltes van die weg gehad, werd op een gegeven moment een beetje een sport om steeds een stukje te ontdekken. Fietsen zou ook prima kunnen, maar ja, dat doe ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om van het ene naar het andere hotel te komen kun je gewoon rechtdoor lopen, zie ik.
Bob had ook iets met een orkaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze man is nog slechter te verstaan dan Bob Dylan, dat is best knap
en Katrina iets met golvenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bob had ook iets met een orkaan
Dingetje had het ook altijd over zijn zuidwester.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaap Boots (deed vroeger iets bij VPRO) heeft ook een liedje over een storm: Zuidwester.
Niemand kent het album waar het op staat, maar het is best goed eigenlijk.
Heb me nooit echt verdiept in Dingetje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dingetje had het ook altijd over zijn zuidwester.
ik kan hem niet vinden helaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaap Boots (deed vroeger iets bij VPRO) heeft ook een liedje over een storm: Zuidwester.
Niemand kent het album waar het op staat, maar het is best goed eigenlijk.
bij de buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, deze. Even langzaam koffie halen.
Kan je nagaan.quote:
da’s wel jammer, want Jaap is best tof, beetje zelfde hoek als Meindert Talma, alleen had Jaap een toffere naam voor zijn begeleidingsbandquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer zo even iets, in het ergste geval gaat het fout
In het ergste geval implodeert het heelal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer zo even iets, in het ergste geval gaat het fout
Ik heb er nog 1 in de vriezer, maar ik heb al gegeten.quote:
Ik heb zo'n zin in een pizza calzone!quote:
quote:
Het is besmettelijk, zo lijkt het!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:15 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, nu heb ik ook trek in pizza
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit ken ik niet, zo Vout ben ik kennelijk toch niet
tijd voor een show van MadMasterquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Co de Rood is op vakantie naar Portugal, hoor ik net op het Journaal.
ideaal die dingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef ToT het volgende:
Sow, wat zijn fopspenen een geniale uitvinding zeg!
Van trommelvliezen verscheuren naar 0 in 0,15 seconde!
gewoon buiten leggen en de deur dichtdoen werkt ook welquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef ToT het volgende:
Sow, wat zijn fopspenen een geniale uitvinding zeg!
Van trommelvliezen verscheuren naar 0 in 0,15 seconde!
Is DDM eindelijk eens een keer stil.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon buiten leggen en de deur dichtdoen werkt ook wel
Ik vroeg me al af waar de aan/uitschakelaar zat of in ieder geval waar de mute knop zat, maar dat laatste hebben we dus gevonden!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon buiten leggen en de deur dichtdoen werkt ook wel
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is DDM eindelijk eens een keer stil.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is DDM eindelijk eens een keer stil.
Ook nog ff ovenwanten aan, dan kan ze ook niet meer typen...quote:
stay tuned for part twoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, nu vraag ik me af waarom je het beste een speen van hetzelfde merk als de flesjes kan nemen.
bijbehorend hoofd maakt meer kapot....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, nu vraag ik me af waarom je het beste een speen van hetzelfde merk als de flesjes kan nemen.
Dat is ook gewoon bullshit. Alsof je baby merkbewust is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, als de speen hetzelfde materiaal en vorm heeft als het flesje en de baby eraan gewend is, kan ik me daar iets bij voorstellen. Maar zelfs dan zal het de baby niet veel uitmaken welke speen er in zijn waffel gedouwd wordt. Ik heb een baby nog geen schriftelijke klacht in drievoud in zien dienen bij zijn ouders dat de speen van een ander merk was dan het flesje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon bullshit. Alsof je baby merkbewust is.
Net als het merk luiers dat je de baby aan doet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als de speen hetzelfde materiaal en vorm heeft als het flesje en de baby eraan gewend is, kan ik me daar iets bij voorstellen. Maar zelfs dan zal het de baby niet veel uitmaken welke speen er in zijn waffel gedouwd wordt. Ik heb een baby nog geen schriftelijke klacht in drievoud in zien dienen bij zijn ouders dat de speen van een ander merk was dan het flesje.
Schopje OUD.
ik gok zo dat de speen van het flesje niet dezelfde vorm en materiaal heeft als een tepelquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als de speen hetzelfde materiaal en vorm heeft als het flesje en de baby eraan gewend is, kan ik me daar iets bij voorstellen. Maar zelfs dan zal het de baby niet veel uitmaken welke speen er in zijn waffel gedouwd wordt. Ik heb een baby nog geen schriftelijke klacht in drievoud in zien dienen bij zijn ouders dat de speen van een ander merk was dan het flesje.
Schopje OUD.
Er zit wel degelijk een groot verschil tussen merken qua vorm enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon bullshit. Alsof je baby merkbewust is.
Borstvoedingquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok zo dat de speen van het flesje niet dezelfde vorm en materiaal heeft als een tepel
Ook daar zit wel IETSJES verschil in; Kruidvat luiers bevallen hier beter dan van Jumbo. Qua prijs zijn ze ongeveer het zelfde. Maar we hebben nooit Pampers of zo gekocht; Kruidvat bevalt prima!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als het merk luiers dat je de baby aan doet.
Je moet jezelf niet dood laten informeren door alles op internet te lezen hè?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
waardoor de baby minder last van kolieken kan krijgen, e
Kijk, daar hebben we wat aan. Maar het gaat dus niet zozeer om dat het hetzelfde merk is, maar dat de baby die dingen tolereert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een groot verschil tussen merken qua vorm enzo.
Eergisteren toevallig wat van het merk "Mam" gekocht; de speen van het flesje is echt een heel natuurlijke vorm terwijl het flesje iets heeft waardoor de baby minder last van kolieken kan krijgen, en de bijbehorende speentjes hebben ook een perfecte pasvorm; de enige speentjes die hij niet continu uit zijn mondje laat vallen.
ik gebruikte vroeger Avent spenen voor mijn kids.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een groot verschil tussen merken qua vorm enzo.
Eergisteren toevallig wat van het merk "Mam" gekocht; de speen van het flesje is echt een heel natuurlijke vorm terwijl het flesje iets heeft waardoor de baby minder last van kolieken kan krijgen, en de bijbehorende speentjes hebben ook een perfecte pasvorm; de enige speentjes die hij niet continu uit zijn mondje laat vallen.
Iets zegt me dat dat niet echt aan die spenen lag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruikte vroeger Avent spenen voor mijn kids.
Na een jaar of 14 krijg je daar wel nare bijverschijnselen van
onze vroegere buurvrouw raakte helemaal in paniek als het kind iets deed wat niet in het grote boek stond. Konden mijn moeder en ik weer een portie nuchterheid gaan brengen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet dood laten informeren door alles op internet te lezen hè?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onze vroegere buurvrouw raakte helemaal in paniek als het kind iets deed wat niet in het grote boek stond. Konden mijn moeder en ik weer een portie nuchterheid gaan brengen...
Ik zou het kind ook direct terugbrengen naar de winkel, hoor. Hopelijk zit er nog garantie op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onze vroegere buurvrouw raakte helemaal in paniek als het kind iets deed wat niet in het grote boek stond. Konden mijn moeder en ik weer een portie nuchterheid gaan brengen...
Ach ik zag het voor half geld bij de Kruidvat en heb me daar ff laten voorlichten en heb snel ff reviews met Google opgezocht. Dat was één en al lof, en wat ons betreft zeer terecht!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet dood laten informeren door alles op internet te lezen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |