slechte argumentatie, daarnaast faal je nogal heftig om jouw gekrenkte ego een boost te geven, maar blijf proberen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hou dat soort onzin lekker in klb en FLIKKER OP.
Waarom zou ik in godsnaam een gekrenkt ego hebben terwijl ik net van je moeder af kom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
slechte argumentatie, daarnaast faal je nogal heftig om jouw gekrenkte ego een boost te geven, maar blijf proberen.
daar zou ik niet blij van wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam een gekrenkt ego hebben terwijl ik net van je moeder af kom.
nou zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:40 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker allemaal lekker op zou ik zeggen
Dank je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel lekker bezig
Compenseert alles een beetje.quote:
Daar wil ik je graag veel succes mee wensen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Compenseert alles een beetje.
Dan ga ik nu eens overpeinzen hoe weinig ik dit keer in het weekend ga doen
Alles is snel vermoeiend als je walgelijk dik bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:44 schreef Saind het volgende:
allemaal nobuddies ruzie aan het maken
vermoeiend wel
ruim een half jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ouwe rukker, dat is een tijd geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |