al gelezen in de appquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-gesprek~a3429b34/
Twan
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BEDANKT KLAAS. VERTEL ONS MEER.
psv mannetje heeft op een turkse duitser gespuugd....quote:]De interland tussen Nederland Onder-20 en de leeftijdsgenoten uit Duitsland is geëindigd met een opstootje, met in het middelpunt Jordan Teze. Volgens Bild heeft de negentienjarige PSV-verdediger daarbij gespuugd naar Duitsland-aanvoerder Salih Özcan. Op beelden van Eurosport is duidelijk te zien dat de twee elkaar na het laatste fluitsignaal in Meppen (1-1) eerst treffen in het strafschopgebied en dat Teze vervolgens Özcan achterna loopt, waarna hij gespuugd zou hebben volgens de Duitse lezing. Zie hieronder het screenshot van Bild.
Held!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
psv mannetje heeft op een turkse duitser gespuugd....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
psv mannetje heeft op een turkse duitser gespuugd....
K/S is kilobyte per seconds?quote:
Geen iPhone hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
K/S is kilobyte per seconds?
Hoe krijg je die instelling?
Nadat Nederland vanavond gewonnen heeft van de moffen zou het best tof zijn als 1 van de spelers zijn reet afveegt met een Duits shirt.quote:
Dat komt over een uurtje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom geen koffie, WAT IS DIT JOJO?
Geklikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-gesprek~a3429b34/
Twan
hey maat. Alles goed?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Speelt dat zwarte pieten gedoe nog steeds? Ik dacht dat dat jaren geleden was.
Sorry.quote:
goed bezig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry.
Moet veel drinken. (En eten.)
Borstvoeding put me uit en ik verloor de eerst week teveel kilo’s. Geen grap.
vreet dat kind dan zoveel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry.
Moet veel drinken. (En eten.)
Borstvoeding put me uit en ik verloor de eerst week teveel kilo’s. Geen grap.
Ja hier ook goed. Vandaag 26 graden genot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jazeker. Weekend he
Met jou?
Ja ook. Maar schijnt vaker voor te komen. Van borstvoeding val je sowieso sneller af dan met kunstvoeding.quote:
Lekker. Wist niet dat het zo warm zou worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hier ook goed. Vandaag 26 graden genot.
Ik ben nog steeds aan het lachen. De appquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik diss JC met een prima gif in de app
Niet gekliktquote:
Lachen waarom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het lachen. De app
Meneer diabetesquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drink nu Fanta Lemon. Frisdrank in de ochtend.
Wie doet me wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |