De laatste pot van de dag, zo rond 22u45 is wel het hoogtepunt tussen Cross en De Zwaan. Liefhebbers zijn dan aanwezig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel zo voetbal op TV met darts tweede scherm.
HJ. Tot in de dood.quote:
Die had ik al aangevinkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De laatste pot van de dag, zo rond 22u45 is wel het hoogtepunt tussen Cross en De Zwaan. Liefhebbers zijn dan aanwezig.
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Van Gerwen morgen de eindzege haalt.
Zeker als Klaasen nu met 4-1 voor staat tegen Wright.quote:
Dat is bizar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zeker als Klaasen nu met 4-1 voor staat tegen Wright.
Misschien heeft zijn tweede kind hem vleugels gegeven. 6-3.quote:
En Nederland overklast Duitsland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn tweede kind hem vleugels gegeven. 6-3.
Klaasen nu ook zeker van het EK.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
En Nederland overklast Duitsland.
Het is zo'n avond.
Aparte volgordequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
Net al een biertje op, nu een wolkentoetje en zo weer bier.
Ja issie voor de tweede keer papa geworden ? Bij dat wijf zou ik er 10 schieten, heerlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn tweede kind hem vleugels gegeven. 6-3.
Wade en Van de Pas zijn sinds deze week ook vader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja issie voor de tweede keer papa geworden ? Bij dat wijf zou ik er 10 schieten, heerlijk.
Jazeker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje voetbal meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |