Heb jij een schoonmakerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:20 schreef LPFAN het volgende:
Kwam er achter dat ik allesreiniger ben vergeten te kopenDan is het echt handig dat ik op loopafstand van mijn ouders woon
Anders kan de schoonmaker morgen niks in huis doen
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een schoonmaker. Jaloers
.
Oh lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaVoordeel van chronisch ziek zijn
Wordt door de gemeente vergoed. Ik betaal alleen een eigen bijdrage van 1 euro per uur.
quote:
Ja zeker. Een opgeruimd huisquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]Heb moeite met de grote klussen, zoals stofzuigen dus is wel fijn dat het iig 1 keer in de week even grondig wordt gedaan.
Jaquote:
Mooi dat je dat zelf ook denkt. Ik ga geen clichés om je oren smijten, maar goed bezigquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:35 schreef liiszle het volgende:
Wat een heerlijk weer!
Ik lees bios, pijntjes en medailles!
Veel plezier Sarabi! Samzz sterkte met de pijn... En de rest bank hang ze!
Ik heb lekker gesport en paardgereden.. Even m'n hoofd leeggemaakt. Denk dat ik er goed aan gedaan heb de eer aan mezelf te houden!
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 07:05 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning, om negen uur naar bed gegaan. Heerlijk.
Mijn nieuwe jurk past, is misschien iets te groot zelfs. Maar goed, eens zien en anders wat innemen.
80s kan ik nog wel waarderen (Queenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
Bluuuugh, hier staat dag in dag uit jaren 60, 70 en 80 muziek op. Ik begin er een hekel aan te krijgen.
En dan vast steeds dezelfde hits ook nog, of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
Bluuuugh, hier staat dag in dag uit jaren 60, 70 en 80 muziek op. Ik begin er een hekel aan te krijgen.
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan vast steeds dezelfde hits ook nog, of niet?
Knie is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 08:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdFijn dat je zo lekker hebt geslapen, hoe gaat het met je knie?
[..]
80s kan ik nog wel waarderen (Queen) maar 60s en 70s.. nee dankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien in de taille wat in laten nemen, op de foto niet te zien, maar de jurk is wat groot.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:
Mooi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien in de taille wat in laten nemen, op de foto niet te zien, maar de jurk is wat groot.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
foto?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:27 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel erover een katten cardigan te kopen. Ik ben geen kattenmens, maar deze is zo leuk
.
Oh die is leuk ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://www.succubus.nl/c(...)riant=20258962571322
Haha ja is een mooie kleur! Paarsquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:38 schreef Samzz het volgende:
Ja en die kleur is perfect. Kan m op mijn bloemenjurk dragen, maar ook op een spijkerbroek en het rokje dat ik in m'n kast vond.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:
Mooi jurkje! Draag je dat gewoon dagelijks? Of voor uitjes etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien in de taille wat in laten nemen, op de foto niet te zien, maar de jurk is wat groot.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Gewoon zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
Mooi jurkje! Draag je dat gewoon dagelijks? Of voor uitjes etc?
Omnomnom waarrr? En welke heb je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 10:57 schreef Samzz het volgende:
Zo, Tony in de bonus. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn ontvanger. Mjam.
Aaah daar kom ik ook zo.. Ff snuffelen! Thanksss!quote:
Omg lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:28 schreef Poes. het volgende:
Allemaal AH fans hier
M'n vriendin en ik hebben vanochtend een New York style cheesecake verorberd met z'n tweeën, dat ding is z'n calorieën wel waard
Dus koop je het vandaag maar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg lekker.
Ik had gisteren een kutdag en wilde chocolade, maar ik heb niet gekocht. Yay.
Dit weekend mag ik weer een stuk chocolade, dus ja. Maar gisteren dus niet gedaan ondanks dat ik heul graag wilde.quote:
Knap hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit weekend mag ik weer een stuk chocolade, dus ja. Maar gisteren dus niet gedaan ondanks dat ik heul graag wilde.
Ja, ik heb m voot vanavond op de lijst staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Knap hoor
Riverdale is trouwens weer begonnen. Wat een vreselijke &$&$ serie, en toch blijven kijken.. pffrt..
We hebben gelijk weer tig nieuwe verhaallijnen die nergens over gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb m voot vanavond op de lijst staan.
Ow, dolletjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hebben gelijk weer tig nieuwe verhaallijnen die nergens over gaan.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
En toch blijven kijkenSoms heb je dat.
Waardeloos zonder plaatjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb een luipaardprint topbesteld.
Klinkt als een fijne dag/avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Prima hier, vrijdagmiddag rustige middag, dus ik zit wat kleine klusjes te doen. Straks lekker sporten en vanavond knutseldate.
quote:
Ik vind hem leuk! Mooie halslijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:11 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is beter.
Ben wel benieuwd. Heb maat L besteld, borst was namelijk 49 cm.
Bwa gaat wel. Neus is vanbinnen een beetje kapot maar cpap masker is een zaligheid.quote:
Zou het zelf niet snel kopen maar wel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:11 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is beter.
Ben wel benieuwd. Heb maat L besteld, borst was namelijk 49 cm.
Ik normaal ook niet, want print. Maar ik wil mijn groene rok eronder dragen en die sluit hoog in de taille. Dus dan vind ik t wel gaafquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou het zelf niet snel kopen maar wel leuk
Zeker leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, want print. Maar ik wil mijn groene rok eronder dragen en die sluit hoog in de taille. Dus dan vind ik t wel gaaf.
Gezellig! Klein meisje nog?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:34 schreef Sarabi het volgende:
hoe is het hier met iedereen?
Vanmorgen bij een vriendin en haar dochtertje geweest
Ook gezellig! Wat gaan jullie maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Prima hier, vrijdagmiddag rustige middag, dus ik zit wat kleine klusjes te doen. Straks lekker sporten en vanavond knutseldate.
Ik vind hem vreselijk, maar volgens mij zie jij er in een plastic zak van de AH er nog charmant uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Wil m dragen met m'n donkergroene rok van Aida Zak.
Oh leuke leeftijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
1,5volgende week met hun naar een dierentuintje hier in de buurt
Oh wat ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ambu gebeld, klant had een epileptische aanval. Altijd naar dat soort dingen.
Goed. Of ja, naar t ziekenhuis natuurlijk. Maar het ging redelijk toen ze vertrokken.quote:
Gelukkig, een kleine geruststelling. Maar lijkt me enorm eng om dat te zien, sterktequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Of ja, naar t ziekenhuis natuurlijk. Maar het ging redelijk toen ze vertrokken.
Haha laat me weten hoe de frikandellen zijn! Heb ze nog niet mee genomen vond ze te duur. Heb wel 2 potten ijsquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:21 schreef Poes. het volgende:
@LPFAN; Ik heb 2 Breyers en een doosje vega borrelsnacks gehaald, incl frikandelletjesMorgenavond maar even uitproberen.
Oh getverquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ambu gebeld, klant had een epileptische aanval. Altijd naar dat soort dingen.
Frikandellen, bitterballen, nuggets en bamischijfjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha laat me weten hoe de frikandellen zijn! Heb ze nog niet mee genomen vond ze te duur. Heb wel 2 potten ijs
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Frikandellen, bitterballen, nuggets en bamischijfjes.
3,50 voor zo'n pakIk zal even reviewen morgen
Cookie en caramelquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Javind ik behoorlijk aan de prijs. Maar laat maar weten of het te eten is
Welke smaken heb je btw meegenomen van ijs?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:10 schreef Poes. het volgende:
Even afwassen en dan richting het zwembad. Tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |