Staat er voor jouw huisdeur een bordje met ''Opgepast! Hier woont een autist.''?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop deze walgelijke act.
Jij zal altijd Ajacied422 blijven.
Zoals Bolasie Rickertman zal blijven.
Zoals O_o N1ek- zal blijven
Zoals voldermort hafcfan zal blijven.
Je gaat bij de overheid werken toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb binnenkort een voorwaardengesprek en ze hebben ook een voorstel gedaan. Is mijn eerste keer, maar in hoeverre is onderhandelen normaal?
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van de week was hij er dus rond 10 al oid.
All in gaan als jij denkt dat het je toekomt en marktechnisch conform is.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb binnenkort een voorwaardengesprek en ze hebben ook een voorstel gedaan. Is mijn eerste keer, maar in hoeverre is onderhandelen normaal?
Ah ok. Secundair is er niks mis. Qua loon had ik misschien een trede hoger willen doen maar dat voelt zo mierenneukerig. Misschien dat ze 1e klas reizen willen toestaan ipv 2e klas.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat bij de overheid werken toch?
Dan is er 0 onderhandelingsruimte qua salaris iig. Secundair kan je misschien nog wel wat voor elkaar boksen maar ook dat zal lastig worden ben ik bang.
Ik ben selectief in het klikken. Zo klik ik nooit op een link van bijvoorbeeld JanCees of DP.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten doen. (ging er ook eigenlijk een beetje van uit dat je dat niet zou doen)
yes yes. Daar?quote:
Dat is zeer verstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het klikken. Zo klik ik nooit op een link van bijvoorbeeld JanCees of DP.
Jajaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben selectief in het klikken. Zo klik ik nooit op een link van bijvoorbeeld JanCees of DP.
Nja zooooo erg ook weer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
All in gaan als jij denkt dat het je toekomt en marktechnisch conform is.
Je klaagde net zelf dat je te weinig op fok kon zijn.
hoe gaat het programmeren?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net bbq gehad op de zaak maar snel weer weg. Kip was op
Dat geloof je toch niet. Mokerboos
9:15 uit bedquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van de week was hij er dus rond 10 al oid.
Ik mag hopen Python.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drizzt doen we zo een potje 1v1 Generals????
Ben ff bezig in WoW, dagelijks met een paar chars naar Sethekk Halls voor de Ravenlord mount. Tot nu toe geen succesquote:
Op mijn ICT-opleiding was Java het basisprincipe. Voor computersystemen en meestal op een tweede harde schijf werden Python-scripts geëist.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben jullie helemaal kwijt nu.
Tijd om het over iets te hebben wat ik ook kan volgen.
Man, dat dragonball z gaat ook maar door he jongens?
Python wordt geroemd om haar eenvoud. Ontworpen door een Nederlanderquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Op mijn ICT-opleiding was Java het basisprincipe. Voor computersystemen en meestal op een tweede harde schijf werden Python-scripts geëist.
Relatief makkelijk.quote:
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:03:43Zeer grote brand bij TUF Recycling in Dongen, ramen en deuren sluiten https://t.co/laKyZbClMB https://t.co/p9GDyrqPyx reageer retweet
Dat weet ik want ik zag de tilburgse brandweer net met veel voertuigen wegrijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:26 schreef onlogisch het volgende:
Er is een grote brand in Dongen momenteel boys.
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:03:43Zeer grote brand bij TUF Recycling in Dongen, ramen en deuren sluiten https://t.co/laKyZbClMB https://t.co/p9GDyrqPyx reageer retweet
Het beeld vanuit Rotterdamquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ik want ik zag de tilburgse brandweer net met veel voertuigen wegrijden.
Vorige week maakte de gemeente Dongen bekend dat het bedrijf hier onmiddellijk een einde aan moet maken anders wordt het bedrijf gesloten. Eerder werden ook al dwangsommen opgelegd. Er staat inmiddels een bedrag van een ton open, waarvan Tuf slechts 2000 euro heeft betaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Dit bedrijf is van de beruchte kunstgrasveld korrels!!!!!
NU GAAT HET EINDELIJK HET VOOR NEDERLANDS VOETBAL FATALE KUNSTGRAS NAAR DE TERING HOERA HOERA DRIEWERF HOERA HOERA HOERA.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Dit bedrijf is van de beruchte kunstgrasveld korrels!!!!!
Spannend zeg!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het beeld vanuit Rotterdam
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |