Kippenlevers.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Spruitjes, kippenlevers met spekjes, satesaus en komkommersalade
yup.quote:Op zondag 21 oktober 2018 17:37 schreef RobinOok het volgende:
Is tournedos niet altijd van ossenhaas?
als je een ongeveer 2 a 3 cm plak vd haas snijdt, is het tournedosquote:Op zondag 21 oktober 2018 17:37 schreef RobinOok het volgende:
Is tournedos niet altijd van ossenhaas?
Deze vind ik ook best lekker, ken je de chilimansi versie? Die vind ik nog lekkerder. Combi tussen chili en kalamansi (citrusvrucht).quote:
Ik ken dit merk nog helemaal niet, moet het ook nog wat opleuken voor vanavond. Is het erg pittig?quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze vind ik ook best lekker, ken je de chilimansi versie? Die vind ik nog lekkerder. Combi tussen chili en kalamansi (citrusvrucht).
Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken dit merk nog helemaal niet, moet het ook nog wat opleuken voor vanavond. Is het erg pittig?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee.
Beetje citroensap erover, lente-uitjes erover en garnalen ernaast en je hebt prima eten. Wel minimaal 2 pakjes gebruiken. Die dingen zijn maar 60 gram.
Ik heb er netjes alle vocht uit gehaalfquote:Op maandag 22 oktober 2018 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
En nu geen soep ervan maken he?
lastig vaak is aubergine in de reguliere supermarkt, veel te drassig om flink mee te bakkenquote:
het lijkt wel shitgoedkoop en dan ben ik altijd nieuwsgierig, sowieso gierigquote:
Tournedos is volgens mij ossenhaas idd.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Kippenlevers.![]()
Van de week ook weer eens maken.
kippenlevers is iets waar mijn moeder, zo een hele boel van zou kunnen wegvretenquote:Op maandag 22 oktober 2018 22:53 schreef Smallish het volgende:
[..]
Tournedos is volgens mij ossenhaas idd.
Kippenlevers met satesaus is raar, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |