Jammer dat je opnieuw de inhoud ontwijkt en passief-agressief gaat bashen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe dat maar niet meer.
Zoals gezegd
[..]
Dit is echt de grootste faal van de dag, misschien zelfs van de gehele week. Dat je zo hard wil deugen dat je gewoon vergeet dat Fries een erkende proces taal is.twitter:ThijsZeeman twitterde op donderdag 11-10-2018 om 09:30:57Ik heb deze tweet van @SaskiaBelleman een paar keer moeten gelezen... Dus iemand uit Syrië moet zich aanpassen, schreeuwen veel mensen in koor. En idd, ben je hier, dan leer je en spreek je zsm onze taal. Eens. Maar dat geldt wat mij betreft ook voor de #blokkeerfriezen! ? https://t.co/gQpMcxIQaR reageer retweet
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
Dit is echt de grootste faal van de dag
Schaken we vanavond een potje?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat je opnieuw de inhoud ontwijkt en passief-agressief gaat bashen.
Nu staat het er wel goed ja.quote:
Ik verlies over het algemeen snel met schaken, daarbij heb ik ook nog wat te doen voor een presentatie van morgen. Desondanks bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaken we vanavond een potje?
Trouwens wtf betekent dat dat je in principe in iedere rechtbank in het Fries mag parlevinken? Dat soort volk moet je toch standrechtelijk executerenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
Dit is echt de grootste faal van de dag, misschien zelfs van de gehele week. Dat je zo hard wil deugen dat je gewoon vergeet dat Fries een erkende proces taal is.twitter:ThijsZeeman twitterde op donderdag 11-10-2018 om 09:30:57Ik heb deze tweet van @SaskiaBelleman een paar keer moeten gelezen... Dus iemand uit Syrië moet zich aanpassen, schreeuwen veel mensen in koor. En idd, ben je hier, dan leer je en spreek je zsm onze taal. Eens. Maar dat geldt wat mij betreft ook voor de #blokkeerfriezen! ? https://t.co/gQpMcxIQaR reageer retweet
wat een mongool zegquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien wil Drizzt wel met je schaken tegen de computer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaken we vanavond een potje?
Schaken wij een potje?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wil Drizzt wel met je schaken tegen de computer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wil Drizzt wel met je schaken tegen de computer.
Nee, ik heb het vanavond druk.quote:
Nee alleen in de provincie Fryslân, of in Assen en Groningen (omdat zelfde rechtsgebied) omdat de kans groot is dat de rechters en in dit geval de ovj Fries kan, in de andere provincies moet je er wel om verzoeken maar mag het wel. Dan krijg je wel een tolk.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Trouwens wtf betekent dat dat je in principe in iedere rechtbank in het Fries mag parlevinken? Dat soort volk moet je toch standrechtelijk executeren
Volgende keer beterquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vanavond druk.
[..]
Nee alleen in de provincie Fryslân omdat de kans groot is dat de rechters en in dit geval de ovj Fries kan, in de andere provincies moet je er wel om verzoeken maar mag het wel. Dan krijg je wel een tolk.
We kunnen wel praten over de morele winnaarquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:58 schreef onlogisch het volgende: [..] Hey maat. Nog gewonnen met schaken?
![]()
ook niet met puush?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, ik kan nog steeds geen screenshots maken op m'n werk.
Maar johannes gaat me een partij de fout in momenteel!
je hebt geen knipprogramma?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:
CMD + SHIFT + 3quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:
CMD + SHIFT + 4 is hele screenshot trouwensquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij zegt toch dat ie niet kan screenshotten kankerdebiel
op windows is het 1 knopquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CMD + SHIFT + 4 is gehee screenshot trouwens
Rustaghhhhquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij zegt toch dat ie niet kan screenshotten kankerdebiel
Het liefst wil ik trouwens dat gehele proces-verbaal met je delen, echt genot zo op de vroege ochtend.quote:
Heb ik toch niet op m'n werk-pc gek.quote:
Op een MAC is dat dus 2 stappen..quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik toch niet op m'n werk-pc gek.
Nee, ik kan wel screenshots maken, maar dan moet ik ze in paint plakken, opslaan, uploaden, en dan posten.
Dat is me iets te veel werk Nap.
Dat is me iets te veel werk!
en dan spatiebalk voor 1 venster. Genotsfunctie.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CMD + SHIFT + 4 is hele screenshot trouwens
foto maken met je telefoon en uploaden via tinypic. Nu willen we het weten ook!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel screenshots maken, maar dan moet ik ze in paint plakken, opslaan, uploaden, en dan posten.
Okayquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is echt fucking meesterlijk iddquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
en dan spatiebalk voor 1 venster. Genotsfunctie.
Het is een tijdje geleden dat je zelf gewerkt hebt, maar veel bedrijven hebben geen puush op de pc staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:31 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je geen screenshot kunnen maken.
Wat voor achterlijk bedrijf werkt GGMM.
Heb je wel spotify of mag dat ook niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden dat je zelf gewerkt hebt, maar veel bedrijven hebben geen puush op de pc staan.
Dan zet je het er op. Of mag dat niet van je baas?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden dat je zelf gewerkt hebt, maar veel bedrijven hebben geen puush op de pc staan.
En tot op zekere hoogte dit ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik bepaal gewoon zelf welke software ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |