Wauw, zo leuk!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef archito het volgende:
Dank allen! De sproeier draait inderdaad overuren deze week.
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De situatie voor/tijdens de verbouwing van toilet en bijkeuken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door archito op 30-06-2019 22:56:44 ]
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het lijken wel foto's uit een woontijdschrift! Al doe ik daar jullie interieur misschien zelfs tekort mee.
Ik wou jullie toiletrolhouder ook, maar m'n lief vond 'em te duur en uit de reviews maakte ik op dat het wisselen van een toiletrol onhandig was. Laat me raden: jullie zijn er heel blij mee?
Dank! Precies wat we voor ogen hadden.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:26 schreef HollyMcClane het volgende:
Wow, heel mooi! Qua kamerindeling is het precies het oude jaren 30 huis van m'n (helaas gestorven) oma maar jullie hebben het op een fantastische wijze naar de moderne tijd getrokken met hele subtiele maar mooie verwijzingen naar het verleden (de traploper bijvoorbeeld ). Mijn complimenten!
De lambrisering en wanden zijn RAL 9016, net wat frisser en moderner dan 9010.quote:Op maandag 1 juli 2019 07:22 schreef PJ het volgende:
Welke kleur en verfsoort is het houtwerk van bv de lambrisering?
Thanks!quote:Op maandag 1 juli 2019 07:24 schreef monsterd. het volgende:
Heel mooi! Ik vind de keukenwand ook wanazinnig!
Eens! Het verbouwen is een uitdaging omdat alles scheef is en je van allerlei onverwachte dingen tegenkomt, maar dat maakt het ook juist leuk.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:07 schreef seekelot het volgende:
Wat een heerlijk huis, fijne sfeer. Er gaat toch maar niks boven die jaren 30 bouw!
na dit te lezen ging ik nog even terug naar de foto's. Ik dacht dat dat de keuken wasquote:Op zondag 30 juni 2019 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
En je moet ook hier de voor-foto's bij plaatsen, joh! Je hebt de bijkeuken gewoon zelf gemaakt - ik vind 'em nog toffer dan je 'echte' keuken.
Mooi! Ik had je update gemist maar echt supercool geworden.quote:
En die ook, prachtig!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:46 schreef archito het volgende:
Gewoon een fancy foto omdat dat leuk is.
We kunnen nu vanuit ons bed het glas in lood in de spiegel zien.
[ afbeelding ]
Heel gaaf!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:46 schreef archito het volgende:
Gewoon een fancy foto omdat dat leuk is.
We kunnen nu vanuit ons bed het glas in lood in de spiegel zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |