quote:
Dank! Het bedenken is makkelijker dan het uitvoeren kom ik achter.quote:
Ik heb helaas slechte ervaringen met een bedrijf. Maar public shaming doe ik liever niet, zal je een DM sturen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een tip voor een bedrijf om de spouw te laten isoleren? Wij moeten dat ook nog doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tafel is overigens een oude eettafel die we hebben gekregen en 2 keer in de lak hebben gezet. Zo is het een uitdaging geworden om dingen her te gebruiken en de tuin een goedkope make over te geven.![]()
Dank je! Binnenkort de update met het eindresultaat, de zitkussens op maat zijn inmiddels besteld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die tuinbank met de bloembakken en dat groen heel leuk
Vond ik eerst ook een beetje, maar heb de eerste laag er toch op gedaan vanavond.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Dat ziet er heel mooi uit! Haast zonde om te beitsen, maar ook dat gaat vast prachtig worden.
Voor de schuur of tuinbank? De schuur staat al in de beits en de bank in de olie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef PJ het volgende:
Kijk ook nog even naar restol houtolie (gebruiken ze in noorwegen op de houten huizen). Wordt a. heel mooi en b. scheelt je nu en in toekomst hoop schuurwerk.
De schuur.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:25 schreef archito het volgende:
[..]
Voor de schuur of tuinbank? De schuur staat al in de beits en de bank in de olie.
takkenkamp. kan je wel een link sturen voor m'n ervaringquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een tip voor een bedrijf om de spouw te laten isoleren? Wij moeten dat ook nog doen.
Nu al mooi!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:50 schreef archito het volgende:
Groen en gras!
De plankjes boven de deuren van de schuur maak ik later, ik heb eerst de rest geschilderd zodat ik daarna het gras kon leggen. Ik ben wel tevreden met de kleur.Binnen in de schuur heb ik wandrekken gemaakt met planken, links is de schuur 2,2 meter diep en rechts 1 meter. Dus nog steeds aardig wat ruimte.
[ afbeelding ]
Graszoden leggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meteen goed sproeien! Hopelijk gaat het gras de hittegolf overleven. :p
De tegels liggen nog niet helemaal recht, ik moet ze ook nog wat vaster liggen met wit zand zodra het gras is vastgegroeid.
[ afbeelding ]
De bank staat in de schaduw dus dat is wel lekker met 35 graden.quote:Op zondag 23 juni 2019 08:39 schreef Seven. het volgende:
Mooi archito! Wat een impact. Zitten jullie van de week lekker buiten te chillen?
Omdat het een klein stukje is hebben we de ondergrond met onze voeten aangestampt. Maar alles helemaal vlak krijgen was toch nog best lastig. Met een grote balk hebben we het ook nog afgereid.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:54 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, heb je een wals gebruikt bij het leggen van de zoden? Ik wil deze week bij ons in de tuin gras leggen en twijfel of een wals echt nodig is.
Nice! Erg mooi hout ook. Heb je die deur aan de binnenkant geschroefd? En ook houtlijm gebruikt? Mijn deur begint vanaf de onderkant steeds meer te rotten dus moet ook eens aan de slagquote:-knip- bouwen van de schuur.
De deur heb ik inderdaad aan de binnenkant geschroefd. Op 3 horizontale planken met 2 diagonalen ertussen. De gehengen heb ik in lijn met de schroeven van de andere planken geschroefd.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:47 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Nice! Erg mooi hout ook. Heb je die deur aan de binnenkant geschroefd? En ook houtlijm gebruikt? Mijn deur begint vanaf de onderkant steeds meer te rotten dus moet ook eens aan de slag
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Heel aangenaam, zo'n stukje gras.![]()
Heb je ook een foto van verderaf om de impact op de rest van de tuin te zien?
Je moet de voor-foto's er eigenlijk even bij zetten. Wat een geweldig verschil!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef archito het volgende:
Dank allen! De sproeier draait inderdaad overuren deze week.
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |