mooiquote:Op zondag 18 november 2018 13:50 schreef archito het volgende:
Thanks!
Ik had ergens nog een keer beloofd om glas-in-lood foto's te delen. Bij deze alvast een eerste foto van het glas-in-lood boven aan de trap. Het eerste wat we 's-ochtends zien als we opstaan.
[ afbeelding ]
We moeten de trap nog even van creme naar wit schilderen en willen het kozijn van het glas-in-lood raam waarschijnlijk donkergrijs of zwart maken.
Ik ben er ook gek op en ik vind ze allemaal prachtig.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:20 schreef archito het volgende:
Het toilet is inmiddels bijna klaar. Dus nu ga ik beginnen aan het volgende meubel, de garderobekast. Het lijkt me leuk om achter de kapstok een strook van vloer tot plafond (1,2m bij 2,8m) te tegelen. Ik twijfel nog tussen verschillende tegels:
Zoiets als dit lijkt me heel gaaf, maar weet niet of ik dat zelf aandurf zo'n moeilijk patroon.
[ afbeelding ]
Verschillende patronen zijn mogelijk
[ afbeelding ]
Een zeshoek lijkt me ook mooi
[ afbeelding ]
Of juist een heftige kleur en visgraat
[ afbeelding ]
Moeilijk, moeilijk
Ik zou wel voor die eerste durven gaanquote:Op woensdag 5 december 2018 12:20 schreef archito het volgende:
Het toilet is inmiddels bijna klaar. Dus nu ga ik beginnen aan het volgende meubel, de garderobekast. Het lijkt me leuk om achter de kapstok een strook van vloer tot plafond (1,2m bij 2,8m) te tegelen. Ik twijfel nog tussen verschillende tegels:
Zoiets als dit lijkt me heel gaaf, maar weet niet of ik dat zelf aandurf zo'n moeilijk patroon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk, moeilijk
Zouden dergelijke motieven niet bestaan in plakPVC oid? Lijkt me veel eenvoudiger uit te voeren dan daadwerkelijk te tegelen. Ziet er wel prachtig uit.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:20 schreef archito het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk, moeilijk
Ook mooi!quote:Op woensdag 5 december 2018 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook mooi maar trendgevoelig. Ik denk zelf aan zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is voor de badkamer. Voor het toilet vind ik dit ook wel geinig:
[ afbeelding ]
Meerdere kleurtjes is wel nog trendgevoeliger, al vind ik de combinatie van tegels en hout of een ander materiaal ook wel erg tof!quote:Op woensdag 5 december 2018 17:08 schreef monsterd. het volgende:
Hexagon in meerdere kleurtjes? Ik vind overigens alle opties tof!
k ben niet zo'n fan van pvc, heb er een beetje 'nep' gevoel bij. En ik houd wel van een uitdaging.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:53 schreef kclemen het volgende:
[..]
Zouden dergelijke motieven niet bestaan in plakPVC oid? Lijkt me veel eenvoudiger uit te voeren dan daadwerkelijk te tegelen. Ziet er wel prachtig uit.
Hmm, bij mij staat hij wel gewoon in beeld.quote:
Ja, kan ik nu wel zien! Best bijzonder. Maar ook een beetje druk. Ik stem voor hexagon. In marmer.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:27 schreef archito het volgende:
[..]
Hmm, bij mij staat hij wel gewoon in beeld.
Het linkje: https://www.tegeldeal.nl/files/large/7355.jpg
2 aardetinten kan bijvoorbeeld prima (en je kunt dan ook restpartijen combineren)quote:Op woensdag 5 december 2018 17:25 schreef archito het volgende:
[..]
Meerdere kleurtjes is wel nog trendgevoeliger, al vind ik de combinatie van tegels en hout of een ander materiaal ook wel erg tof!
[..]
Dan wel niet vals spelen en met matjes werken héquote:Op woensdag 5 december 2018 17:25 schreef archito het volgende:
[..]
Meerdere kleurtjes is wel nog trendgevoeliger, al vind ik de combinatie van tegels en hout of een ander materiaal ook wel erg tof!
[..]
k ben niet zo'n fan van pvc, heb er een beetje 'nep' gevoel bij. En ik houd wel van een uitdaging.
Het scheelt dat de rest van de gang vrij rustig wit wordt en de vloer egaal grijs. Dus een beetje druk mag wel als eyecatcher.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, kan ik nu wel zien! Best bijzonder. Maar ook een beetje druk. Ik stem voor hexagon. In marmer.
[ afbeelding ]
Succes alvast! Ga je ook een topic maken? Zou tof zijn.quote:Op zondag 9 december 2018 18:29 schreef HugoSS het volgende:
Heel gaaf om te zien -we gaan zelf ook binnenkort starten met de renovatie van onze jaren 30 woning. Domme vraag misschien maar met welk programma maak je die plattegronden?
Jazeker zie —> K&W / HugoSS's Enorme jaren 30 woning - kluskoning in spé?quote:Op zondag 9 december 2018 18:56 schreef archito het volgende:
[..]
Succes alvast! Ga je ook een topic maken? Zou tof zijn.
Ik ben architect dus maak ze in een professioneel programma en photoshop daarna nog. Floorplanner en Sketchup zijn meer toegankelijke programma's denk ik, maar omdat ik die niet gebruik weet ik niet welk programma het meest aan te raden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de vloer in combinatie met de nieuwe meterkast ziet er zo uit. Het glas in lood blijft dus bijna helemaal zichtbaar vanuit de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak preview van het toilet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: