abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:05:23 #51
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182529025
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182530563
Zo leuk om ze te zien spelen en ontdekken! O+
Nu ligt er 1 knock-out in de poep/plas bak :Z _O-
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:35:35 #53
208890 June.
Seriously?
pi_182533305
Je kijkt even een weekje niet en BAM het zijn echt al hondjes aan het worden. Too cute O+
Hoe gaat het nu met Cookie? En mag Nori er al af en toe bij?
Shine bright like a diamond.
pi_182535263
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:35 schreef June. het volgende:
Je kijkt even een weekje niet en BAM het zijn echt al hondjes aan het worden. Too cute O+
Hoe gaat het nu met Cookie? En mag Nori er al af en toe bij?
Het gaat heel goed met Cookie, nog wel wat rustig voor haar doen maar eet goed, temperatuur is goed, zorgt goed voor haar puppy's, en ze loopt weer behoorlijk soepel dus het zullen de hormonen wel zijn waar ze zo rustig van wordt :) Nori mag er ook bij, en Lily ook, zelfs de poezen worden nu redelijk gedoogd (al houdt ze ze wel goed in de gaten). Gaat heel voorspoedig al met al :)

En in ander nieuws, we kregen vandaag al de uitslag van de DNA tests :o Ik vind het echt super snel, donderdag de monsters ingeleverd en vandaag al de resultaten binnen! En hiephoi halleluja, er is een teefje vrij! Maar eentje, maar dat is genoeg. Paars is vrij en gaat 'ons' pupje worden en gaat bij haar tante Paars uit ons eerste nest wonen O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182535448
Na een heerlijke vakantie maakte de webcam vandaag op mijn 2e scherm mijn werkdag weer helemaal goed. Eindelijk fatsoenlijk puppies kunnen kijken. En wat zijn ze GROOT! Jeetje.

Oh wat leuk! En wat leuk dat ze bij de tante met de zelfde kleur mag wonen! Fijn zeg dat de uitslag goed is.
pi_182535715
Go Paars. O+ (wel jammer dat het Rood niet is :@ ) Wel fijn voor jullie dat er eentje vrij is! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:35:27 #57
386633 Adnap
I love Life !
pi_182535834
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:08 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Het gaat heel goed met Cookie, nog wel wat rustig voor haar doen maar eet goed, temperatuur is goed, zorgt goed voor haar puppy's, en ze loopt weer behoorlijk soepel dus het zullen de hormonen wel zijn waar ze zo rustig van wordt :) Nori mag er ook bij, en Lily ook, zelfs de poezen worden nu redelijk gedoogd (al houdt ze ze wel goed in de gaten). Gaat heel voorspoedig al met al :)

En in ander nieuws, we kregen vandaag al de uitslag van de DNA tests :o Ik vind het echt super snel, donderdag de monsters ingeleverd en vandaag al de resultaten binnen! En hiephoi halleluja, er is een teefje vrij! Maar eentje, maar dat is genoeg. Paars is vrij en gaat 'ons' pupje worden en gaat bij haar tante Paars uit ons eerste nest wonen O+
JAAAA mijn favoriete pup !!!!
Goed nu puppycam aan en op de bank met thee
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:40:06 #58
386633 Adnap
I love Life !
pi_182535905
ehhh de camera doet t niet zegt ie :'(
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:09:48 #59
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182536533
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:08 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Het gaat heel goed met Cookie, nog wel wat rustig voor haar doen maar eet goed, temperatuur is goed, zorgt goed voor haar puppy's, en ze loopt weer behoorlijk soepel dus het zullen de hormonen wel zijn waar ze zo rustig van wordt :) Nori mag er ook bij, en Lily ook, zelfs de poezen worden nu redelijk gedoogd (al houdt ze ze wel goed in de gaten). Gaat heel voorspoedig al met al :)

En in ander nieuws, we kregen vandaag al de uitslag van de DNA tests :o Ik vind het echt super snel, donderdag de monsters ingeleverd en vandaag al de resultaten binnen! En hiephoi halleluja, er is een teefje vrij! Maar eentje, maar dat is genoeg. Paars is vrij en gaat 'ons' pupje worden en gaat bij haar tante Paars uit ons eerste nest wonen O+
yay voor Paars O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182540871
Paars *O*

En de rest *G*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182541473
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:40 schreef Adnap het volgende:
ehhh de camera doet t niet zegt ie :'(
Nog steeds niet? Hier wel beeld. Deze link:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond weer bezoek gehad, was een drukke avond. Morgen weer foto's, nu naar bed :O
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182542198
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:25 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nog steeds niet? Hier wel beeld. Deze link:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond weer bezoek gehad, was een drukke avond. Morgen weer foto's, nu naar bed :O
Je hebt er eigenlijk twee stream link. Ene via Enter the lab website, of via angelcam(clickpuppy) ofzo.. Dat tweede doet niet meer.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 05:53:51 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_182543850
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:08 schreef Miss_Isis het volgende:
En in ander nieuws, we kregen vandaag al de uitslag van de DNA tests :o Ik vind het echt super snel, donderdag de monsters ingeleverd en vandaag al de resultaten binnen! En hiephoi halleluja, er is een teefje vrij! Maar eentje, maar dat is genoeg. Paars is vrij en gaat 'ons' pupje worden en gaat bij haar tante Paars uit ons eerste nest wonen O+
Wat een toeval, Paars bij Paars O+ En wat fijn dat ze vrij is. Was je je niet al een heel klein beetje aan zalm aan het hechten?
pi_182544310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 00:15 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Je hebt er eigenlijk twee stream link. Ene via Enter the lab website, of via angelcam(clickpuppy) ofzo.. Dat tweede doet niet meer.
Dat kan wel kloppen, die tweede link hadden we vorig jaar gemaakt toen we problemen met de streamingsdienst (heet dat zo?) van de camera kregen. Maar nu hebben we een betaalde dienst die het gewoon doet, en zouden we de angelcam link niet meer nodig moeten hebben als het goed is.

@Gaoxing, ik vind Zalm stiekem wel erg leuk ja... Ze is ook de meest speelse puppy nu, ze bijt in je vingers enzo O+ maar ik heb me er nog niet echt aan gehecht gelukkig. Daarom is het wel heel fijn ook dat we zo snel de uitslag al hebben, nu weet ik al vrijwel direct welke het gaat worden. Ik hoop wel dat ze ook een beetje mooi uitgroeid straks qua bouw, dat is natuurlijk ook belangrijk, dat ze verder goed in elkaar zit. Ik denk dat zusje Rood eigenlijk het meest rastypisch gaat worden met een wat forsere bouw en dikke vacht. Maar gelukkig ambiëren wij met Paars toch geen show carrière, zolang ze maar goed in elkaar steekt en gezond is (en leuk en lief natuurlijk) is het wat ons betreft goed genoeg :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:32:11 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182544397
Wat fijn dat Paars bij jullie kan blijven. Wel handig, je hoeft niet te kiezen ;) Heb je al een naam voor haar bedacht?

Bij mij deed de cam op de website het meestal niet, maar de Angelcam wel. Vandaag is het andersom :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182544922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 07:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat fijn dat Paars bij jullie kan blijven. Wel handig, je hoeft niet te kiezen ;) Heb je al een naam voor haar bedacht?

Bij mij deed de cam op de website het meestal niet, maar de Angelcam wel. Vandaag is het andersom :P
Nou ze blijft niet echt bij ons wonen, ze is onze pup maar gaat wonen bij haar tante. Dus zij bedenken ook haar naam, en ze gaat Charlie heten :) Past goed bij Nori, Cookie en Lily dus wij zijn tevreden.

Ik vind het overigens wel apart dat de gewone camera link zo vaak toch niet werkt :? Misschien een verschil tussen de link met www er voor of zonder..? Bij mij doet hij het eigenlijk altijd, en ik log altijd gewoon vanaf de site in als bezoeker. Nooit rechtstreeks op de camera.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182544986
Ik moet ook vaak doorklikken naar die andere cam :Y

Lijkt mij best lastig dat je een puppy hebt maar toch ook weer niet. Maar 4 in huis is ook wel wat veel misschien idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182545383
Ik was net met mijn collega aan het kijken naar de cam.
Hij heeft een 5 maanden jonge Labrador pup. En keek net zo vertederend naar deze pups.

Wat was puppy geel lekker op onderzoek uit zeg. Lief om te zien.
pi_182546206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet ook vaak doorklikken naar die andere cam :Y

Lijkt mij best lastig dat je een puppy hebt maar toch ook weer niet. Maar 4 in huis is ook wel wat veel misschien idd.
Ja, het is niet ideaal, zeker niet als je zoals ik een beetje een controlfreak bent soms :P maar nu er nog eentje bij past qua timing gewoon niet eigenlijk. Over een jaar of zo wel weer, maar nu is het gewoon lastig. Mijn max is denk ik 6 labradors, dus ik moet daar langzaam naar toe werken. Dat kan niet allemaal binnen een paar jaar want dan zit ik zo vol :P en dan hebben we ook gewoon niet de tijd om ze allemaal te trainen en fatsoenlijk op te voeden. De kinderen en andere dieren hebben ook tijd en aandacht nodig natuurlijk.

Maar goed, als ik graag een kleindochter van Cookie wil hebben en ook nog een keer een dochter van Lily dan moet het dus op deze manier :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:15 schreef Lingue het volgende:
Ik was net met mijn collega aan het kijken naar de cam.
Hij heeft een 5 maanden jonge Labrador pup. En keek net zo vertederend naar deze pups.

Wat was puppy geel lekker op onderzoek uit zeg. Lief om te zien.
Ah leuk :) zo'n pup van 5 maanden is dan al echt weer enorm groot en zelfstandig vergeleken met deze hummels O+

Nu maar even verder met wegen en de kist verschonen... Zie er een beetje tegenop want als ik ze nu uit de kist haal is de ren (die ik net verschoond heb) direct weer vies :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182546371
Ah, een wasmand vol wurmpjes en een krullenbol in beeld O+
pi_182546712
De krullenbol jaagt Poes van de bese plek in huis _O-
pi_182548455
Live zindelijkheidstraining met een hoop kinders en volwassen honden!
Snappen ze het al een beetje?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182548854
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Live zindelijkheidstraining met een hoop kinders en volwassen honden!
Snappen ze het al een beetje?
Een kind maar hoor, al telt hij soms wel voor drie :+ en nee ze snappen het nog niet echt, dat kost nog even tijd. Na hun slaapje en voor ze gaan drinken probeer ik ze allemaal op de bak te zetten, maar omdat ze met 7 stuks zijn en niet netjes blijven staan maar er direct weer af lopen on ergens in de ren te gaan poepen duurt het even :P daarnet twee stuks 'mid poepsessie' zeg maar overgeplaatst naar de bak, en een paar die het al op de bak deden. Het is een kwestie van stug vol blijven houden, ze gaan het uiteindelijk (iig voor poepjes) wel snappen. Plasjes zijn nog wat lastiger. Die doen ze graag op de kleden om de een of andere reden. Maar goed, er moet ook nog wat te trainen over blijven voor de nieuwe baasjes straks natuurlijk dus ach ;)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182548893
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:39 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Een kind maar hoor, al telt hij soms wel voor drie :+ en nee ze snappen het nog niet echt, dat kost nog even tijd. Na hun slaapje en voor ze gaan drinken probeer ik ze allemaal op de bak te zetten, maar omdat ze met 7 stuks zijn en niet netjes blijven staan maar er direct weer af lopen on ergens in de ren te gaan poepen duurt het even :P daarnet twee stuks 'mid poepsessie' zeg maar overgeplaatst naar de bak, en een paar die het al op de bak deden. Het is een kwestie van stug vol blijven houden, ze gaan het uiteindelijk (iig voor poepjes) wel snappen. Plasjes zijn nog wat lastiger. Die doen ze graag op de kleden om de een of andere reden. Maar goed, er moet ook nog wat te trainen over blijven voor de nieuwe baasjes straks natuurlijk dus ach ;)
Ik doelde ook op de hondekinderen naast het mensenkind :P

En wat zijn katten dan gemakkelijk :+ Snappen het concept meteen.

Sterkte ermee!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:49:59 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182549021
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:34 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou ze blijft niet echt bij ons wonen, ze is onze pup maar gaat wonen bij haar tante. Dus zij bedenken ook haar naam, en ze gaat Charlie heten Past goed bij Nori, Cookie en Lily dus wij zijn tevreden.
Jaaa, leuke naam O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182549281
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik doelde ook op de hondekinderen naast het mensenkind :P

En wat zijn katten dan gemakkelijk :+ Snappen het concept meteen.

Sterkte ermee!
Ja katten zijn daar veel makkelijker in inderdaad :Y die willen het ook graag begraven dus die zoeken vaak sowieso al de goede plek op.

Bij puppy's is er wel enig concept van 'niet je eigen ligplek bevuilen', maar daar houdt het wel mee op. Als je er niets aan zou doen en het niet goed schoon houdt hebben ze misschien 1m2 redelijk schoon om te slapen, maar verder zouden ze gerust door hun eigen vuil heen baggeren de hele dag. Vieze poepstempelpootjes overal... :r dus nee, daarom maar even goed oefenen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:15:40 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182552673
Oh, wat scharrelen ze al heerlijk! O+
***
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:29:55 #78
386633 Adnap
I love Life !
pi_182556675
Oh wat waggelen ze heerlijk rond, feel good tv
altijd fijn als je geen stem hebt :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_182559124
De camera staat richting de kamer gericht...Ik wil niemand beschuldigen, maar zag een poezeboefehoofd weg springen

*wordt al opgelost door jullie*
pi_182560641
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:18 schreef Laysa het volgende:
De camera staat richting de kamer gericht...Ik wil niemand beschuldigen, maar zag een poezeboefehoofd weg springen

*wordt al opgelost door jullie*
Ja, die katten... Is al de zoveelste keer vandaag. Muizen loslaten en camera's saboteren, dat kunnen ze :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182560849
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:18 schreef Laysa het volgende:
De camera staat richting de kamer gericht...Ik wil niemand beschuldigen, maar zag een poezeboefehoofd weg springen

*wordt al opgelost door jullie*
Jij lekte :D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182560867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:14 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ja, die katten... Is al de zoveelste keer vandaag. Muizen loslaten en camera's saboteren, dat kunnen ze :')
Ik vind ze wel heel koddig en schattig. en wat gaan de pups snel zeg ^O^
pi_182560945
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij lekte :D _O-
Sssssssssssssssssst :@ :D

nah ik gun de mensen familie ook hun privacy
pi_182561877
Paar foto's nog van gisteravond (gemaakt door de mensen die toen op bezoek waren):







En een paar foto's die ik zelf heb gemaakt van de afgelopen dagen.

13-10, de wasmand wordt te klein!




Zo ziet de ren er uit:




De opstap van de kist naar buiten is nog best heul groot als je een kleine puppy bent...


Peuter vanochtend, bedolven onder puppy's




Slokje drinken


En picknicken! Drinken kan tegenwoordig ook in de ren :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182562941
Woow wat groeien ze hard. Past bijna niet meer allemaal tegelijk aan de bar. Peuter met puppies O+
  woensdag 17 oktober 2018 @ 06:50:57 #86
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182564071
Zo mooi en krullebol O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Spellchecker woensdag 17 oktober 2018 @ 07:35:56 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182564638
Blijft mooi dat je dit deelt O+
pi_182567218
Hier word je toch helemaal gelukkig van O+
pi_182572358
Nou wat een cuties allemaal O+. Dat rond gehobbel en Lily die probeert te spelen met ze O+ O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182572410
Lily kwispelt haar staart er bijna af O+
En de pups rennen al bijna :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 oktober 2018 @ 15:29:30 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182572610
Alles loopt ineens :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182572782
Haha zelfs de kat komt meedoen :D

edit: ik vote trouwens voor geen zwarte dekentjes }:| geintje natuurlijk
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Spellchecker woensdag 17 oktober 2018 @ 15:39:08 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182572831
Ha we krijgen iets lekkers :9

O, weer foto's ..... _O-
pi_182574012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:36 schreef Kirb het volgende:
Haha zelfs de kat komt meedoen :D

edit: ik vote trouwens voor geen zwarte dekentjes }:| geintje natuurlijk
Hehe, dat zei mijn vader vanochtend ook al; 'je moet toch geen zwarte lappen neerleggen, dan zien de mensen op de camera niks!' Sorry, vanavond/morgen weer een andere :P

En ja, ze lopen allemaal, er wordt al bijna gerend, en ze blaffen en grommen ook al helemaal echt. Als ik er bij in ga zitten komt direct de hele familie mee doen, Cookie wil dan bij mij op schoot, en Nori en Lily moeten er ook bij, eigenlijk wil Puck ook (maar niet zo dicht bij de puppy's) en de kat(ten) willen ook aandacht, en de peuter vaak ook. En daar krioelen dan zeven puppy's tussendoor. Heel gezellig met z'n allen in de ren op zulke momenten :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182577851
O+
pi_182580762
Foto tijd :)

Vandaag precies 3 weken. Geen huisfotograaf dit keer, dus ikzelf met telefoon plat op de grond om foto's te nemen, tussen al het andere rondlopende 'vee'. Dat ziet er dan zo uit...

De olijke tweeling stond uiteraard met hun neus vooraan (soms letterlijk):






Cookie lag gezellig naast me gedurende de shoot:


Vieze vlekken op het kleed? goh, hoe kan dat nou...


En dan het puppyspul zelf...














Maar uiteindelijk hebben we er toch nog wat van kunnen maken O+

Blauw:




Bruin:




Geel:




Oranje:




Paars:




Rood:




Zalm:


"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182580990
O+ O+
En die poezen.. geweldig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 00:41:25 #99
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_182583165
O+ O+
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  donderdag 18 oktober 2018 @ 02:40:17 #100
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182583904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:37 schreef Miss_Isis het volgende:
Foto tijd :)

Vandaag precies 3 weken. Geen huisfotograaf dit keer, dus ikzelf met telefoon plat op de grond om foto's te nemen, tussen al het andere rondlopende 'vee'. Dat ziet er dan zo uit...

De olijke tweeling stond uiteraard met hun neus vooraan (soms letterlijk):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Cookie lag gezellig naast me gedurende de shoot:
[ afbeelding ]

Vieze vlekken op het kleed? goh, hoe kan dat nou...
[ afbeelding ]

En dan het puppyspul zelf...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar uiteindelijk hebben we er toch nog wat van kunnen maken O+

Blauw:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bruin:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geel:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oranje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Paars:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Rood:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zalm:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')