zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Nog niet gehad. Lekker ja?
[..]
Check check.
que si que noquote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik dronken was las ik nu Jody Bernal
still going strong met de gifjes jijquote:
ja datquote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
que si que no
[..]
still going strong met de gifjes jij
yes yes, maar van tumblr kopiëren lukt mij nog nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
que si que no
[..]
still going strong met de gifjes jij
Ja, kan echt niet.quote:
Ah ja. Doen we maar even niet dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
als je iets van nachtrust had gehad, ok, maar volgens mij krijg je met groene thee best wel theïne binnen
Wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:01 schreef Flippiee het volgende:
h
[..]
et duurde wel even voor ik erin zatmaar laatste afleveringen zijn erg sterk
Ook niet met afbeelding openen in ander tabblad en dan linkadres kopieren ?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:04 schreef yosander het volgende:
[..]
yes yes, maar van tumblr kopiëren lukt mij nog niet
michael scott?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand hier bekend met de michael meme? (ken het vooralsnog alleen van dnb feesten)
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
sorry I., ik denk dat c_a niet gaat slapen en wil haags zijn opmerking ff testen
bazinquote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet met afbeelding openen in ander tabblad en dan linkadres kopieren ?Dat is hoe ik het in het ergste geval doe
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 02:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik dronken was las ik nu Jody Bernal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |