https://www.ed.nl/psv/max(...)opgevangen~a1fee52c/quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 02:13 schreef Scarface88 het volgende:
Weer in de laatste minuut ja?![]()
Hoe deed Romerogod het?
Thuis zit het dit seizoen allemaal wel snor volgens mij, die zaadpotten tegen Fortuna en PEC waren allebei uit op ku(ns)tgrasquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Degradatiekandidaat op bezoek vandaag. Eens kijken of we af kunnen rekenen met die 'moeten tegen staartploeg dus niet om aan te zien'-onzin van de laatste jaren.
We gaan het zien. Als er meteen geconcentreerd en met voldoende tempo gespeeld wordt ben ik happy.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Thuis zit het dit seizoen allemaal wel snor volgens mij, die zaadpotten tegen Fortuna en PEC waren allebei uit op ku(ns)tgras
Dat gebeurt nooit. Alleen Europees en tegen Ajax kunnen ze geconcentreerd beginnen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan het zien. Als er meteen geconcentreerd en met voldoende tempo gespeeld wordt ben ik happy.
Voor wie dan? Team draait prima nu. Guti mag weer spelen in de beker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer dezelfde 11. Zet die Guti er eens in joh.
Tegen Emmen mag er echt wel een beetje gerouleerd worden, vooral als je woensdag Tottenham over de vloer krijgt, niewaar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor wie dan? Team draait prima nu. Guti mag weer spelen in de beker.
Daar zit zeker wat in hoor, maar de vorige wedstrijd is twee weken terug. Dan is het ook wel fijn dat je tegen een, op papier, gemakkelijkere tegenstander weer even kan inspelen met je basiself.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:43 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tegen Emmen mag er echt wel een beetje gerouleerd worden, vooral als je woensdag Tottenham over de vloer krijgt, niewaar?
Heb je ook weer een puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in hoor, maar de vorige wedstrijd is twee weken terug. Dan is het ook wel fijn dat je tegen een, op papier, gemakkelijkere tegenstander weer even kan inspelen met je basiself.
Gewaagd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:50 schreef PSVCL het volgende:
Als PSV vandaag punten laat liggen kijk ik dit seizoen geen voetbal meer.
Minimaal 3-0..
Lijkt mij sterk dat PSV minder goed gaat spelen met Guti erin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor wie dan? Team draait prima nu.
Stop je dan ook met posten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:50 schreef PSVCL het volgende:
Als PSV vandaag punten laat liggen kijk ik dit seizoen geen voetbal meer.
Minimaal 3-0..
Nu weerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:52 schreef Mr.Maul het volgende:
Hendrix maakt zoveel onnodige overtredingen. In de winterstop een kwalitatief sterke cb halen en Guti opstellen zodat alles een beetje in balans blijft.
Komt door het aanvangstijdstip.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:56 schreef RipCity het volgende:
Nog steeds 100+ kaarten voor PSV-Spurs beschikbaar na 3 dagen![]()
Degene die laatst over stadionuitbreiding begon is gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |