Ik vind Rigo altijd zo traag, ondanks een goede balbehandeling. Maar wie weet!quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks laten zien,veel balverlies..
Duarta speelde wel weer een prima pot
Ik vond hem niet eens traag in z'n spel. Speelde gewoon verstoppertje in tijden van balbezit van de tegenstander en als hij dan de bal had gingen ze allemaal naar een Ajacied.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 09:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind Rigo altijd zo traag, ondanks een goede balbehandeling. Maar wie weet!
Hij is gewoon zo goed geworden dat hij te laks wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vond hem niet eens traag in z'n spel. Speelde gewoon verstoppertje in tijden van balbezit van de tegenstander en als hij dan de bal had gingen ze allemaal naar een Ajacied.
Fakenewsquote:Op maandag 15 oktober 2018 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks laten zien,veel balverlies..
Duarta speelde wel weer een prima pot
Ziet er ook een stuk uitgetrainder uit in het filmpjequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:53 schreef RipCity het volgende:
Romero bijna terug volgens rikkie!
Die valt dus deze week van zn fiets en blesseert zichzelf.
Pure propaganda. Is om z'n restwaarde wat omhoog te krikken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ziet er ook een stuk uitgetrainder uit in het filmpje
50 mil minimaal!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pure propaganda. Is om z'n restwaarde wat omhoog te krikken.
Ik lees wel dat Eriksen en Dembele terug zijn bij Tottenham. Scheelt toch wel een slok op een borrel voor die ploeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
FC Emmen thuis. Prima tegenstander na interlandweekend. Daarna Tottenham thuis heb ik best vertrouwen in na wat ik zag tegen Inter. Engelse clubs liggen ons wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |