Misschien blijf je er wel in.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:10 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
nou Kluun gaat weer eens bellen. Zei toch dat dit een fokking strijd gaat worden![]()
![]()
Het enige dat ik wil is bevestiging einde dienstverband, zodat ik me weer kan gaan richten op daten, series, nieuwe baan. Concierge op basisschool lijkt me wel wat
Je bent 33?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik neem geen uitkering! Ik woon nog bij mijn ouders!
NOG steeds heeft het payroll bedrijf niets/noppes/nada gefokkinghoort.quote:
Je bent je emojis vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:54 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
NOG steeds heeft het payroll bedrijf niets/noppes/nada gefokkinghoort.
Heb er trouwens effe over nagedacht. Dit staat los van evt boete, onderzoek of wat dan ook.
Einde dienstverband = gewoon einde dienstverband. Boetes kunnen ook geïnd worden nadat dienstverband is beëindigd. Bijv op basis van concurrentiebeding...
Dat staat dus los van een korte melding over het einde dienstverband.
WAAROM GEVEN ZE DAN NIETS DOOR?!
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Waarom geef je niets door?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:54 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
NOG steeds heeft het payroll bedrijf niets/noppes/nada gefokkinghoort.
Heb er trouwens effe over nagedacht. Dit staat los van evt boete, onderzoek of wat dan ook.
Einde dienstverband = gewoon einde dienstverband. Boetes kunnen ook geïnd worden nadat dienstverband is beëindigd. Bijv op basis van concurrentiebeding...
Dat staat dus los van een korte melding over het einde dienstverband.
WAAROM GEVEN ZE DAN NIETS DOOR?!
Vraag ze om duidelijkheid. Zolang niets zeker is ben je in dienstverband lijkt mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:36 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, en? Boete of geen boete, dat staat los van een nette bevestiging van einde dienstverband.
Ze spelen vast een kat muis speletje met hem. Als hij ontslag krijgt mag hij uitkering aanvragen. Als zij net zo lang wachten tot hij ontslag neemt mag ie boete betalen en krijgt noppes. Dat mischien.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:25 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je een boete krijgt als je ergens hebt gewerkt?![]()
![]()
Ik snap er geen bal van.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:28 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Ze spelen vast een kat muis speletje met hem. Als hij ontslag krijgt mag hij uitkering aanvragen. Als zij net zo lang wachten tot hij ontslag neemt mag ie boete betalen en krijgt noppes. Dat mischien.
Hoe wil jij voor een ander gaan zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:24 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze willen niet trouwen. Ze willen wel relatie met me, maar niet trouwen. En dat is fokking frustrerend! We weten allemaal dat een relatie betekent: 2 jaar lang naar de bios, mc, restaurant etc gaan en daarna elkaar gedag zeggen. Ik trouw. Ik wil naast iemand wakker worden en iets opbouwen.
Concierge lijkt me niet verstandig, word je straks gepest door 10 jarigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:10 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
nou Kluun gaat weer eens bellen. Zei toch dat dit een fokking strijd gaat worden![]()
![]()
Het enige dat ik wil is bevestiging einde dienstverband, zodat ik me weer kan gaan richten op daten, series, nieuwe baan. Concierge op basisschool lijkt me wel wat
Zelfs 10 jarigen kunnen al empathie tonen voor dit trieste figuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:16 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Concierge lijkt me niet verstandig, word je straks gepest door 10 jarigen.
ARGOOOOOOOOOquote:
Kon beter vriend en met jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
ARGOOOOOOOOO
Hoe is het ouwe trekvogel?
Same as it ever was.quote:
Ja het kan altijd erger denk ik... Nog altijd conservatief? Ik vind Kees wel de beste politicus niet zo zeer eens met de SGP maar wel altijd correct.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Same as it ever was.
Mja, kan erger als ik dit topic lees!
Ik geloof niet echt meer in politiek. Vind dat mensen elkaar in kleine gemeenschappen zouden moeten helpen zonder inmenging van instanties of zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het kan altijd erger denk ik... Nog altijd conservatief? Ik vind Kees wel de beste politicus niet zo zeer eens met de SGP maar wel altijd correct.
GEELMAN _o_ kom we beginnen een commune.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt meer in politiek. Vind dat mensen elkaar in kleine gemeenschappen zouden moeten helpen zonder inmenging van instanties of zo.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:03 schreef Argo het volgende:
[..]
GEELMAN _o_ kom we beginnen een commune.
je bent een echte ongelovelijke kehba tynn3mocc e sw3quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:45 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vraag niet eens veel, heb geen grote dromen of wensen....
Ik wil geen dokter worden, ik wil niet rijk zijn, ik wil niet in een villa wonen, ik hoef niet eens 1 keer per maand uiteten te gaan...
Waarom is mijn leven dan zo fokking ingewikkeld?
Oke ben ontslagen, BEVESTIG HET! Eeeh nee, natuurlijk is dat te moelijk, dus nu zit ik al 5 dagen in de stress. Hoop gebel en gemail, levert geen hout op.
Ik wil trouwen! Is dat echt zo fokking moeilijk? Dit soort mensen trouwen:
[ afbeelding ]
Je hoeft echt niet mooi, rijk, bijzonder, dun/dik/klein/lang etc, succesvol, hoog/laagopgeleid, talentvol etc te zijn. Mensen van allerlei soorten en maten trouwen. Waarom is het mij dan niet gegund![]()
Waarom zijn simpele dingen zo ingewikkeld voor mij![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |