Op dit moment dat ze mijn ontslag bevestigen en geen boete eisen. En klaar, zodat ik weer kan genieten van het leven. Was ik daar maar NOOIT gaan werken!quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:46 schreef SuperNeger het volgende:
Ok lieve Kluun vertel me stel je had een toverstokje en je mocht 1 wens doen wat zou je dan willen?
Maar je bent mentaal zeer onstabiel en waarschijnlijk is je voorkomen ook niet alles, waarom zou je dit een vrouw en kinderen aan willen doen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:47 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Op dit moment dat ze mijn ontslag bevestigen en geen boete eisen. En klaar, zodat ik weer kan genieten van het leven. Was ik daar maar NOOIT gaan werken!
Grootste wens is trouwen en gezin bouwen
Downdatenquote:Op maandag 8 oktober 2018 18:50 schreef Catkiller het volgende:
Ga gewoon de gehandicaptenzorg in en pik daar een chick op.
AdvancedPower wie was dat ook alweer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:52 schreef Metalfrost het volgende:
In de anderhalf jaar dat jij hier geregistreerd staat TS, is er alleen maar gezeik, gezanik en gekloot van je te zien geweest.
Godverdomme.
Je bent de AdvancedPower van 2018.
Ik zoek geen werk! Wil effe 2 weken pauze nemen, maar dat kan pas als ik zeker weet dat ontslag bevestigd is en ik geen boete krijg!quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Nismo91 het volgende:
Waar kom je vandaan Kluun ?? En wat voor werk zoek je en heb je ervaring of papiertjes ?
32! Ik ken mannen van 40 die nog bij hun ouders wonen. Bovendien meeste meiden die daten met me zijn tussen de 27 - 32 en wonen ook nog bij hun ouders.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:17 schreef gianni61 het volgende:
geef het op Kluun, geen vrouw wil er trouwen met een 32 jarige jankbal die nog bij zn ouders woon t en nog niet eens een callcenter baantje geregeld krijgt.
Maak je niet druk joh alsof zij zoveel moeite daar in gaan steken.. ben maar niet bang, komt allemaal goedquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:18 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik zoek geen werk! Wil effe 2 weken pauze nemen, maar dat kan pas als ik zeker weet dat ontslag bevestigd is en ik geen boete krijg!
Soort zoekt soortquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
32! Ik ken mannen van 40 die nog bij hun ouders wonen. Bovendien meeste meiden die daten met me zijn tussen de 27 - 32 en wonen ook nog bij hun ouders.
Bedankt, hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh alsof zij zoveel moeite daar in gaan steken.. ben maar niet bang, komt allemaal goed![]()
Heb je topics gevolgd dus weet wel wat er speelt.
No worries man
Volgens mij nul komma nul.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Nismo91 het volgende:
Waar kom je vandaan Kluun ?? En wat voor werk zoek je en heb je ervaring of papiertjes ?
Dat kan, maar ze willen niet trouwen. Ze willen wel relatie met me, maar niet trouwen. En dat is fokking frustrerend! We weten allemaal dat een relatie betekent: 2 jaar lang naar de bios, mc, restaurant etc gaan en daarna elkaar gedag zeggen. Ik trouw. Ik wil naast iemand wakker worden en iets opbouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |