Dat is hetzelfde geneuzel als over die slordige kabels boven de besturingseenheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 23:10 schreef Eix het volgende:
Maar die accu's zijn niet spontaan in de fik gevlogen, toch? Of ligt er inmiddels ergens een kdv in de as? Daarnaast is er toch nog nergens een bericht verschenen dat er een relatie bestaat tussen het ongeval en een slechte accu? Of heb ik iets gemist?
Ik doel meer hierop:quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
Een kabelboom van een auto is niet altijd in beweging, aan het stuur echter bij een stint, ik vermoed van wel, wissel eens een motor bij een auto en leg de kabelboom niet aan de zijde, maar vouw hem ben benieuwd of je hem/haar nog aan het lopen krijgt dan ernaar!
Waar is dat van, die in de/het buisje is toch vragen om problemen vind ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 11:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik doel meer hierop:
[ link | afbeelding ]
Ik heb het gevonden waar die afbeelding van is, en als er dan al 3X een accu verwisseld is mag ik dan aannemen dat het buisje 3X verbogen is geweest?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 11:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik doel meer hierop:
[ link | afbeelding ]
Geen onderzoekers beschikbaar?quote:Op zondag 14 oktober 2018 06:04 schreef matspontius het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat het onderzoek klaar is?
Technisch of electronisch, electronica is een bitch is mijn ervaring.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Geen onderzoekers beschikbaar?
Te complexe machine?
Geen duidelijke richting waarin gezocht moet worden?
Andere klussen die eerst afgemaakt moeten worden?
Problemen met de loods waarin ze onderzoek moeten doen?
Of simpelweg niets te vinden?
Zeg jij het maar. Jij weet namelijk allang dat de Stint technisch gefaald heeft op basis van de artikelen. Dus dit zal je toch ook wel weten?
ze wachten tot jij je bevindingen opstuurt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 06:04 schreef matspontius het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat het onderzoek klaar is?
Nou, dat hadden ze dan wel even kunnen melden, vind je niet? Mijn expertise is natuurlijk zeer welkom .....quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:54 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ze wachten tot jij je bevindingen opstuurt.
jij weet er zo veel van af...
Onnodig, die mensen kunnen zelf hun verantwoordelijkheid nemen. Kinderen niet!quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-stint~a6cfbfea/
Nu ben ik benieuwd: wie vind nu dat alle bejaarden ook dr mobiliteit ontnomen moet worden en vind dat alle scootmobielen per direct verboden moeten worden?
Eens maken hoe het ze uitkomt of gebruik van de straat/weg of trottoir.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-stint~a6cfbfea/
en vind dat alle scootmobielen per direct verboden moeten worden?
Dus die hele stint mag nooit meer terugkomen van jou? Omdat: max, 10 kindjes in die bak en die kindjes kunnen dr verantwoordelijkheid niet nemen in die bak.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:19 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Onnodig, die mensen kunnen zelf hun verantwoordelijkheid nemen. Kinderen niet!
10 kinderen in een plastic kuip is een totaal ander verhaal, niet vergelijkbaar.
Klopt helemaalquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:04 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus die hele stint mag nooit meer terugkomen van jou? Omdat: max, 10 kindjes in die bak en die kindjes kunnen dr verantwoordelijkheid niet nemen in die bak.
Wel meten met 2 maten. Die bejaarde mag zich bij wijze van doodrijden in zn scootmobiel die onveilig blijkt, maar als er kindjes in/mee vervoerd worden moet er een verbod komen.
En als dr nou airbags en weet ik veel nog meer ingebouwd worden?quote:
Lever je ideeën en ontwerptekeningen maar , dan zal ik er over nadenken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En als dr nou airbags en weet ik veel nog meer ingebouwd worden?
Heeft geen zin, want ook met airbags en.. en.. kunnen er nog doden vallen bij een ongeval :/quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:22 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Lever je ideeën en ontwerptekeningen maar , dan zal ik er over nadenken.
Dat is geen probleem, als het maar niet tegelijk is.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:08 schreef Speekselklier het volgende:
en diezelfde scootmobiel mag dus ook 10 kindjes doodrijden.
Beerput.. Is dat de naam van een KDV?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:01 schreef matspontius het volgende:
Wachten tot de beerput open gaat ..............
Nieuw KDV zonder Stints inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:16 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Beerput.. Is dat de naam van een KDV?
Als er nu eens een capabele bestuurder (m/v) erop gezet kan worden...quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En als dr nou airbags en weet ik veel nog meer ingebouwd worden?
En accepteren dat met elk vervoersmiddel wel eens iets fout gaat. Hoe verrot dat ook is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als er nu eens een capabele bestuurder (m/v) erop gezet kan worden...
Want beroepschauffeurs maken nooit fouten? En beroepschauffeurs krijgen altijd keurig netjes voorrang?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als er nu eens een capabele bestuurder (m/v) erop gezet kan worden...
Paniek kan je in veel gevallen wel voorkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:04 schreef Kamelenteen het volgende:
Paniek kun je niet simuleren, denk ik dan. En oefenen hoe treinen te ontwijken met een op hol geslagen (?) stint lijkt me in de praktijk ook vrij lastig te simuleren.
Maar wat is jouw voorstel? Minimaal 20 rijlessen om zo'n ding te mogen besturen, afgesloten met een officieel examen bij het CBR? Een training in 'hoe om te gaan met paniek?'quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Paniek kan je in veel gevallen wel voorkomen.
Ik raak in paniek als ik veel bloed zie, een verpleegkundige pakt rustig een verbandje.
Tijdens je rijles leer je voor uit te kijken, te anticiperen, plaats op de weg te bedenken. Je leert hoe je moet reageren als je op een helling staat.
Als je op een helling staat en je weet niet wat je moet doen onstaat er inderdaad paniek.
Laten we voorzichtig beginnen, een C is misschien wat overdreven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:31 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar wat is jouw voorstel? Minimaal 20 rijlessen om zo'n ding te mogen besturen, afgesloten met een officieel examen bij het CBR? Een training in 'hoe om te gaan met paniek?'
Er zijn zelfs chirurgen die zichzelf behandeld hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:36 schreef john2406 het volgende:
Ik denk dat er maar weinig chirurgen zijn die hun eigen partner zouden kunnen behandelen.
Of naasten
Persoonlijk denk ik dat een veterstrikdiploma genoeg moet zijn. Iedereen weet wel wat een rood stoplicht betekent..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:39 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Laten we voorzichtig beginnen, een C is misschien wat overdreven.
Gewoon een AM rijbewijs, dat heb je ook op de snorfiets nodig.
Dan leer je in elk geval remmen en leer je voor uit te kijken en te anticiperen.
Dan leer je ook dat als je een spoorboomlicht op rood ziet gaan dat je dan je gas los laat.
Het is een stuk veiliger op de weg geworden sinds de invoering van het brommerrijbewijs. Dus het is totaal geen onzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:48 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En dat AM rijbewijs.. de grootste onzin die er is. Voorheen was het niet nodig om daar een rijbewijs voor te hebben,. Toen moest je een brommercertificaat halen en nu moet je zelfs als 16-jarige een rijbewijs halen om een brommer te mogen besturen.. En nog komen er jaarlijk genoeg brommerrijders om in het verkeer. En nee, niet alleen 16-jarigen.
En toch wou mij iemand rechts inhalen op een bromfiets, dus veiliger aan mijn hoela!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:14 schreef machtpen het volgende:
[..]
Het is een stuk veiliger op de weg geworden sinds de invoering van het brommerrijbewijs. Dus het is totaal geen onzin.
Ja, denk je dat die 16-jarige met brommerrijbewijs zich denkbeeldig gaat gedragen. Dat zn 'kijk mij stoer zijn´-hormoontjes daarmee verloren zijn gegaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:14 schreef machtpen het volgende:
[..]
Het is een stuk veiliger op de weg geworden sinds de invoering van het brommerrijbewijs. Dus het is totaal geen onzin.
Dat is gewoon zo maar daar moet je wel eens voor naar buiten gaan en aan het verkeer gaan deelnemen in plaats van in je zolderrukbunker te blijven en te lopen betweteren achter je computertje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:38 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die 16-jarige met brommerrijbewijs zich denkbeeldig gaat gedragen. Dat zn 'kijk mij stoer zijn´-hormoontjes daarmee verloren zijn gegaan?
Misschien kun je het onderbouwen met een paar cijfers?
Oeh, naar buiten, daar schijnt de zon en lopen mensen ............. poeh he ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:40 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo maar daar moet je wel eens voor naar buiten gaan en aan het verkeer gaan deelnemen in plaats van in je zolderrukbunker te blijven en te lopen betweteren achter je computertje.
JIj denk dat ik nooit in het verkeer kom?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:40 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo maar daar moet je wel eens voor naar buiten gaan en aan het verkeer gaan deelnemen in plaats van in je zolderrukbunker te blijven en te lopen betweteren achter je computertje.
Vandaar dat jij binnen zit natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Oeh, naar buiten, daar schijnt de zon en lopen mensen ............. poeh he ...
En hier geef je dus al aan wat voor een prutser jij dus eigenlijk in het verkeer bent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:49 schreef machtpen het volgende:
Ligfietsen die zijn helemaal irritant in het verkeer. Ook zo'n groep verkeersdeelnemers die totaal geen inzicht hebben.
Maar heb je hier een paar bronnen voor?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:14 schreef machtpen het volgende:
[..]
Het is een stuk veiliger op de weg geworden sinds de invoering van het brommerrijbewijs. Dus het is totaal geen onzin.
Het aantal dodelijke slachtoffers is wel gedaald de laatste jaren, maar het risico op letsel niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:01 schreef Inbox het volgende:
[..]
Maar heb je hier een paar bronnen voor?
En dan ook graag goede bronnen, dus niet je onderbuikgevoelens. Ben ook heel benieuwd of de ongevallen nu echt fors omlaag zijn gegaan door achtereenvolgens de invoering van het bromfietscertificaat, de positie van de bromfietsers op de weg en de invoering van het rijbewijs.
Hoe krijg je de kabelboom vanaf de motor dan naar het chassis, juist daar is altijd beweging en bij een motor aan t stuur ook. Maar dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
Een kabelboom van een auto is niet altijd in beweging, aan het stuur echter bij een stint, ik vermoed van wel, wissel eens een motor bij een auto en leg de kabelboom niet aan de zijde, maar vouw hem ben benieuwd of je hem/haar nog aan het lopen krijgt dan ernaar!
ja dat had jaren geleden al moeten gebeurenquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-stint~a6cfbfea/
Nu ben ik benieuwd: wie vind nu dat alle bejaarden ook dr mobiliteit ontnomen moet worden en vind dat alle scootmobielen per direct verboden moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |