abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182394902
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nog afgezien van het feit dat Mercedes en Ferrari beiden teams hebben die ze motoren leveren die nog eens extra snel uit de weg lijken te gaan.
Dat vind ik echt 100x erger dan de teamorder van Mercedes in Rusland. Zo'n teamorder wordt heisa over gemaakt, maar dat b.v. Hartley in Rusland de opdracht heeft gekregen op de Red Bull-rijders makkelijk te laten passeren, daar wordt niet over gevallen.
En eerder dit jaar schijnt Ocon Bottas in Monaco ook al langs gelaten te hebben.
En het komt vast vaker voor.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:46:20 #33
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182394979
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat vind ik echt 100x erger dan de teamorder van Mercedes in Rusland. Zo'n teamorder wordt heisa over gemaakt, maar dat b.v. Hartley in Rusland de opdracht heeft gekregen op de Red Bull-rijders makkelijk te laten passeren, daar wordt niet over gevallen.
En eerder dit jaar schijnt Ocon Bottas in Monaco ook al langs gelaten te hebben.
En het komt vast vaker voor.
Even een simpel voorbeeldje van afgelopen weekend.

Vettel die Leclerc inhaalt op start/finish, kijk naar het verschil in snelheid. Het is natuurlijk kansloos als Leclerc daar probeert om Vettel achter zich te houden.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_182395182
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Even een simpel voorbeeldje van afgelopen weekend.

Vettel die Leclerc inhaalt op start/finish, kijk naar het verschil in snelheid. Het is natuurlijk kansloos als Leclerc daar probeert om Vettel achter zich te houden.
Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:03:04 #35
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182395287
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.
Dat heb ik niet zien gebeuren.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:21:36 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_182395646
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar Kimi was nergens, dus dat lag meer aan Vettel dan aan Ferrari. Maar inderdaad, Mercedes was daar niet oppermachtig zoals op de meeste andere banen.
Vettel reed Hamilton daar met speels gemak op het rechte stuk voorbij. Dus die auto liep daar wel degelijk lekker.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 oktober 2018 @ 18:33:17 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182395840
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:17 schreef Tarado het volgende:
RaceFansUpdate twitterde op maandag 08-10-2018 om 17:15:33 Brawn believes Ferrari slump is linked to loss of Marchionne | 2018 Japanese Grand Prix: https://t.co/naXAN2EQch Via racefansdotnet reageer retweet
Dat is echt niet de enige reden. Die tweede door de FIA geplaatste sensor zal er ook mee te maken hebben, net als de bovenkamer van een niet nader bij naam te noemen coureur
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:42:10 #38
21467 franske19
Hit the deck!
pi_182395972
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)cident-in-japan.html

Wat de fuck is VET denkende, dat hier wat te halen valt?

Hij besloot om in de lastigste bocht van het circuit in te halen, VER verdedigd en rijdt zijn lijn en laat plek zat voor uitloop.

Wat een infantiel ventje die Vettel.
Gewoon een alles of niets actief. Ballen getoond in plaats van op safe gespeeld. Als het lukt is het geweldig en had hij misschien Hamilton nog onder druk kunnen zetten. Maar als het mislukt moet je niet zeuren dat de andere coureur de deur niet wagenwijd wilde openzetten.
pi_182396541
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat je er zo over denkt. Maar je moet dan wel ophouden te doen alsof iedereen gekleurd naar de wereld kijkt en jij niet. Je ziet echt alles door een steeds sterkere Pro-Vettel bril, overgoten met een anti-Hamilton saus.
We krijgen de Formule 1 tegenwoordig door een sterk gekleurde bril geserveerd, via de Verstappen en de Hamilton-fanclub, met een hele bittere en zure anti-Duitse saus die ver over datum is er overheen. Ik kijk daar langsheen, anderen zijn wat makkelijker beinvloedbaar.

Het idee dat ik dan een heel subjectief standpunt zou hebben miskent de macht van de herhaling en het conformisme van veel mensen. Het is dan ook tekenend dat wanneer het over incidenten gaat, al die mensen met hun zogenaamd onbevooroordeelde eigen mening hebben de regels er niet eens bij willen pakken. Niet eens zozeer tekenend voor hun bevoordeeldheid, maar vooral voor hun onvermogen om zelf na te denken. We zien allemaal Vettel na zijn spin een stuk of 6 auto's voorbij laten voordat hij weer de baan op gaat, en niemand die zich afvraagt waarom hij doet. De reden is echter heel simpel, het mag niet, ongeacht de oorzaak waardoor je buiten de baan bent beland.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Hier duidelijk te zien dat Max (net) genoeg ruimte laat. Vettel raakt tijdens het insturen de kerbs en moet corrigeren. Hier zie je duidelijk dat hij naar rechts stuurt tijdens het corrigeren en daardoor Max raakt.
Probeer je hier nou de boel te bedonderen of snap je het echt niet? Hier hebben ze elkaar al geraakt. Doordat Verstappen instuurt alsof er geen auto voor meer dan de helft langszij is, komt de rechtervoorband tegen de linkervoorband van Verstappen aan, aangezien die op dat punt een tegengestelde draairichting hebben komt er een rookpluim en remt Vettels rechter voorband sterk af en trekt de auto dus naar rechts.

Hier is het flimpje, voor de eerlijkheid:
Het screenshot is van 4 seconden. Je ziet duidelijk dat er een gat was en dat Vettel daar al lang en breed inzat toen Verstappen naar de apex stuurde. Dan is het dus geen race-incident maar het veroorzaken van een collision door Verstappen.

quote:
Vettel had dus serieus gewild dat Max nog een extra meter naar rechts was gegaan? Weet hij wat racen betekent?
Racen is wat anders dan wat pubers in botsautootjes op de kermis doen. Je moet op de baan blijven en als je eraf gaat moet je voorrang geven, en je moet zorgen dat je geen gat laat vallen waar iemand in kan duiken, want als die er voor meer dan de helft naast zit heb je geen recht op de racelijn. Racen is namelijk ook aan de finish komen.

quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:21 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Vettel reed Hamilton daar met speels gemak op het rechte stuk voorbij. Dus die auto liep daar wel degelijk lekker.
De Force India's met de Mercedes motor ook. Vettel had gewoon weer eens een uitstekende exit (blown diffuser?) en pakte de slipstream goed en Hamilton moest het laten gebeuren. De FI's hadden nog meer slipstream en kwamen Hamilton ook bijna voorbij.

Hamilton werd gewoon verslagen in de beste auto maar het kan natuurlijk niet dat er weer een Duitser de beste is dus moest het wel aan de auto liggen. Eerst werd de crisis bij FI en Williams gebruikt om te 'bewijzen' dat Ferrari de sterkste motor had, en toen FI zich weer herstelde waren het de 'trucjes'. Dat de man die met een subtopteam viervoudig wereldkampioen wist te worden terwijl Hamilton bij zijn topteam Button niet eens aankon en oud-wereldkampioen Raikkonen structureel op meer dan 3 tienden heeft weleens heel hard een bocht uit zou kunnen komen, harder dan Hamilton, dat is natuurlijk onmogelijk.

|:(
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:21:09 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182396747
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We krijgen de Formule 1 tegenwoordig door een sterk gekleurde bril geserveerd, via de Verstappen en de Hamilton-fanclub, met een hele bittere en zure anti-Duitse saus die ver over datum is er overheen. Ik kijk daar langsheen, anderen zijn wat makkelijker beinvloedbaar.

In dat eerste heb je niet eens ongelijk, hoewel je dat wel wat eenzijdig ziet want de anti Verstappen lobby is er net zo goed als de fanclub. Niet onlogisch, want hij is nogal uitgesproken aanwezig en zoekt de randen op, dat roept ook tegenreacties op.
Echter in reactie daarop (denk ik?) doe jij precies hetzelfde maar dan als Vettel fanclub. Je bent zo selectief in het wegen de feiten en gebeurtenissen die meeweegt dat ik soms echt niet goed weet of je het er nu gewoon om doet of dat je echt zo denkt.

Maar goed, dit soort extremen in standpunten maken deze topics ook wel weer vermakelijk dus keep up the good work.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:22:50 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_182396805
Fine, Vettel is de beste
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:25:12 #42
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182396872
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
De Force India's met de Mercedes motor ook. Vettel had gewoon weer eens een uitstekende exit (blown diffuser?) en pakte de slipstream goed en Hamilton moest het laten gebeuren.
Vorig jaar zagen we precies hetzelfde. Ik heb het voor het gemak even opgezocht.


Als je het hele seizoen bekijkt dan is het kolder om te zeggen dat de auto geen invloed heeft. Hamilton kon dit jaar niet eens dichterbij komen in de slipstream, Vettel bleef wegrijden. Verder is het wel opmerkelijk dat Vettel langzamer is nadat de FIA heeft ingegrepen op de auto.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_182397481
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.
Dat deed max ook in 2015, leuk dat je wilt vechten met een veel snellere auto, maar wat heb je eraan als jij je banden oprookt, en die snellere auto gaat er toch wel langs, nu moet je met je veel mindere banden vechten met directe concurrenten. ...
pi_182397624
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bla

|:(
Ik reageer niet graag op je, maar je beseft dat je hier eigenlijk zegt dat vettel in china ook maar opzij had moeten gaan toen verstappen als een idioot binnendoor wou?

Want ja, het gaat ook om finishen.

En ohja, zelfs Villeneuve is het niet met je eens. Terwijl die sowieso alles tegen Max heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door mikieu op 08-10-2018 20:01:30 ]
pi_182397653
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:49 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Dat deed max ook in 2015, leuk dat je wilt vechten met een veel snellere auto, maar wat heb je eraan als jij je banden oprookt, en die snellere auto gaat er toch wel langs, nu moet je met je veel mindere banden vechten met directe concurrenten. ...
Wie heeft het over vechten? Ik heb het over van de racelijn afwijken om iemand voorbij te laten gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:58:57 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_182397762
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hier is het flimpje, voor de eerlijkheid:
Het screenshot is van 4 seconden. Je ziet duidelijk dat er een gat was en dat Vettel daar al lang en breed inzat toen Verstappen naar de apex stuurde. Dan is het dus geen race-incident maar het veroorzaken van een collision door Verstappen.

|:(
Vind het altijd moeilijk, het lijkt zinloos jou iets uit te leggen. Doe het toch omdat er genoeg andere domme mensen hier meelezen die er misschien wel wat van leren.

Dit screenshot is een mooi voorbeeld. Had Vettel hier nog controle over zijn auto dan stuurt hij iets meer naar links, daar ligt ruimte. Kijk je echter 100ms verder, vlak voor het contact daar is dan zie je dat het stuur van Vettel richting Max gaat. Hij stuurt daar niet bewust naartoe, hij heeft onderstuur. Hij kan niet anders, hij wil iets doen wat niet kan. Dat is de fout en wat betreft de anti-Duitse saus van jou, daarvoor moet je het commentaar bij RTL eens terugkijken. Die maakten hem keihard af, terwijl die zender Vettel adoreert zoals alleen jij dat kan en Ziggo dat bij Max doet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_182397808
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In dat eerste heb je niet eens ongelijk, hoewel je dat wel wat eenzijdig ziet want de anti Verstappen lobby is er net zo goed als de fanclub. Niet onlogisch, want hij is nogal uitgesproken aanwezig en zoekt de randen op, dat roept ook tegenreacties op.
Echter in reactie daarop (denk ik?) doe jij precies hetzelfde maar dan als Vettel fanclub. Je bent zo selectief in het wegen de feiten en gebeurtenissen die meeweegt dat ik soms echt niet goed weet of je het er nu gewoon om doet of dat je echt zo denkt.
Het is niet zo dat de andere kant onderbelicht blijft als ik die niet aanroer. De anti-Verstappen lobby is zo goed als niet aanwezig, pas als hij Hamilton van de baan gaat beuken komt die er en komt die Nederland binnen. Het is dan ook geen toeval dat hij het op Vettel voorzien heeft. In de Nederlandse en Engelstalige media is het allemaal hetzelfde, bij de Engelsen wat meer Hamilton en bij de Nederlanders wat meer Verstappen.

Stemmingmakerij en eindeloze herhaling werkt gewoon, niet alleen in de F1. Conformisme ook, de meeste mensen denken dat het wel zo zal zijn als iedereen het zegt. Marketeers weten dat, het bewerken van journalisten is dan ook een substantieel deel van een serieus marketingbudget.

quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vorig jaar zagen we precies hetzelfde. Ik heb het voor het gemak even opgezocht.


Als je het hele seizoen bekijkt dan is het kolder om te zeggen dat de auto geen invloed heeft. Hamilton kon dit jaar niet eens dichterbij komen in de slipstream, Vettel bleef wegrijden.
Perez en Ocon konden ook dichterbij komen bij Hamilton. Niemand beweert dat de auto geen invloed heeft en niemand beweert dat de Ferrari-motor relatief niet sterker is geworden. Maar dat Vettel goed de slipstream pakt, en hem niet te vroeg vol in de wind zet maakt nog niet dat de Ferrari een betere motor heeft. . Feit is dat Mercedes schrok van Ferrari's Vettels snelheid op hun circuit. Spa gold als Mercedes circuit zoals Singapore als Ferrari circuit gold, maar in een jaar gebeurt er natuurlijk heel veel dus eigenlijk sloeg dat al nergens op. Ferrari heeft een wezenlijk andere auto dan vorig jaar.

quote:
Verder is het wel opmerkelijk dat Vettel langzamer is nadat de FIA heeft ingegrepen op de auto.
Ik vind het ook opmerkelijk dat Ferrari sinds Monza meer en grotere fouten is gaan maken en dat ze problemen hadden om de banden werkend te krijgen. Ik sluit het niet uit dat er iets niet helemaal eerlijk was aan het batterijsysteem, het is immers F1 en Mercedes had ook een sjoemeldiesel gemaakt. Maar het lijkt mij niet zo logisch, ten eerste zeggen topsnelheden heel weinig als je niet weet hoeveel vleugel er staat, als je de banden niet werkend krijgt is meer vleugel zetten niet zo heel raar. Bovendien lijkt mij zo'n lang recht stuk als op Spa vooral een kwestie van top end power en dus niet van de batterij, terwijl niemand beweert dat Ocon en Perez daar ook een dubbele batterij hadden.

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:54 schreef mikieu het volgende:

[..]

Ik reageer niet graag op je, maar je beseft dat je hier eigenlijk zegt dat vettel in china ook maar opzij had moeten gaan toen verstappen als een idioot binnendoor wou?

Want ja, het gaat ook om finishen.
Als dit het niveau van je reacties is dan heb ik ook liever dat je helemaal niet op mij reageert. Verstappen wilde immers als een idioot binnendoor, en gooide hier als een iets minder grote idioot de deur dicht. Hij heeft al heel vaak de mazzel gehad dat hij doorkon, maar op die manier ga je echt geen titel winnen als je niet aldoor van pole weg kan rijden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_182397835
Nee dat zie je verkeerd. Zelfs de Duitse media moet eigenlijk niets van Vettel hebben in Weltschmerzland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182398419
*niet doen* Jos doet weer huilie huilie over de FIA bij Peptalk.

[ Bericht 14% gewijzigd door zoem op 08-10-2018 21:35:41 ]
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:28:53 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182398561
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:22 schreef Wuwwa het volgende:
*knip* Jos doet weer huilie huilie over de FIA bij Peptalk.
Valt wel mee, hij zegt volkomen terecht dat de straffen inconsequent en daardoor onvoorspelbaar zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoem op 08-10-2018 21:35:53 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182398641
Ik gun Vettel wel trouwe fans zoals Weltschmerz, hij komt toch steeds meer onder druk te staan en alleen in standpunt. Dit jaar vond ik Vettel Elfstedentocht oprecht sympathiek en volwassen, hopelijk is zijn reactie gisteren een eenmaloge terugval naar de Vettel van de jaren ervoor.
Het filmpje hierboven lijkt me overduidelijk. Daar hoef je geen conformist voor te zijn.
Ik lees de stukken van Weltschmerz overigens met plezier.
pi_182398691
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
oud-wereldkampioen Raikkonen structureel op meer dan 3 tienden heeft
Dit klopt gewoon niet. Het gemiddelde verschil Vettel-Raikkonen in de kwalificatie op jaarbasis varieert tussen 1 en 3 tiende. Het is dus niet structureel meer dan 3 tiende.
2018: Vettel 0.18s bron (post #90)
2017: Vettel 0.294s (15-3) bron (post #236)
2016: Vettel 0.1s (-0.057s) 10-9 bron (post #506)
2015: Vettel 0.24s (-0.441s) 11-2 bron (post #413)

Gemiddeld is dat ca. 2 tiende over de 4 jaar dat ze bij Ferrari rijden.

Ter vergelijking:
Bottas had gemiddeld ca. 1,5 tiende op Massa in de jaren bij Williams:
2014 Bottas 0.164s (9-4) bron (post #375)
2015 Bottas 0.072s (10-5)
2016 Bottas 0.2s (17-3)

En Hamilton op Bottas:
2018 Hamilton 0.129s
2017 Hamilton 0.2s (12-6)
Gemiddeld dus ca. 1,5 tiende sneller dan Bottas

Zelf zeg je altijd dat Raikkonen gelijkwaardig is aan Massa. Op basis van deze cijfers kun je echt niet concluderen dat Vettel sneller is dan Hamilton. Eerder dat Hamilton wat sneller is dan Vettel (ca. 1 tiende).

Je kunt ook naar punten kijken:
Vettel-Raikkonen:
2018: 264-196 (Raikkonen 76% van punten Vettel)
2017: 317-205 (64%)
2016: 212-186 (87%)
2015: 278-150 (53%)
Overall: 1071-737 (68%)

Bottas-Massa:
2016: 85-53 (62%)
2015: 136-121 (88%)
2014: 186-134 (72%)
Overall: 407-338 (83%)

Hamilton-Bottas:
2018: 331-207 (62%)
2017: 363-305 (84%)
Overall: 694-512 (73%)

Dit geeft hetzelfde beeld*. Kanttekening bij de punten is wel dat het verschil in punten tussen 5e en 6e kleiner is dan dat tussen 1e en 2e, dus als je in een wat minder team zit, is het verschil in punten dat je scoort ook kleiner. En het kan vertekenen door teamorders of bevoorrechte strategie.

* Neem je de score van Raikkonen en Massa als benchmark (100%), dan zit Vettel op 145%, Bottas op 120%, Hamilton op 135% van Bottas, dat is 162% van Massa.

Dit is overigens ook nog een leuke:
quote:
terwijl Hamilton bij zijn topteam Button niet eens aankon en oud-wereldkampioen Raikkonen
Button is natuurlijk ook wereldkampioen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 20:38:05 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 oktober 2018 @ 20:51:19 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182399130
Edit: laat ook maar
pi_182399310
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende: We zien allemaal Vettel na zijn spin een stuk of 6 auto's voorbij laten voordat hij weer de baan op gaat, en niemand die zich afvraagt waarom hij doet. De reden is echter heel simpel, het mag niet, ongeacht de oorzaak waardoor je buiten de baan bent beland.
Je dacht soms dat de rest van het veld meteen zou stoppen om Vettel voor te laten? Of dan hij zo op de baan zou kunnen rijden zonder dat iemand vol in zijn zijkant zou rossen?
Nee de enige reden dat hij niet meteen de baan op reed was omdat hij niet anders kon.
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:06:30 #56
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182399519
in b4 grindbakreferenties.
And so is the past
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 oktober 2018 @ 21:20:05 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182399848
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
in b4 grindbakreferenties.
De grindbakken mogen om mij wel terugkomen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182400372
Gut... :O

Is het al COTA tijd? Mooi dat we pizza eten bij de race over anderhalve week! Lekker tijdstip!
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:00:36 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182400848
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gut... :O

Is het al COTA tijd? Mooi dat we pizza eten bij de race over anderhalve week! Lekker tijdstip!
Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182400940
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?
Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve week :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182401218
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?
ja, pizza.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 oktober 2018 @ 22:51:30 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182401920
quote:
12s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve week :+
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')