Ben je aan de koffie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima. Niet moe eigenlijk
Lekker hoor. Dat klinkt wel rustig an.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Rustig dagje gehad. Gewerkt verder niets. En de jouwe?
Lekker. Ga je vaak naar de sportschool?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dat klinkt wel rustig an.
Gewerkt en sportschool bezocht.
Nee dan kun je helemaal niet meer slapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee nooit op dit tijdstip
4x per week. En nu dan nog yoga erbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Lekker. Ga je vaak naar de sportschool?
Zo! Ik wou dat ik zo sportief was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4x per week. En nu dan nog yoga erbij.
Heeft bij mij ook even geduurd hoor. En heb in augustus/september een dip gehad waarin ok maar 2x p/w ging door drukte op werkquote:
precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee dan kun je helemaal niet meer slapen
Ja dat heb je er ook minder zin in. Maar sportschool is ook vooral in de winter heel chill. Lekker warm maar toch bezigquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft bij mij ook even geduurd hoor. En heb in augustus/september een dip gehad waarin ok maar 2x p/w ging door drukte op werk
Welke?quote:
net als gisterquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik denk overigens dat vosss in nieuwe topics zit te kijken waar de NB blijft
Misschien even lokquote danquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Heb al geloktquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien even lokquote dan
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |