Ohh ik dacht dat je nog 6 ontvangers te kort kwamquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil vanavond de rest koppelen en de balans opmaken.
Ik word een beetje duizelig als ik te lang naar een computerscherm staar. Telefoon is te doen voor eventjes.
Nee, ik denk dat ik gevers te kort kom. Vanavond even kijken. Just to be sure.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je nog 6 ontvangers te kort kwam![]()
Take it easy, we hebben nog twee maanden aan tijd!
Oepsquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik gevers te kort kom. Vanavond even kijken. Just to be sure.
Ik heb nog niks? Of gaat zoiets rechtstreeks aan de shopper? Vorig jaar kreeg ik m.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:51 schreef Samzz het volgende:
Dank je wel.
Lijst bijgewerkt en alle gevers hebben een ontvanger! En alle ontvangers een gever
! Yay.
Ik heb jou ook een PM gestuurd? Even checken hoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog niks? Of gaat zoiets rechtstreeks aan de shopper? Vorig jaar kreeg ik m.
Je kan/mag je gewoon nog aanmelden hoor staat hierbovenquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:19 schreef krijtlijk het volgende:
Kreeg lief bedoeld een linkje van Fokker89, maar ik begrijp dat er meer ontvangers dan gevers zijn?
Hey, ik heb als gever ook nog geen Pm gekregen, kan dat kloppen? Ik wil wel graag gaan winkelen namelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een PM gestuurd? Even checken hoor.
Edit: Nog een keer verstuurd. Ik ben een debiel met namen blijkbaar.
Klopt. Ik heb nog niet van alle ontvangers een adres. En zonder adres kun je niks opsturen/langsbrengen en als je niks kunt opsturen is t zonde van t pakket.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hey, ik heb als gever ook nog geen Pm gekregen, kan dat kloppen? Ik wil wel graag gaan winkelen namelijk.
Je kunt je nog opgeven hoor, het is pas midden oktoberquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:19 schreef krijtlijk het volgende:
Kreeg lief bedoeld een linkje van Fokker89, maar ik begrijp dat er meer ontvangers dan gevers zijn?
Ik heb hem al wel!quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog niks? Of gaat zoiets rechtstreeks aan de shopper? Vorig jaar kreeg ik m.
Ja hij nu ook. Ik had een foutje gemaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem al wel!En ik heb de postgeschiedenis van de user ook al gestalkt om nog wat meer inspiratie te krijgen.
Maar heb nu wel toffe ideetjes.
Ik heb me niet opgegeven als ontvangerquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:18 schreef Cyanide- het volgende:
Sammz waar kunnen we jouw pakketje eigenlijk heen sturen?
Oh, ik stuur hem net aan je doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem al wel!En ik heb de postgeschiedenis van de user ook al gestalkt om nog wat meer inspiratie te krijgen.
Maar heb nu wel toffe ideetjes.
Als het goed is heb je een bericht gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als je nog gevers tekort komt wil ik ook wel een pakket doneren
Overigens ook als je er nog geen tekort komt.
Nee maar als organisatrice verdien je ook wel wat lekkers!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me niet opgegeven als ontvanger.
Ik ga er deze week eens achteraan. Tis pas in december hequote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:14 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee maar als organisatrice verdien je ook wel wat lekkers!
Elvi, hoe doen we het met shoppen?
Yes, topquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een bericht gehad.
@Skaai, dank je! Gaat al een stuk beter, ben vandaag weer aan t werk.
Chocola mag altijd gestuurd wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:14 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee maar als organisatrice verdien je ook wel wat lekkers!
Elvi, hoe doen we het met shoppen?
Stop maar met zoeken, PM komt eraan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen de laatste berichten uitsturen.
En ik zoek nog een gulle gever.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, PM komt eraan.
Nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:28 schreef Poes. het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen al druk aan de shop?
Hier al een lijstje gemaakt en aankomend weekend alvast beetje kijken voor de eerste spulletjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:28 schreef Poes. het volgende:
Hoe gaat het hier? Iedereen al druk aan de shop?
Je hebt nog twee maandquote:
Leuk! Het is dat ik niet fatsoenlijk kan inpakken, anders had ik ook wel eens shopper willen zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:10 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Hier al een lijstje gemaakt en aankomend weekend alvast beetje kijken voor de eerste spulletjes
Zin in!
Je hoeft het alleen maar in een doos te doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:12 schreef Poes. het volgende:
Leuk! Het is dat ik niet fatsoenlijk kan inpakken, anders had ik ook wel eens shopper willen zijn
Neee, er hoort een mooi glimmend Action papiertje omheenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar in een doos te doen
Zoek je er nog een inpakker bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Neee, er hoort een mooi glimmend Action papiertje omheen
Wat een gedoequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zoek je er nog een inpakker bij
Ik ookquote:
Hoppaaaateeeeeeequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eerste foto ook al geplaatst. En een bestelling gedaan. Bam.
Foto waar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eerste foto ook al geplaatst. En een bestelling gedaan. Bam.
Dan heb je toch al mooi 50+ mensen blij gemaakt. Ik ga er vanuit dat naast de ontvangers alle gevers en shoppers het ook leuk vinden om te doen. Je DM en PM zullen wel redelijk vol raken, dus hier maar een dankjewelquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:52 schreef Samzz het volgende:
Alle aangemelde ontvangers hebben een gever! Inmiddels zou iedere gever/shopper/ontvanger bericht moeten hebben ontvangen, ben ik je vergeten, por me a.u.b. even in DM
.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan heb je toch al mooi 50+ mensen blij gemaakt. Ik ga er vanuit dat naast de ontvangers alle gevers en shoppers het ook leuk vinden om te doen. Je DM en PM zullen wel redelijk vol raken, dus hier maar een dankjewel
Het rendier zit nu al in het donkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Is ook eigen belang natuurlijk, ik heb vanmorgen een tas spulletjes bij elkaar geshopt
.
En het eerste cadeau ingepakt:
[ afbeelding ].
Veilig en mooi ingepaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het rendier zit nu al in het donker
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Is ook eigen belang natuurlijk, ik heb vanmorgen een tas spulletjes bij elkaar geshopt
.
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kom maar even schuiven jongen.
quote:
Wat een kunstwerk!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ].
Yay! Stuur me een DM/PM, ik heb een ontvanger voor jequote:Op maandag 22 oktober 2018 18:59 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja! Ik wil wel weer een pakket doneren![]()
Als je nog iemand nodig hebt, wil ik wel helpen.quote:
Yayquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja hoor!ik wil ook wel mee doen als gever
Ik quote mijn eigen aanbod nog evenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Na overleg met mama Houdjemond willen wij uiteraard zoals elk jaar ook wat bijdragen aan deze geniale actie in de vorm van shopper zijn, zélf eventueel nog wat extra's toevoegen aan het pakket en de verzendkosten zijn voor ons.
Ziet er ook echt mooi uit zo!quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt. Inpakken is echt een hobby
.
Wauw! Ik kan nog niet eens met inpakpapier nette vouwen makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ].
Wat schattig weerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik had zin om in te pakken.
[ afbeelding ]
Echt zo'n cadeautje dat niet normaal ingepakt kan worden, dus een zakje gemaakt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik had zin om in te pakken.
[ afbeelding ]
Echt zo'n cadeautje dat niet normaal ingepakt kan worden, dus een zakje gemaakt.
Beetje haarlak erop en t blijft een paar maand groenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mooi zeg, Samzz! (Auto-correct wilde er Samen van maken.)
Worden die groene takjes niet dor voordat het pakket bij de ontvanger is?
Je mag me wel een PM sturen met welke cadeautjes het zijn, dan stuur ik een PM naar alle gevers wie er wat mee kan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:12 schreef Schanu het volgende:
Ik werd in het topic van Secret Santa getipt om hier even een berichtje te plaatsen. Ik had namelijk voor Secret Santa al een paar cadeautjes gehaald, maar last minute besloten toch niet mee te doen. Ik beschik op dit moment even niet over de middelen om er een groot pakket van te maken en dus een volledig pakket ter beschikking te stellen hier, maar kan met de cadeautjes die ik heb misschien wel een bijdrage leveren aan het pakket van iemand anders?
Als hier behoefte aan is, laat het mij dan maar even weten, want ik weet even niet hoe e.e.a. dan in z'n werk gaat
Is goed, ik doe je even een berichtje!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag me wel een PM sturen met welke cadeautjes het zijn, dan stuur ik een PM naar alle gevers wie er wat mee kan?
Lief <3quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:12 schreef Schanu het volgende:
Ik werd in het topic van Secret Santa getipt om hier even een berichtje te plaatsen. Ik had namelijk voor Secret Santa al een paar cadeautjes gehaald, maar last minute besloten toch niet mee te doen. Ik beschik op dit moment even niet over de middelen om er een groot pakket van te maken en dus een volledig pakket ter beschikking te stellen hier, maar kan met de cadeautjes die ik heb misschien wel een bijdrage leveren aan het pakket van iemand anders?
Als hier behoefte aan is, laat het mij dan maar even weten, want ik weet even niet hoe e.e.a. dan in z'n werk gaat
Super leukquote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat was leuk shoppen in Duitsland de afgelopen dagen, het pakket raakt aardig gevuld. Veel lekkere dingetjes
Oh Duitslandquote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat was leuk shoppen in Duitsland de afgelopen dagen, het pakket raakt aardig gevuld. Veel lekkere dingetjes
Heb daar ooit een winkel gezien en die heet "kauf dich glücklich"quote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen probleemquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:52 schreef drakin het volgende:
Ik kom er dus deze week achter dat er toch een kerstpakkettenactie is, wat geweldig dat je dit doet Samzz
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ga vanavond nog even de laatste koppelingen doen.
Tot nu toe hebben alle ontvangers een geverquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:05 schreef superkimmi het volgende:
Hm, ik kom te weinig op Fok zie ik. Deze is al weer even bezig. Nog een gever nodig?
Wat tofquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn vrouw is in Amerika aan het shoppen voor mijn ontvanger. Ze gaat wat lekker snoep etc meenemen
Nice, fudge en allemaal zoete meuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn vrouw is in Amerika aan het shoppen voor mijn ontvanger. Ze gaat wat lekker snoep etc meenemen
Oh men. Nu al jaloers op de ontvanger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de eerste dingetjes gekocht. Toch lastiger dan ik dacht als je iemand niet kent. Hoop echt dat ze er blij mee gaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |