Nope. Zeven dagen per week van 9.00 tot 18.00.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Poes. het volgende:
Joee Action shopping spree!![]()
Samzz, onze Action is tegenwoordig 's avonds ook nog open, die van jou misschien ook?
Stom. Ook stom dat ze nog geen webwinkel hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Zeven dagen per week van 9.00 tot 18.00.
Hebben ze iets interessants?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen maar eens de action leeg gaan kopen
Altijd wel.quote:
Ow dat lukt me ook welquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben jij ooit met lege handen de Action uitgelopen?
Om de haverklap.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben jij ooit met lege handen de Action uitgelopen?
quote:
HOE dan?quote:
Fijn! Gauw kopen en de boel inrichtenquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En zomg, ik sta perplex. Daadwerkelijk een kast gevonden die me aanstaat zonder dat ik er meteen failliet aan ga.![]()
En d'n vent heeft er ook geen hekel aan. Win.
Ik ben heel kritisch op m'n onzinaankopen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
HOE dan?![]()
Ik ga eind van de week even m'n shampoo inslaan, Nivea voor 1,39.
Verder heb ik de rest van de maand een koopverbod
Kijk! Ideaal. Welke gaat het worden?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En zomg, ik sta perplex. Daadwerkelijk een kast gevonden die me aanstaat zonder dat ik er meteen failliet aan ga.![]()
En d'n vent heeft er ook geen hekel aan. Win.
Ik koop vooral ook praktische zaken bij de Action hoor, keukenspullen enzo. Verzorgingsspullen van Nivea, lekker goedkoop.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel kritisch op m'n onzinaankopen.
Deze:quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kijk! Ideaal. Welke gaat het worden?
Die is zéker mooiquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:
https://jysk.nl/eetkamer/(...)allund-4-deurs-eiken
Alleen nog even horen of we in de winkel gaan ophalen of laten bezorgen, in mijn auto past 'ie sowieso niet, in die van Joop waarschijnlijk wel.
Voor kleine speeltjes en knutseldingetjes enzo is het ideaal ja.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik koop vooral ook praktische zaken bij de Action hoor, keukenspullen enzo. Verzorgingsspullen van Nivea, lekker goedkoop.
En af en toe een autootje voor Billy.
Dat dusquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel kritisch op m'n onzinaankopen.
Leukquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:
Alleen nog even horen of we in de winkel gaan ophalen of laten bezorgen, in mijn auto past 'ie sowieso niet, in die van Joop waarschijnlijk wel.
Ik krijg nooit cadeau'squote:Op maandag 8 oktober 2018 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor kleine speeltjes en knutseldingetjes enzo is het ideaal ja.
Verzorgingsspul kan ik letterlijk in zwemmen, dus ik mag niets tot het enorm uitgedund is. (Ik ben bijna door m'n verjaardagscadeautjes van anderhalf jaar geleden heen)
Ik vierde m'n 30e verjaardag en blijkbaar onthoudt de schoonfamilie vooral dat ik van douchespul hou. Is ook wel zo, maar als je om de zoveel tijd los gaat bij Lush, schiet het aardig op met de voorraad.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik krijg nooit cadeau's![]()
Hier verslingerd aan Nivea, de Action heeft het ook regelmatig in de weekaanbieding.
Dat is een mooie! Leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:
Haha same.. Ik heb ook een hele voorraad kast met douch spul haha.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor kleine speeltjes en knutseldingetjes enzo is het ideaal ja.
Verzorgingsspul kan ik letterlijk in zwemmen, dus ik mag niets tot het enorm uitgedund is. (Ik ben bijna door m'n verjaardagscadeautjes van anderhalf jaar geleden heen)
Bepanthen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vierde m'n 30e verjaardag en blijkbaar onthoudt de schoonfamilie vooral dat ik van douchespul hou. Is ook wel zo, maar als je om de zoveel tijd los gaat bij Lush, schiet het aardig op met de voorraad.![]()
Wel even een nieuwe pot insmeerspul regelen, plakplaatje houdt van vettigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |