Nee, want dat blijft als en als en theoretisch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik zeggen dat Brambilla gewonnen had?
Kijken wat de Superga zegt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt knechten in Lombardia.
Maar ik vind van wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, want dat blijft als en als en theoretisch.
We zullen het nooit weten.quote:
Stijn zat naar een of andere weggooi wedstrijd te kijken waarschijnlijk, wat weet hij nou?quote:
Getafe - Levante, hold your horses!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stijn zat naar een of andere weggooi wedstrijd te kijken waarschijnlijk, wat weet hij nou?
Vooruit dan maar, ik ook. Vraag is alleen in hoeverre hij zelf schuldig is met die kamikaze afdaling.quote:
Dit kan je beter aan Mani of KP overlaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Getafe - Levante, hold your horses!
De laatste keer dat Mani nog eens leuk was moet jaren geleden geweest zijn. Tegenwoordig is het de moeite niet eens meer waard om er op te reageren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit kan je beter aan Mani of KP overlaten.
Als hij de mist ingaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De laatste keer dat Mani nog eens leuk was moet jaren geleden geweest zijn. Tegenwoordig is het de moeite niet eens meer waard om er op te reageren.
Nico über alles.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie Vendee kijkt en de namen van de kopgroep nog niet op orde heeft:
12 Lennert Teugels - Cibel-Cebon
14 Jimmy Janssens - Cibel-Cebon
32 Gian Friesecke - Voralberg
81 Franck Bonnamour - Fortuneo
93 Jonathan Hivert - Direct Energie
104 Alexis Guerin - Delko
132 Nico Denz - Ag2r
Mag ook wel als je als World Tour-renner met Friesecke en Teugels naar de finish rijdt, lijkt me.quote:
Wel bizar ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Jimmy Duquennoy
![]()
Het aantal Belgen is onderhand niet meer op twee handen te tellen.Wordt daar door b.v. de Belgische wielerbond onderzoek naar gedaan of is het doodzwijgen en doorgaan?
Dré is ziedend.twitter:AndreGreipel twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:00:14I came to the last race @ParisTours of the season quite excited to race on gravel roads but after the recon 2day I just hope that the @UCI_cycling @cpacycling and Organisation know where they want to let the riders race on tomorrow. #dangerous #rocksnotgravel reageer retweet
Waar is die dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 00:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer dat Columbiafan hier niet is om het te vieren.
Dat lijkt me wel ja. Pff. Wel heftig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt daar door b.v. de Belgische wielerbond onderzoek naar gedaan of is het doodzwijgen en doorgaan?
Unzue ook, gelukkig mag dat niet.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Spekenbrink zou er een hele kleine regenboog hebben opgezet. Alles voor de sponsor.
Movistar doet het bij nationale kampioenen nou niet veel beter dan Sunweb.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Spekenbrink zou er een hele kleine regenboog hebben opgezet. Alles voor de sponsor.
Deze was wel heel schandalig ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Movistar doet het bij nationale kampioenen nou niet veel beter dan Sunweb.
[ afbeelding ]
twitter:LasterketaBurua twitterde op zondag 07-10-2018 om 13:01:40Some pics from the gravel sectors, they should be a brilliant addition to the route. The riders who tried them said that there are a lot of rocks, so there could be a lot of punctures and it would be a pity. #ParisTours https://t.co/i8HWJeTcef reageer retweet
Bij het verkennen regende het ook lekke banden.quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de beloften rijden ze echt collectief lek op die onverharde stroken. De helft van het peloton staat langs de kant.
Verschil is natuurlijk dat Tro-Bro Léon al jaren een koers over onverhard is.quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:20 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik wou net zeggen. Zulke stroken heb je toch ook gewoon in Tro-Bro Léon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |