Precies links voor het instuurpunt gaan staan is wel erg dom jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 07:49 schreef CrashO het volgende:
Gasly & Ham in FP1. Wat een mega kut plek om te wachten voor een hotlap
[ afbeelding ]
Denk morgen pas, iig dat is de standaard procedurequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 08:23 schreef aesop het volgende:
Zit de c spec er al in bij Max? Of pas morgen.
Iemand is niet echt scherpquote:08:10 "Tyre saving in sector 1, Turn 8 and Turn 13," Vettel is asked.
He replies saying "Turn 8 and 13 are not in sector one" but is then told he needs to save throughout the first sector and in the other corners.
In dit geval kan het ook liggen aan de persoon die het bericht brengtquote:
Was het na Duitsland al. In Italië ging ie uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer, nachtkaarsje wordt dit kampioenschap
Heeft hem zijn tweede reprimande van het seizoen opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 08:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies links voor het instuurpunt gaan staan is wel erg dom ja
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:23 schreef fathank het volgende:
Mclaren heeft een vreemde bandenkeus tov de rest en ferrari heeft wel erg veel supersoft bij zich
Oh man, ik zie het al helemaal voor me. Een of andere stagiair die z'n outlookalert een week te laat heeft ingesteld en aan alonso mag gaan uitleggen wat voor een waardeloze bandenkeuze hij heeft voor Suzukaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
Oepsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
wat een puinhoop is het daar ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
Treurig...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
Wmb mag ie z'n klep dicht houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Abiteboul verstoort Max de relatie tussen Renault en RBR:
https://racingnews365.nl/(...)-bull-niet-verpesten
Damn...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
Ja want Horner en Marko zijn zo positief over Renaultquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Abiteboul verstoort Max de relatie tussen Renault en RBR:
https://racingnews365.nl/(...)-bull-niet-verpesten
Het is natuurlijk vooral Renault zelf die de relatie heeft verstoord door keer op keer op keer niet te leveren wat ze beloven en door de uitlatingen van ene meneer Abiteboul zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wmb mag ie z'n klep dicht houden
Die Francoos.
Altijd zeer lovend inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want Horner en Marko zijn zo positief over Renault
Maar als directeur van het F1 project laat je je toch niet de les lezen door een 21 jarig snotjong😘quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want Horner en Marko zijn zo positief over Renault
het is ook eigenlijk aan hun om hierop in te gaan, het moet wel een Red Bull vs Renault ding blijven en geen Verstappen vs Renaultquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want Horner en Marko zijn zo positief over Renault
Ook penalties?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
5 coureurs krijgen een nieuwe versnellingsbak:
https://www.gpblog.com/nl(...)voor-5-coureurs.html
BOT
ERI
RIC
GAS
VAN
Neequote:
Ik hoop voor Max dat ze gelijk hebben, als ze nu opeens q3 halen op dit circuit is dat een heel goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
En STR moet gaan Q3 halen aldus Tost:
https://www.gpblog.com/nl(...)-rosso-naar-q3-.html
Oei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marko doet een boekje open over Max op de boordradio in FP1 en FP2:
https://www.f1maximaal.nl(...)tveger-op-boordradio
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Abiteboul verstoort Max de relatie tussen Renault en RBR:
https://racingnews365.nl/(...)-bull-niet-verpesten
Ja kneus, Singapore. In Italië kun je een Spec-Z gebruiken maar sta je nog ergens halverwege.quote:Met onze Spec C-motor kwalificeerde hij zich twee weken eerder in Singapore bovendien op de eerste rij.
wat een noob mistake.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achter de keuze van McLaren zit een zeer treurig verhaal.
Ze hebben de deadline gemist voor hun keuze (ergens in het voorjaar) en omdat die deadline samen viel met de keuze voor België hebben ze dezelfde banden als dat weekend gekregen van Pirelli.
Welke relatie? Die was toch al lang verstoord...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Abiteboul verstoort Max de relatie tussen Renault en RBR:
https://racingnews365.nl/(...)-bull-niet-verpesten
Een 'fantastische relatie' volgens onze Franse vriendquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
wat een noob mistake.
[..]
Welke relatie? Die was toch al lang verstoord...
Idem, meerdere pitstops maakt het sowieso interessanter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton is voor veel zachtere banden, meer pushen en meer pitstops: https://www.gpblog.com/nl(...)-banden-in-2019.html
Lekker weer stoeien met een gereviseerde horten en storten rammelbak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max rijdt morgen met de c-spec:
https://racingnews365.nl/(...)icatie-renault-motor
Dacht dat dat sowieso al het plan was overigens.
Hamilton snapt het weer niet helemaal, de reden dat ze niet kunnen pushen is juist omdát de banden zo zacht zijn .quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton is voor veel zachtere banden, meer pushen en meer pitstops: https://www.gpblog.com/nl(...)-banden-in-2019.html
Dat Ferrari bijna alleen maar supersofts heeft. Die andere compounds kunnen ze amper testen inquote:
Dat Max de enige is met 5 sets soft ook. ALO en VAN niet meegeteld door die fuckup met de bandenkeuze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat Ferrari bijna alleen maar supersofts heeft. Die andere compounds kunnen ze amper testen in
de FP's als ze een verse set willen hebben voor de race.
Prachtig ook dat dit nonverbaal gecommuniceerd moet worden vanwege de taalbarrière.quote:
Pushen heeft geen zin omdat er niet genoeg winst behaald kan worden om de 2e stop te compenseren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton snapt het weer niet helemaal, de reden dat ze niet kunnen pushen is juist omdát de banden zo zacht zijn .
Verkeerde vlagquote:
Is het wel een vlag? Want het is ook niet de Franse of Luxemburgse vlagquote:
Mother Russiaquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het wel een vlag? Want het is ook niet de Franse of Luxemburgse vlag
Bij mij duurde het veel te lang voor ik de grap door hadquote:
Tja, dat snotjong is dan helaas net de enige die nog een beetje vooruitkomt met dat ding, dat helpt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar als directeur van het F1 project laat je je toch niet de les lezen door een 21 jarig snotjong😘
'De show' . Weet je wat we gaan gewoon weer allemaal dingen proberen die we al eerder hebben geprobeerd maar nu gaan ze wel werken hoor!!! .quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Teambazen hebben achter gesloten deuren met elkaar overlegd over de sport:
https://www.gpblog.com/nl(...)euws&utm_content=Red Bull Racing%2C Renault motor
Bijtanken. Einde discussie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Teambazen hebben achter gesloten deuren met elkaar overlegd over de sport:
https://www.gpblog.com/nl(...)euws&utm_content=Red Bull Racing%2C Renault motor
ja, ik dacht dat hij haar mobielnummer wildequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij duurde het veel te lang voor ik de grap door had
Zat naar z'n mobiel te kijken ipv die vlag.
Je vergeet het bijtanken. Die moet er altijd bij, anders mis je mogelijk een zinloze discussie over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
verbetertips
• gooien met bananenschil
• gridgirls bij de start
• gridgirls langs het parcour
• gridgirls voor thuis
• claxon
• ANWB
• poedelprijs
Nope!quote:
claxonquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
verbetertips
• gooien met bananenschil
• gridgirls bij de start
• gridgirls langs het parcour
• gridgirls voor thuis
• claxon
• ANWB
• poedelprijs
Eurhm. volgend jaar verhogen ze de brandstoflimiet naar 110 kg, omdat ze tegenwoordig minder benzine meenemen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:52 schreef franske19 het volgende:
Die krengen zijn tegenwoordig zo zuinig dat minder benzine meenemen niet op weegt tegen het tijdverlies bij een pitstop.
Als men bijtanken weer zou introduceren (gaat nooit gebeuren want te veel risico) dan is het niet de moeite waard om te starten met minder peut aangezien een extra pitstop meer tijd kost dan het op zal leveren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eurhm. volgend jaar verhogen ze de brandstoflimiet naar 110 kg, omdat ze tegenwoordig minder benzine meenemen?
https://www.rtlgp.nl/item(...)iet_geen_idee_waarom
Die ga je daar niet mee krijgen. Dan wordt er gewacht totdat de één of de ander de pits in gaat om op die manier een positie te winnen, zoals het verleden al heeft laten zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:45 schreef Rossdale het volgende:
Benzinetank verkleinen zodat je te weinig benzine mee kunt nemen voor 50% raceafstand (laten we zeggen 45%) op normale snelheid.
Dan heb je teams die zuinig gaan rijden en teams die knoepertje hard gaan omdat het tijdsverlies van een pitstop goed te maken. Dan krijg je auto's die op de baan naar elkaar toe gaan rijden.
Verwijder DRS zodat er geknokt moet worden om posities. Een snellere man die een iets langzamere moet inhalen zonder hulpmiddelen.
De sparende auto moet de snellere achter zich houden om zijn taktiek te verpesten en dus te winnen, de snellere moet alles op alles zetten om zo snel mogelijk door het veld te snijden.
Meer inhaalacties is scorebordjournalistiek, gevechten op de baan daar draait het om
Bijtanken (maar wel in combinatie met veel kleinere benzinetank)
Het geeft de teams in ieder geval de mogelijkheid om meer te pushen. Of ze het gaan gebruiken is een tweede, want het is sneller om minder brandstof mee te nemen en te sparen. Dus daar gaan we in ieder geval niet van af komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eurhm. volgend jaar verhogen ze de brandstoflimiet naar 110 kg, omdat ze tegenwoordig minder benzine meenemen?
https://www.rtlgp.nl/item(...)iet_geen_idee_waarom
Groot licht voor bij de claxon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
verbetertips
• gooien met bananenschil
• gridgirls bij de start
• gridgirls langs het parcour
• gridgirls voor thuis
• claxon
• ANWB
• poedelprijs
En wagens die elkaar op korte afstand kunnen volgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ga je daar niet mee krijgen. Dan wordt er gewacht totdat de één of de ander de pits in gaat om op die manier een positie te winnen, zoals het verleden al heeft laten zien.
Betere banden, geen DRS en niet bijtanken levert imho veel betere gevechten op de baan op.
Ground effect terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
En wagens die elkaar op korte afstand kunnen volgen
En nu niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ga je daar niet mee krijgen. Dan wordt er gewacht totdat de één of de ander de pits in gaat om op die manier een positie te winnen, zoals het verleden al heeft laten zien.
Betere banden, geen DRS en niet bijtanken levert imho veel betere gevechten op de baan op.
Zolang men in de huidige bizarre filosofie blijft hangen gaan die er dus nooit meer komen.quote:
Veel minder dan als er bijgetankt gaat worden.quote:
Ik heb al jaren geen geniale gevechten meer gezien. Hooguit Baku van dit jaar, maar dat was meer te danken aan een achterlijke lang recht stuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Veel minder dan als er bijgetankt gaat worden.
Wat moet er volgens jou met de banden gebeuren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zolang men in de huidige bizarre filosofie blijft hangen gaan die er dus nooit meer komen.
Dat komt door de DRS en dat de auto's nauwelijks in elkaars slipstream kunnen rijden. daar moeten we dus vanaf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen geniale gevechten meer gezien. Hooguit Baku van dit jaar, maar dat was meer te danken aan een achterlijke lang recht stuk.
Gewoon kopiëren wat MotoGP doet. Drie verschillende compounds, ze halen allemaal het einde van de race, kies maar. Al die onnodige regels over verplichtte setjes en starten op Q2 set bla bla kunnen dan allemaal gewoon weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou met de banden gebeuren?
Dat kunnen ze heus wel. Ze doen het alleen niet omdat de bandjes dan kapot gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt door de DRS en dat de auto's nauwelijks in elkaars slipstream kunnen rijden. daar moeten we dus vanaf.
Als ik hoor dat ze achter een andere auto 80% van de downforce verliezen en een gat van 7 seconde nodig hebben om geen last van je voorganger te hebben waag ik dat te betwijfelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heus wel. Ze doen het alleen niet omdat de bandjes dan kapot gaan.
Nee, bij een groter verschil kiezen ze alleen maar weer de zachtste compound. Is ook al geprobeerd. Wat je wil is dat er meer keuze komt, zodat we dingen krijgen als Bottas die Vettel achterna jaagt in Bahrein.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Of gewoon een lineaire degradatie i.p.v. een cliff na een x aantal rondjes pushen. En een groter verschil tussen de compounds zodat er echt met verschillende strategieën gewerkt kan worden.
Dat zegt toch niets? Je wint ook weer tijd dankzij de slipstream. Natuurlijk heeft de auto voor je effect, dat zal nooit veranderen. Je hoeft ook niet rondenlang achter iemand te rijden, gewoon lang genoeg om een inhaalactie te kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als ik hoor dat ze achter een andere auto 80% van de downforce verliezen en een gat van 7 seconde nodig hebben om geen last van je voorganger te hebben waag ik dat te betwijfelen.
Maar je moet wel dichtbij genoeg kunnen komen en dat is juist het probleem. Kijk de crash Ricciardo-Verstappen er maar op na. Ricciardo heeft geen downforce op de voorwielen en is compleet machteloos en parkeert z'n wagen vervolgens in de versnellingsbak van Verstappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Je wint ook weer tijd dankzij de slipstream. Natuurlijk heeft de auto voor je effect, dat zal nooit veranderen. Je hoeft ook niet rondenlang achter iemand te rijden, gewoon lang genoeg om een inhaalactie te kunnen doen.
Dat ligt aan Ricciardo. Vettel kon Hamilton wel gewoon voorbij komen in Oostenrijk. Dichtbij komen is het probleem niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar je moet wel dichtbij genoeg kunnen komen en dat is juist het probleem. Kijk de crash Ricciardo-Verstappen er maar op na. Ricciardo heeft geen downforce op de voorwielen en is compleet machteloos en parkeert z'n wagen vervolgens in de versnellingsbak van Verstappen.
Dat kan alleen maar goed werken inderdaad en totaal niet onduidelijk zijn. En een race later teruggedraaid wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:30 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik denk aan een nieuw qualificatieformat.
Elke 3e minuut valt er 1 auto af.
Dan moeten alle auto's continu op de baan, goed voor de show.
Het probleem is volgens mij dat als jij je voorganger wilt inhalen, de auto meer dan 2 sec per ronde (en verhaal gaat 5 sec) sneller moet zijn. Ik geloof dat het Singapore was, waar het Bottas in bijna 20 ronden niet lukte om de langzamere Hulkenberg te lappen, ondanks dat hij sneller wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ligt aan Ricciardo. Vettel kon Hamilton wel gewoon voorbij komen in Oostenrijk. Dichtbij komen is het probleem niet.
Dat gaat alleen op in Singapore natuurlijk. Zoals Max heeft laten zien is het op andere circuits geen enkel probleem om een Renault in te halen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij dat als jij je voorganger wilt inhalen, de auto meer dan 2 sec per ronde (en verhaal gaat 5 sec) sneller moet zijn. Ik geloof dat het Singapore was, waar het Bottas in bijna 20 ronden niet lukte om de langzamere Hulkenberg te lappen, ondanks dat hij sneller was
oh, oké.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op in Singapore natuurlijk. Zoals Max heeft laten zien is het op andere circuits geen enkel probleem om een Renault in te halen.
Ik zie niet in hoe je met heel zachte banden gaat voorkomen dat ze ze gaan sparen? Als je 4 stops moet maken, is het heel gunstig om met rustig rijden de banden te sparen voor een 3 stopper.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton is voor veel zachtere banden, meer pushen en meer pitstops: https://www.gpblog.com/nl(...)-banden-in-2019.html
Banden die tegen hogere temperaturen kunnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je met heel zachte banden gaat voorkomen dat ze ze gaan sparen? Als je 4 stops moet maken, is het heel gunstig om met rustig rijden de banden te sparen voor een 3 stopper.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:46 schreef Nattekat het volgende:
https://www.motorsport.co(...)pact/3189337/?nrt=54
McLaren wist dit
JA, dat Max bij zijn pitstop zowat zijn stuur kopte toen die op de pit-limiter ging, en constant bijna dreigde af te slaan achter de safety car zegt meneer er voor het gemak maar even niet bij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Abiteboul verstoort Max de relatie tussen Renault en RBR:
https://racingnews365.nl/(...)-bull-niet-verpesten
. Allemaal tegelijk de baan op en niemand een vrije ronde. Never going to happenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed werken inderdaad en totaal niet onduidelijk zijn. En een race later teruggedraaid worden
Ja maar Max was gewaarschuwd, die motor had nog betrouwbaarheidsproblemen. Alsof je bij een restaurant iets krijgt voorgeschoteld, waarvan de kok zegt: Ik houd het niet binnen, dus eet het zelf niet, maar neem jij gerust een hapjequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
JA, dat Max bij zijn pitstop zowat zijn stuur kopte toen die op de pit-limiter ging, en constant bijna dreigde af te slaan achter de safety car zegt meneer er voor het gemak maar even niet bij.
Als dat de enige vernieuwing op de kaart is terwijl alle andere restaurants wel vernieuwende en betere gerechten serveren, zou jij als kok je dan niet gewoon kapot schamen en je afvragen of je wel het goede beroep gekozen hebt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar Max was gewaarschuwd, die motor had nog betrouwbaarheidsproblemen. Alsof je bij een restaurant iets krijgt voorgeschoteld, waarvan de kok zegt: Ik houd het niet binnen, dus eet het zelf niet, maar neem jij gerust een hapje
Je moet geen feiten noemen die je eigen verhaal onderuit halen he, dat is niet handig als je de aandacht op iemand anders wil leggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
JA, dat Max bij zijn pitstop zowat zijn stuur kopte toen die op de pit-limiter ging, en constant bijna dreigde af te slaan achter de safety car zegt meneer er voor het gemak maar even niet bij.
Has happened in 2016 en na 2x weer afgeschaft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
. Allemaal tegelijk de baan op en niemand een vrije ronde. Never going to happen
Dat geld alleen bij Bottas in monza kwam die niet voorbij verstappenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op in Singapore natuurlijk. Zoals Max heeft laten zien is het op andere circuits geen enkel probleem om een Renault in te halen.
Kamphues genot op ziggo in de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Daar zit je dan om 7 uur klaar voor de kwali...
Is het pas om 8
FTFYquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kamphues terror op ziggo in de vroege ochtend.
Ik ben opzich wel blij dat ik dit weekend nachtdiensten draai en om 7 uur thuis kom, dikke kans dat ik me anders zou verslapenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:32 schreef Goudenvis het volgende:
Werd net wakker, dacht dat ik halve kwali had gemist. Nu lekker een half uur naar Kamphuesgod kijken
Ziggo ebattle iets voor jou?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:43 schreef Sjemmert het volgende:
Mijn rondje in de 2017 Mercedes in Gran Turismo. Zelfde tijd als Hamilton zijn pole vorig jaar.
Ik weet het ook niet. Ik ben erg benieuwd of de TR vandaag Q3 kan halen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik geloof niet zo in het Honda-praatje.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 07:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk het niet. Daar racen ze niet in de beginner modus.
Snelle rondequote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wtf Vettel in de uitloopronde gespind?
nee. Maar Ericsson moest waarschijnlijk uitwijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Net ingezapt, heeft het net geregend?
Uitwijken voor wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee. Maar Ericsson moest waarschijnlijk uitwijken.
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee. Maar Ericsson moest waarschijnlijk uitwijken.
ik wou net een edit doen 😂quote:
3 van de afgelopen 4 keer gewonnen, dus je praat weer poep.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoorde ik Mol nou zeggen dat Hamilton altijd goed is op Suzuka? Volgens mij legt hij het hier heel vaak af tegen zijn teamgenoot.
het was alweer droogquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hopelijk zet die regen door anders kun je de eerste 6 plekken wel invullen.
In Japan is dat wel aardig jaquote:
Ja al 3x, de slechtste is Vandoorne met 0x, vorig seizoen ook al bijna nooit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:26 schreef habitue het volgende:
Heeft hartley weleems v Gasly gewonnen in Q. Wat een matige coureur is dat zeg
Waarom? Ik heb geen moeite met hem hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:31 schreef franklop het volgende:
Gaat Kampheus al met pensioen?
#durftevragen
In mijn herinnering kwalificeerde hij zich vaker achter Rosberg en Button dan andersom. Ik snap wel waarom hij nu in de beste auto zo hard roept dat hij van dit circuit houdt, het is immers een old school rijdersbaan. Dus het is belangrijk voor hem om hier de prestaties van zijn auto voor zichzelf op te eisen, maar het verleden wijst uit dat dit old school rijderscircuit hem niet zo ligt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3 van de afgelopen 4 keer gewonnen, dus je praat weer poep.
nu gooit Ferrari het zelf dit jaar wel erg wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hardere compound en nog de snelste. We zijn weer terug op het niveau van de laatste jaren, begin die Mercedes dominantie een beetje erg zat te worden.
dan had ie niet moeten kiezen voor de fabrikant van die PU....quote:
Al hadden ze het niet weggegooid die laatste races gaan ze niet bij merc in de buurt komen. Het gaat weer merc dominantie worden de komende races. Wel apart dat Ferrari een extra sensor moet plaatsen voor de motor van de fia en er opeens niet meer aan te pas komen. Maar hopen dat Ferrari en/of red bull volgend jaar Mercedes naar de kroon kunnen steken, deze Mercedes dominantie is niet goed voor de sport.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:37 schreef franklop het volgende:
[..]
nu gooit Ferrari het zelf dit jaar wel erg weg
Nee man.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:37 schreef franklop het volgende:
[..]
nu gooit Ferrari het zelf dit jaar wel erg weg
Volgens mij wordt die auto niet meer ontwikkeld, dus zal grotendeels door de motor komen. Dat geeft hoop voor volgend jaar. Die Japanners geven niet op, siert ze wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:40 schreef StephanL het volgende:
Toro Rosso binnen een seconden van Verstappen. Vind ik toch wel knap.
Ja daarom. Toro Rosso heeft toch de mindere auto.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die auto niet meer ontwikkeld, dus zal grotendeels door de motor komen. Dat geeft hoop voor volgend jaar. Die Japanners geven niet op, siert ze wel.
Nogal! en terecht.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef StephanL het volgende:
Wel Honda naar Q3 En dan allebei ook nog.
Een beetje degelijk resultaat mag ook wel weer eens..quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef StephanL het volgende:
Wel Honda naar Q3 En dan allebei ook nog.
En met heel geen geluk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef StephanL het volgende:
Wel Honda naar Q3 En dan allebei ook nog.
Zelfs Hartley. Hoe goed moet die Honda wel niet zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef StephanL het volgende:
Wel Honda naar Q3 En dan allebei ook nog.
Bottas ook volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
Lewis als enige op soft?
Ik dacht dat er meer waren.
Ja, matige coureur. Pusht zijn materiaal veel te hard. De echt goede coureurs managen hun spullen en voelen het aan als ze te hard gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:45 schreef raptorix het volgende:
Ricciardo gaat ruw met zijn materiaal om zouden ze zeggen als het Max was geweest
lijkt er inderdaad op dat Ferrari toch iets deed wat niet helemaal ok was en nu dat niet meer doet omdat dat anders gezien wordt door de FIA met die extra sensor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Al hadden ze het niet weggegooid die laatste races gaan ze niet bij merc in de buurt komen. Het gaat weer merc dominantie worden de komende races. Wel apart dat Ferrari een extra sensor moet plaatsen voor de motor van de fia en er opeens niet meer aan te pas komen. Maar hopen dat Ferrari en/of red bull volgend jaar Mercedes naar de kroon kunnen steken, deze Mercedes dominantie is niet goed voor de sport.
Ook uiteraard, maar ze zitten er sowieso heel aardig bij.quote:
nee is nog op ss naar buiten geweest. En ook versneld als ik goed hebquote:
Voor 21 miljoen wil ook wel Renault gaan rijden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
Ohhhh wat zal RIC balen dat hij voor Renault gekozen heeft. Volgend jaar telkens in Q1 eruit.
Er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor 21 miljoen wil ook wel Renault gaan rijden.
Een Clio Williams, misschien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor 21 miljoen wil ook wel Renault gaan rijden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, matige coureur. Pusht zijn materiaal veel te hard. De echt goede coureurs managen hun spullen en voelen het aan als ze te hard gaan.
Het is wel toevallig en opvallend ja. Maar het maakte de races wel interessanter met een Ferrari die merc kan aftroeven, feestje lijkt nu voorbij en krijgen we weer de saaie 1-2 van merc.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
lijkt er inderdaad op dat Ferrari toch iets deed wat niet helemaal ok was en nu dat niet meer doet omdat dat anders gezien wordt door de FIA met die extra sensor.
Sex met Braddie? Eenmalig!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:50 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
die ligt heel wat lager dan 21 miljoen
Mol raakt verblind als hij denkt dat er een voordeeltje voor Hamilton is. Voorzitter van de Hamilton fanclubquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
O bottas toch soft. Ronde met ss afgebroken
Of je nou 10 of 21 pakt per jaar maakt toch ook niet veel meer uit? Liever een keer een WK winnen en voor altijd de geschiedenisboeken ingaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor 21 miljoen wil ook wel Renault gaan rijden.
Ligt het daar aan of de updates van Mercedes die beter werken dan die van Mercedes?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
lijkt er inderdaad op dat Ferrari toch iets deed wat niet helemaal ok was en nu dat niet meer doet omdat dat anders gezien wordt door de FIA met die extra sensor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |