Cum... als in sperma.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik snap de grap maar volgens mij was het toch echt Kumboni, net zoals het ook Kumbi/Kumby of iets heette(geen idee wat daar de originele naam van is, Zamboni ken ik als Nederlandse sportliefhebber natuurlijk wel)
Ja, zoals ik zei: ik snap de grap. Alleen werd de Kumbi of hoe dat ding ook heette geschreven met 'kum' dus mogen we er vanuit gaan dat ze het ook over de Kumboni haddenquote:
Op dvd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:06 schreef Poes. het volgende:
En net in een impulsieve bui seizoen 17 t/m 20 gekocht voor ¤50,-
Nu 16 nog ergens opscharrelen.
Ja boxsets, heb 1/15 al in de kast staan. Nooit verder gespaard en nu zag ik 17/20 op Marktplaats staan.quote:
Ik had een afspeellijst van alle SP-liedjes uit de eerdere seizoenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier heb ik echt lang een audiofragment van op mijn telefoon gehad in mijn tijd op school![]()
Deze kende ik al lang voor ik überhaupt wist wat South Park wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een afspeellijst van alle SP-liedjes uit de eerdere seizoenen
Beer songDreidel
Wendy's Fingerbang audition
Mr Hanky the Christmas Poo
Chocolate Salty Balls
Kyle's Mom
It's easy m'kay?
Uncle Fucker
etc etc etc
WTFquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Poes. het volgende:
https://www.dailymotion.com/video/x27x3xy
Ya ya ya, I am Lorde
Paris Hilton aflevering?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Deze heb ik echt zó lang in m'n hoofd gehad
Hou op, ik probeer darten te kijkenquote:
Dit is een nummer wat ze hebben geschreven voor de aflevering? Want het zou echt zo in de Top 40 kunnenquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is een nummer wat ze hebben geschreven voor de aflevering? Want het zou echt zo in de Top 40 kunnen
Ja, maar gezongen door Sia en niet Lordequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is een nummer wat ze hebben geschreven voor de aflevering? Want het zou echt zo in de Top 40 kunnen
Wie heeft er tegenwoordig nog een DVD speler?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja boxsets, heb 1/15 al in de kast staan. Nooit verder gespaard en nu zag ik 17/20 op Marktplaats staan.
Wil ze toch wel weer in de woonkamer uitstallen.
Edit;
Ik heb deze uitvoering;
[ afbeelding ]
Kocht de eerste 10 van m'n eerste loonstrookjes. Elke maand een nieuwe, bij de Free Record Shop toen nog
Wat is een Plex?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nog een DVD speler?
Series verzamelen doe je tegenwoordig via Plex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |