Ja ging over miljoenen volgens mijquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Iets gehackt, veel geld doorgesluisd, ik weet niet meer precies.
Yildiz?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:11 schreef BasEnAad het volgende:
Wie was het ook alweer die z'n koffer bewust achtergelaten had op een station, vervolgens kwam politie en al die toeters en bellen in actie![]()
![]()
Nee man eckte baas. Sigaren roken voor de coffeeshopquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:39 schreef MPC60 het volgende:
Piovan, al zullen de meeste hem niet meer kennen denk ik.
Een dikke kutkop hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:42 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee man eckte baas. Sigaren roken voor de coffeeshopmet zijn vader naar de snackbar
![]()
Hij heeft volgens mij nooit een persoonlijke foto gepost hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:53 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Een dikke kutkop hebbenCompleet debiel en niet-grappig zijn
Uhuhquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:00 schreef wollah het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij nooit een persoonlijke foto gepost hoor...
Bizar dat die zweefmolenfoto nergens meer te vinden is...quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:39 schreef MPC60 het volgende:
Piovan, al zullen de meeste hem niet meer kennen denk ik.
Wat is daar eignelijk van terecht gekomen? Echt al jaren niet meer gezien. Die kerel was ofwel geniaal ofwel knettergek.quote:
Zou hij nog altijd dat verhuisbedrijfje hebben naar Spanje en nog altijd met Biancavia zijn?quote:
Staat al in de OP hans en yildiz ookquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:10 schreef BasEnAad het volgende:
Oversight die een paspoort had gekregen met een pasfoto van hem als Joker uit batman
Het hupt?? Vond dat echt zo'n sukkel..quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
Kopieermachine
enter
sala-adin
zainabber
Harakaru oid
Dutchmage
Het_hupt
Mirjam
tubgirl
En nog te veel om op te noemen
Zo'n topic zou nu niet meer kunnen, users worden veel meer tegen zichzelf beschermd heb ik het idee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |