En Captain America was ook niet geheel onsmakelijk in IW1quote:
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb best een goede dag vandaag. Lekker flirten met een knappe Duitse toerist.
Komt twee keer in t jaar naar hier, eens kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
En Captain America was ook niet geheel onsmakelijk in IW1En Iron Man is altijd sexy
[..]
NiceJammer dat hij zo ver weg woont
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Iron man vind ik nu toch wel echt een beetje oud te wordensorry
Héél subtielquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt twee keer in t jaar naar hier, eens kijken. Hij is gescheiden kreeg ik subtiel te horen, haha.
Vertel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, hotel en concertkaartjes geregeld.
Ik ga hierheen:quote:
Gaaf! Metal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga hierheen:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou d'n vent het regelen, maar die wacht altijd zo lang met alles dat het uitverkocht is.Dus zelf maar gedaan. Zin an.
(In Oberhausen dus)
Nice!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef Poes. het volgende:
En ik krijg net een melding dat mijn te dure Ali pakket door de douane is gekomen
Altijd even afwachten natuurlijkquote:
Yes!! Wat gaat er als eerste in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mijn punten en bonnen binnen. Vanavond airfryer bestellen
Hahahquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Altijd even afwachten natuurlijk![]()
Had net een klusjesman over de vloer (of nou ja, buiten) en die vertelde ik over de Lepin Lego van Ali. Hij werd helemaal enthousiast
Bleek dat hij zelf eens Nike AirMax had gekocht daaro, dikke boete van ¤90,-quote:
Oopsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bleek dat hij zelf eens Nike AirMax had gekocht daaro, dikke boete van ¤90,-
Ja dat mag niet hč
In mijn geval had ik ¤20,- inklaringskosten moeten betalen, maar ben dan alsnog ruim ¤25,- goedkoper uitquote:
Nee, meer goth/industrial/dance dan metal. En niet gek, het is best wel een niche-genre.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gaaf! Metal?
Ik ken geen een van de namen
Klinkt ook leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, meer goth/industrial/dance dan metal. En niet gek, het is best wel een niche-genre.
Zeker!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt ook leukIets leuks om naar uit te kijken in ieder geval
Pehehehe, whoops.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bleek dat hij zelf eens Nike AirMax had gekocht daaro, dikke boete van ¤90,-
Ja dat mag niet hč
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |