Nou!quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:02 schreef GGMM het volgende:
Dat je een lijstje """legendarische""" FOK!kers zo interessant vindt dat je direct naar je vriendjes loopt om erover te vertellen is op zich ook best sneu.
Ben je nog steeds aan het jankenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:02 schreef GGMM het volgende:
Dat je een lijstje """legendarische""" FOK!kers zo interessant vindt dat je direct naar je vriendjes loopt om erover te vertellen is op zich ook best sneu.
Ok.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:02 schreef GGMM het volgende:
Om watquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het janken
Ken jij nog een leuke mop?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Er heerst wat spanning in dit topic.
Basel heeft dit jaar een jaar een ijzersterk elftal.quote:
quote:
zijquote:Jantje was op school jantje zij tegen de juffrouw mag ik naar de wc de juffrouw zij nee want we zijn met de les bezig 5 minuten later zegt de juffrouw waar is de grootste oceaan van de wereld onder mijn stoel"
wantquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:37 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [2018/2019] Europa League #2: Banega
Laat geen spaan van hem heel boys.
okequote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij denkt dat de ploeg waar Fener van won, Trecin was. De ploeg die Feyenoord uitschakelde.
gereageerdquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken er op dat je hem ongenadig hard aanpakt maat.
quote:
Soooooo koekoeeeekquote:
Zo het is watquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij denkt dat de ploeg waar Fener van won, Trecin was. De ploeg die Feyenoord uitschakelde.
niet gekliktquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:37 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [2018/2019] Europa League #2: Banega
Laat geen spaan van hem heel boys.
Nou, vooruitquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker makker. Doe jij ook nog even een duit in het zakje?
Heeft hij weer Servische kankerherrie gedeeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nog steeds pissig omdat niemand jouw aidsmuziek bezoekt.
Geen idee, ik klik nooit op Doublepain zijn links. Bespaart me een hoop oorkanker.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft hij weer Servische kankerherrie gedeeld?
Ik zie dat de jaren je niet slecht hebben gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik klik nooit op Doublepain zijn links. Bespaart me een hoop oorkanker.
Ik heb een mooi nummer waar jij kankerboos om kan worden jaquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft hij weer Servische kankerherrie gedeeld?
No escape from Balkanquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een mooi nummer waar jij kankerboos om kan worden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |