abonnement Unibet Coolblue
pi_182345271
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lyon en Schalke zijn geen grote Europese ploegen. Eerder extreme middelmaat.

Verder klopt geen reet van je redenering. Feyenoord won de Eredivisie en van United, wat ajax niet lukte. Volgens jouw redenatie hadden we feitelijk die waardeloze Europese prijs ook wel even binnen kunnen koppen.

Fijne avond!
Bedankt voor je reactie. Helaas lees je mijn post niet goed.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_182346889
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Op 15 mei 2011 na dan heb ik als supporter meer genoten van de Europees gespeelde wedstrijden (Barcelona thuis, City thuis, United uit, Lyon thuis, Schalke thuis) dan de daaropvolgende landstitels. Herinneringen van wedstrijden die ik niet meer zal vergeten. Ik heb liever dit soort wedstrijden tegen grote Europese ploegen met hier en daar resultaat, icm goed voetbal, dan kampioen van de Nederlandse competitie, hoe naar het ook is, omdat je dat makkelijk kampioen zou moeten kunnen worden dat soort seizoenen.
Ja is het verschil tussen van PSV (de enige serieus te nemen club in Nederland) winnen en van de genoemde clubs, over het algemeen met twee tot zes keer zo hoge begrotingen, winnen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:08:30 #203
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182346937
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Op 15 mei 2011 na dan heb ik als supporter meer genoten van de Europees gespeelde wedstrijden (Barcelona thuis, City thuis, United uit, Lyon thuis, Schalke thuis) dan de daaropvolgende landstitels. Herinneringen van wedstrijden die ik niet meer zal vergeten. Ik heb liever dit soort wedstrijden tegen grote Europese ploegen met hier en daar resultaat, icm goed voetbal, dan kampioen van de Nederlandse competitie, hoe naar het ook is, omdat je dat makkelijk kampioen zou moeten kunnen worden dat soort seizoenen.
Dit is puur waar. Het EL seizoen was voor mij zo'n puur genot. Met vrienden van een generatie die '95 in hun eind tienerjaren mee hebben gemaakt, Ajax hebben zien afglijden en dan weer zo'n seizoen. Eindelijk weer als een kind juichend op de bank. Kippenvel als ik er aan denk.

En het is dat ik niet in Wenen ben geweest, maar 15 mei 2011 was echt een van de beste dagen in mijn leven.
pi_182348362
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Hier zal Valentijn wel wat anders van vinden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182348452
Europees ver komen is veel lekkerder. Maar 2 jaar terug hadden we gewoon moeten winnen in de finale.

Trouwens, ik eis gewoon kampioenschap en Europees ver in 1 hand. Dit psv wint wel elke keer maar stelt geen ene reset voor. Jammer dat ajax weer zo faalt in de eredivisie.
pi_182348593
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:00 schreef kurk_droog het volgende:
Europees ver komen is veel lekkerder. Maar 2 jaar terug hadden we gewoon moeten winnen in de finale.

Kijk, dit zijn tenminste joodse teksten. Daar kan ik meer mee dan al die gasten die blij worden van een Europese campagne tegen de lammen en blinden van Europa, waarbij je ook nog eens kansloos tweede wordt. Stelt allemaal gene kut voor.

Binnenkort komt er een derde Europees niveau, waarin clubs mogen spelen tegen de nummers tien van Denemarken enzo. Gaan we daar dan ook zo achterlijk enthousiast over doen als we een keer finale spelen? Schei nou toch uit. Allemaal niveauloos gezever
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:13:32 #207
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182348603
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lyon en Schalke zijn geen grote Europese ploegen. Eerder extreme middelmaat.

Verder klopt geen reet van je redenering. Feyenoord won de Eredivisie en van United, wat ajax niet lukte. Volgens jouw redenatie hadden we feitelijk die waardeloze Europese prijs ook wel even binnen kunnen koppen.

Fijne avond!
https://www.fcupdate.nl/v(...)chester-united-ajax/

Maar goed Lyon en Schalke zijn natuurlijk geen Trencin dat ben ik wel met je eens
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:15:20 #208
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182348625
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:00 schreef kurk_droog het volgende:
Europees ver komen is veel lekkerder. Maar 2 jaar terug hadden we gewoon moeten winnen in de finale.

Trouwens, ik eis gewoon kampioenschap en Europees ver in 1 hand. Dit psv wint wel elke keer maar stelt geen ene reset voor. Jammer dat ajax weer zo faalt in de eredivisie.
Denk dat je PSV hier wel mee tekort doet, die zijn echt wel vrij goed en ik ben bang dat we uiteindelijk tekort komen in de eredivisie
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:21:21 #209
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182348695
quote:
Dusan Tadic heeft de slapeloze uurtjes na FC Bayern München-Ajax (1-1) benut voor een goed gesprek met Erik ten Hag.

„We hebben drie uur lang over voetbal gesproken. Over de wedstrijd, over wat er in en buiten het veld beter kan”, zei de reserve-aanvoerder van Ajax, die allerlei zaken die in de spelersgroep leven besprak en het idee heeft dat hij gehoor vond. „De trainer staat steeds meer open voor onze feedback, vraagt daar nu zelfs om”, beschreef de Serviër de grotere toegankelijkheid tot Ten Hag.

Vorig seizoen werd de tukker verweten niet voor meningen van anderen open te staan. De spelers klaagden over onder meer dagen achter elkaar elf-tegen-elfpartijen spelen, waarbij de reserves de volgende tegenstander moesten nabootsen en de ellenlange wedstrijdbesprekingen. „We hebben er niets aan om achter zijn rug om te klagen. Als we vinden dat iets beter kan, moeten we het rechtstreeks kunnen zeggen”, aldus Tadic.

„Het is heel belangrijk dat er een goede connectie, een open relatie is tussen de spelers en de trainer. Dat hij de gevoelens in de groep kent. De wensen van de spelers gingen over van alles, over tactiek, trainingen en allerlei zaken rondom het elftal”, gaf de Servische international een inkijkje in het onderhoud tussen trainer en speler in het Hilton Hotel in München.

„Of ik een voorbeeld kan geven van wat er is besproken? Dat zijn meerdere dingen. Maar laat ik de kleine partijtjes noemen. Die was ik een dag voor de wedstrijd ook niet gewend en veel spelers vonden die vervelend. Dus heb ik namens de groep aangegeven dat we het liever op een andere manier willen. Uiteindelijk beslist de trainer. In dit geval heeft hij wel naar ons geluisterd, ja.”

Tadic: „Het is logisch dat we het niet altijd eens zijn, maar we moeten ervoor zorgen dat we altijd op dezelfde bladzijde zitten. Iedereen wil persoonlijk vooruit en stappen maken met het elftal. We moeten een weg vinden waarbij iedereen zich prettig voelt.”
pi_182348712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]

https://www.fcupdate.nl/v(...)chester-united-ajax/

Maar goed Lyon en Schalke zijn natuurlijk geen Trencin dat ben ik wel met je eens
https://m.fcupdate.nl/voe(...)d-manchester-united/

Wat is je punt? Winnen van Manchester United in het jaar dat de Europa League door hen gewonnen werd, was aan maar één Nederlandse club voorbehouden. De club die tevens landskampioen werd. Lijkt me wat relevanter dan vergelijken met een resultaat uit de prehistorie.

Al snap ik wel waarom ajacieden dit doen, gezien het feit dat de club al twintig jaar geen reet presteert, naast wat kampioenschappen van de armoede.

Die hele hype rondom die Europese campagne was echt lachwekkend. Met ongelofelijk veel geluk door de loting heen rollen en dan met elke tegenstander zoveel moeite hebben, hier werd gesproken alsof de champions league gewonnen werd. _O-

Over trencin gesproken, hoe was het bij Rostov en Rodenborg? Mooi seizoen was dat, weer hé le maal niets in amsterdam.

En dan nog zetten ze een muil op alsof ze gods greatest gift to football zijn. Europe. We. Are. Cumbek.

Hier in de rest van Nederland, buiten 's Lands grootste poel des Verderfs, lachen we daarom, in het bijzonder in Brabant, waar wel gepresteerd wordt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 09:26:32 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:29:05 #211
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182348755
In Nederland lachen we vooral keihard om Feyenoord die 4-0 verliest van een paar vuilnismannen en timmermannen. Wat moet het pijnlijk zijn om Ajax en PSV te zien spelen en dan te beseffen dat je daar lichtjaren vanaf zit. _O-
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:30:32 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182348767
Je zou bijna denken Ajax en Feyenoord concurrenten zijn als je dit hier leest.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:36:48 #213
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182348830
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

https://m.fcupdate.nl/voe(...)d-manchester-united/

Wat is je punt? Winnen van Manchester United in het jaar dat de Europa League door hen gewonnen werd, was aan maar één Nederlandse club voorbehouden. De club die tevens landskampioen werd. Lijkt me wat relevanter dan vergelijken met een resultaat uit de prehistorie.

Al snap ik wel waarom ajacieden dit doen, gezien het feit dat de club al twintig jaar geen reet presteert, naast wat kampioenschappen van de armoede.

Die hele hype rondom die Europese campagne was echt lachwekkend. Met ongelofelijk veel geluk door de loting heen rollen en dan met elke tegenstander zoveel moeite hebben, hier werd gesproken alsof de champions league gewonnen werd. _O-

Over trencin gesproken, hoe was het bij Rostov en Rodenborg? Mooi seizoen was dat, weer hé le maal niets in amsterdam.

En dan nog zetten ze een muil op alsof ze gods greatest gift to football zijn. Europe. We. Are. Cumbek.

Hier in de rest van Nederland, buiten 's Lands grootste poel des Verderfs, lachen we daarom, in het bijzonder in Brabant, waar wel gepresteerd wordt.
Het is goed dat je weer terug bent
pi_182348842
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

'Kijk ons eens fanatiek met ons vak bezig zijn'

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:00 schreef kurk_droog het volgende:
Europees ver komen is veel lekkerder. Maar 2 jaar terug hadden we gewoon moeten winnen in de finale.

Trouwens, ik eis gewoon kampioenschap en Europees ver in 1 hand. Dit psv wint wel elke keer maar stelt geen ene reset voor. Jammer dat ajax weer zo faalt in de eredivisie.
'Ik eis' nog wel :') Waan van de dag heet dat volgens mij. 2 weken geleden nog kansloos verloren van PSV, nu haal je een puntje tegen Bayern en dan ben je ineens veel verder? Ajax struggelt ook vaak genoeg tegen kleinere teams, het verschil met PSV is derhalve te verwaarlozen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:41:12 #215
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182348875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:00 schreef kurk_droog het volgende:
Europees ver komen is veel lekkerder. Maar 2 jaar terug hadden we gewoon moeten winnen in de finale.

Trouwens, ik eis gewoon kampioenschap en Europees ver in 1 hand. Dit psv wint wel elke keer maar stelt geen ene reset voor. Jammer dat ajax weer zo faalt in de eredivisie.
Hahahaha!!! PSV heeft Ajax totaal van de mat getikt, tot op het bot vernederd, en dan zo'n teksten.

_O-

Alleen bij Ajax-Supporters kan dit.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:41:29 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182348880
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

'Kijk ons eens fanatiek met ons vak bezig zijn'

[..]

'Ik eis' nog wel :') Waan van de dag heet dat volgens mij. 2 weken geleden nog kansloos verloren van PSV, nu haal je een puntje tegen Bayern en dan ben je ineens veel verder? Ajax struggelt ook vaak genoeg tegen kleinere teams, het verschil met PSV is derhalve te verwaarlozen.
maar met z'n eis ben ik het wel mee eens, als Ajax geen kampioen wordt is het gewoon een faal seizoen, hoe ver je europees ook moge komen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:42:02 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182348885
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hahahaha!!! PSV heeft Ajax totaal van de mat getikt, tot op het bot vernederd, en dan zo'n teksten.

_O-

Alleen bij Ajax-Supporters kan dit.
Slaat nergens op inderdaad.
pi_182348898
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar met z'n eis ben ik het wel mee eens, als Ajax geen kampioen wordt is het gewoon een faal seizoen, hoe ver je europees ook moge komen
Je kunt alle eisen stellen die je wilt, maar als je 3-0 verliest uit bij je directe (en enige) concurrent dan is enkel nederigheid op zijn plaats. een 1-1 tegen Bayern verandert daar natuurlijk niks aan.
pi_182348903
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je kunt alle eisen stellen die je wilt, maar als je 3-0 verliest uit bij je directe (en enige) concurrent dan is enkel nederigheid op zijn plaats. een 1-1 tegen Bayern verandert daar natuurlijk niks aan.
Klopt, maar ook de beste verliest wel eens.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:46:37 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182348919
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:44 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Klopt, maar ook de beste verliest wel eens.
dit was wel ernstig falen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:47:39 #221
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182348926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar met z'n eis ben ik het wel mee eens, als Ajax geen kampioen wordt is het gewoon een faal seizoen, hoe ver je europees ook moge komen
Sjempions liek winnen zou het seizoen nog kunnen redden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182348932
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hahahaha!!! PSV heeft Ajax totaal van de mat getikt, tot op het bot vernederd, en dan zo'n teksten.

_O-

Alleen bij Ajax-Supporters kan dit.
Zo waardeer ik ze persoonlijk meer dan dat ze gaan roepen dat een tweede plek in de europa league na een gelukkige loting een wereldprestatie is.

Zo zien we ook spelers als fischer (wie), andersen (wie) en dolberg (wie) achtereenvolgens Barcelona, Real Madrid en de intergallactische voetbalcompetitie ingepraat worden. Kwestie van tijd voor de handtekeningen gezet zouden worden.

Och och och.
pi_182348935
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:44 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Klopt, maar ook de beste verliest wel eens.
Zeker. Maar vervolgens roepen dat PSV er niks van kan is van een andere orde. Dat was logischer geweest wanneer je 0-3 had gewonnen in Eindhoven.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:48:48 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182348937
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Sjempions liek winnen zou het seizoen nog kunnen redden.
:) inderdaad, eerst AZ maar even verslaan
pi_182348938
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Sjempions liek winnen zou het seizoen nog kunnen redden.
Ik las hier al reacties van mensen die dachten dat ajax een kans maakte na het gelijkspel tegen Bayern.

Mag ik zeggen dat dat op mijn lachspieren werkt?

Ja, dat mag ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')