Misschien wel als je je toastje laat vallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet uit je huis hoeft, sta je ook niet in de file
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet uit je huis hoeft, sta je ook niet in de file
Moet je wel eerst basis arts worden, en lessen "prostaat voelen bij 65+ ers" volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien ook maar eens voor arts gaan leren.
Ik ben reeds bezig met een LOI cursus voor gynaecoloog.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien ook maar eens voor arts gaan leren.
In de avonduren zekers.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik ben reeds bezig met een LOI cursus voor gynaecoloog.
Thuis of klassikaal?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik ben reeds bezig met een LOI cursus voor gynaecoloog.
Ik heb vandaag een biefstukje gegetenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie iets speciaals gedaan voor dierendag?
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een biefstukje gegeten
Stemde ooit op Boris van der Ham.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
D66
Grootste fout van mijn leven om daar op te stemmen
Die moet echt weer terug en dan wel op de plek van Pechtoldquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Stemde ooit op Boris van der Ham.
Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
D66
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
D66
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:09 schreef JanCees het volgende:
VBL HOOLIGANS
NOBODY LIKES US WE DON'T CARE
eensquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:09 schreef PzKpfw het volgende:
Dat gare wijf moet gewoon d'r mond houden.
Nederland eigenlijk ook wel dat ze die lui niet eens oppakken.quote:
SIERDGODquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:09 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAAAAAAA.
Nederland gaat wereldwijd viral.![]()
twitter:KlaasHa twitterde op donderdag 04-10-2018 om 14:15:27CNN laat goal van Rakitić met commentaar van Sierd de Vos zien. 'Dutch commentator "takes off" for Rakitic goal.' Neerlands trots. https://t.co/Pyyqf8Stm2 reageer retweet
Zijn kop moet nog eens gaan rollen. Dan hang ik 2 vlaggen uit ipv de standaard 1.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Putin schrikt niet van Nederland, zie MH17. Geeft geen fuck
We worden gewoon door de VS gebruikt om de Russen te provoceren.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:09 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAAAAAAA.
Nederland gaat wereldwijd viral.![]()
Ik boycoy Twan voorlopig. Louter flopsjowsquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
Bij Twan hadden ze een ex hacker
Erg interessant verhaal had hij
Te koop lopen met je domheid, mooi hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zal nooit D66 of linkser stemmen
Drie dagen op rij buiten de top 25.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik boycoy Twan voorlopig. Louter flopsjows
Naar Twan kijkt niemand.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
Die heeft zijn ex gehackt of wa?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
Gewoon meteen elimineren en in een vat met natriumhydroxide wegstoppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nederland eigenlijk ook wel dat ze die lui niet eens oppakken.
niet die irritante alexander kloppingquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:10 schreef JanCees het volgende:
madquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
Zuig Jeroen z'n pik vuige slet, je hebt tenslotte wel een voorbeeldfunctie.
Ik heet geen mad, en als dat al zo was dan zou het Matt zijn.quote:
Die komt alleen bij Matthijsquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
niet die irritante alexander klopping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |