Volgens mij heb ik ook een backpack met +10 liter. Ik dacht altijd dat dat ging om het 'tasje' bovenop. Dus niet het grote vak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:07 schreef heite het volgende:
Ik heb zelf ook een backpack van 70+10 liter, maar nog nooit uitgezocht waar dat precies op slaat.
Volgens mij kun je het volume van zo'n backpack vergroten door bijv. een aantal bandjes losser te maken of een rits te openen.
Ja, daar dacht ik ook eerst aan hoor en dat zou het net zo goed kunnen zijn. Maar als ik kijk naar de grootte van het compartiment aan de bovenkant en dat vergelijk met de grootte van de rest van de tas, vraag ik me af of je daar echt 10 liter in kwijt kunt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een backpack met +10 liter. Ik dacht altijd dat dat ging om het 'tasje' bovenop. Dus niet het grote vak.
Zo één heb ik.
[ afbeelding ]
Dat betekent dat de maximale inhoud 80 liter is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:33 schreef polariteit het volgende:
Ha is Selang er weer, ben benieuwd naar z'n verslag van de pacific trail in de USA
Gelijk ff een hele stomme vraag, maar het is alweer 10 jaar geleden dat ik een rugzak heb gekocht. Mijn huidige begint helaas kuren te vertonen en ben dus op zoek naar een nieuwe waar lekker veel in kan.
Ik zit zelf te denken richting de 70 a 80 liter, omdat er ook weleens kampeerspullen mee moeten en fotogear. Als ik een tas zie van 80 liter dan heb ik wel een beeld hoeveel er in past, maar hoe zit dat met een tas van 70-80 liter? Het valt me op dat er best veel tassen zijn die dus eigenlijk 2 verschillende inhouden opgeven...
Duidelijke uitleg. Zoiets heb ik met mijn huidige rugzak dus ook (55+15, te klein); en ik vind eigenlijk dat 'loshangende' deel eigenlijk te slap en er teveel bijhangenquote:Op zondag 28 oktober 2018 06:50 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat betekent dat de maximale inhoud 80 liter is.
Het gaat dan om het 'extra' compartiment onder het topvak.
Bij deze rugzak van 65-80 liter is de 15 liter het grijze gedeelte wat je ziet op deze foto. Het topvak is hier losgehaald en ligt ernaast:
[ afbeelding ]
Het topvak is met 4 bandjes in hoogte te verstellen.
[ afbeelding ]
Komende maand 5 weken weg????quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:35 schreef MevrouwKees het volgende:
ik vind dat " plus" stukje ook rete irritant.. het is flut.. en je hebt de neiging om te veel mee te nemen. Ik beperk mijn bagage tot max. 12 kilo. Komende maand 5 weken weg, ik zit nu op 10 kilo aan spullen wat ik meeneem.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:02 schreef SeLang het volgende:
TRV / [Reisverslag] Pacific Crest Trail (4269 km wildernis trek)
Veel plezier:-)quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:11 schreef MevrouwKees het volgende:
[..]
ik vertrek komende maand voor 5 weken :-). dus kom ergens eind december weer terug.. dus ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |