Jahh.. Cluedo spelen, het is toch komkommertijdquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit gaat vragen aan Kriss
wie er gepraat heeft tegen shelly
tis uit
een mee eter heeft enz enz
Kriss weet het niet snapt het niet
iedereen weet toch dat ie niks en mag zeggen
Gerrit ; blijkbaar wel
kriss ; wat zei ze dan
Gerrit ; dat dr moeder gelijk had over mij
Kris ;; ss zegt ze dat nou
heeft ze niet eerst een vraag gesteld ?
Gerrit verteld..een knuff en
Kris ; de nwe?... ik zou niet weten wie dat doet
Als ik Gerrit was zou ik haar negerenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Ze vroeg...kunnen we wel vrienden blijven?
Flyers... je weet nooit hoe ze landen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Weer over dat focking foldertje
Initialen door Greet gekerfd in een beum?quote:
Jetsers is haar Sjeffie ook al de godganse dag aan het afzeiken.. het is besmetteljkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef Stray_cat het volgende:
Nou, dat wordt een gezellige tijd nog voor Ger en Shell in Utopia.
Het is zoeken naar een aanleiding om hem aan de kant te zettenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Weer over dat focking foldertje
Puberlogicaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef Soulraven het volgende:
Omdat shelley bloedmooi is mag die smerige vieze Gerrit niet met haar gaan zegt Sanne.
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoietsquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Initialen door Greet gekerfd in een beum?
Die gaan nooit uit elkaar, 40 jaar getrouwd al heh.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jetsers is haar Sjeffie ook al de godganse dag aan het afzeiken.. het is besmetteljk
Ik zag het niet, maar weet wel dat een verliefde Greet dat vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoiets
Welnee, over twee dagen liggen ze weet te bonkenquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zou die vrouw dat in de tent hebben gezien dat hij stoer over Shelley deed en dat hij het nog even aankeek en er anders klaar mee was.
Ik hoop dat de familie van Sanne haar helemaal de hemel in prijst!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef Soulraven het volgende:
Omdat shelley bloedmooi is mag die smerige vieze Gerrit niet met haar gaan zegt Sanne.
Ja dacht ook een sprinkhaan of krekel of zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoiets
Dat ze het goed wilde maken met Brenda.quote:
Ik heb een kist vol flyers.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Flyers... je weet nooit hoe ze landen...
Waarom?quote:
Kijk al die pannen en halfvolle borden achter Gerrit!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef mazaru het volgende:
Waar blijven die fijne vrienden van hem nou? Alleen Christel is naar hem toegekomen.
[ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:
Oh okquote:
Sanne is echt een kut wijfquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is lelijk te lelijk voor Shelly en nu ook nog een dief
Nee, Sanne heeft flink lopen stoken en hem uitgelachen en dat hij zo een vieze smerige pooier leek en tegen Shell dat ze niet snapte dat ze het bed deelt met zo'n ranzige pooier.....quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou zoals ik schrijf was van de week in de yurt na een gesprek tussen die twee.
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne heeft Gerrit betrapt, hij zocht haar geld.
Nou, die heeft geen gelijk, en dat weten we ook . Achterlijk gedoe.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waarom pikken jullie mijn topics
Nu echt al de 4 keer achter elkaar
Ik had , Shelly’s moeder heeft gelijk
Had ze zich niet moeten laten opnaaien voor de stemmingen door die mannen om dat allemaal over brenda te zeggen bij de stemmingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat ze het goed wilde maken met Brenda.
Shelly is echt zichzelf
Het Soul principe dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Soulraven het volgende:
Maar in principe, als je shelley haar vriend bent mag je niet meer met vrouwen praten?
Zijn eetlust lijdt er niet onder.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kijk al die pannen en halfvolle borden achter Gerrit!
Zou toch niet dat geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit heeft naar het geld van Sanne gezocht
Tuurlijk is dat niet waar, het is Sanne he die blijft liegenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !
nee geloof ik echt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou toch niet dat geloof ik dus niet.
Dat komt uit de koker van Sanne en Sanne liegt alles bij elkaar!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze beschuldigen elkaar allemaal van stelen. En net zoals ik dat van de anderen niet geloof, doe ik dat ook niet van Gerrit dat hij steelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !
Sanne liegt. Als dat zo was had ze er zo'n show van gemaakt, dat horen en zien je vergaat. Verder zie ik Gerrit niet als dief van die grijpstuivers van Sanne. Waarom moet Shelley zweren dat ze niets zegt. Altijd oppassen voor mensen die je op die manier willen laten zweren dat je niets zegt, in situaties dat ze een ander beschuldigen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne heeft Gerrit betrapt, hij zocht haar geld.
Ik denk dat het wel meevalt. Ze pakt elke gelegenheid aan om hem zwart te maken. Sanne praat lekker op haar inquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Soulraven het volgende:
Maar in principe, als je shelley haar vriend bent mag je niet meer met vrouwen praten?
ik geloof dat ook niet, ik heb soms bij hem dat ik hem te eerlijk vindquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze liegt dat ze barst.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sanne liegt. Als dat zo was had ze er zo'n show van gemaakt, dat horen en zien je vergaat. Verder zie ik Gerrit niet als dief van die grijpstuivers van Sanne. Waarom moet Shelley zweren dat ze niets zegt. Altijd oppassen voor mensen die je op die manier willen laten zweren dat je niets zegt, in situaties dat ze een ander beschuldigen.
Jij zou hem dan doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit kapsel staat echt veel beter. Baardje mag er ook nog wel ff af.
Sanne zegt het wel. Shell zei: wow nu schrik ik helemaal......quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van Gerrit geloof ik het niet. Geloof dat hele verhaal van haar niet. Ze is een leugenares en dat weten wij. Wij horen dat te weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze beschuldigen elkaar allemaal van stelen. En net zoals ik dat van de anderen niet geloof, doe ik dat ook niet van Gerrit dat hij steelt.
Ik ook niet. Maar kijk pas vanaf half 7quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sanne zegt het wel. Shell zei: wow nu schrik ik helemaal......
Ik heb er niets van gezien, dat geld zoek gedoe.
2017?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar kijk pas vanaf half 7
Oef daar dus ook al niet helemaal welkom. Outcast aan het worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:05 schreef mazaru het volgende:
Joa: Er is gewoon plek voor jou maat... eh... totdat je wat anders vind
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit zit de volgende keer weer op de bank.
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasserenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind wel dat sommige mensen het onevenredig hard voor hun kiezen krijgen in Utopia 2.
Zouden ze daar extra voor betaald krijgen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef krabje het volgende:
shel heeft zich vandaag laten ompraten door brenda vanmiddag ,dat als ze hem laat vallen meer kans maakt op een eigen huisje.
Cor en Nel, denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne ging de carvan uit
Terror potteh gedag zeggen
Corry & . ???
eten was gedaan en riepen doei
sanne oh wacht corry.corry
Shellly rende mee de caravan uit...
Hahaha nee, waarom zou je een tent waar je makkelijk met vijf man in kan liggen delen met je 'maat'?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef daar dus ook al niet helemaal welkom. Outcast aan het worden.
Maar even serieus kan dat niet gewoon in de kamerquote:
Ik ook niet, maar dat is Gerrit he, verhalen omdraaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerrit heel stoer lullen nu, dat hij tegen Shelly gezegd zou hebben dat hij er voor gaat zorgen dat die bezoeker niet meer komt. Dat heb ik hem niet tegen Shelley horen zeggen.
Zo is dat! Haartjes plat naar achteren, zonnebrilletje op en erop af stappenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
Joa zegt dat Sanne vies is omdat ze het spel speelt. Wat doet Gerrit dan Joa die kan juist toch heel goed het spel spelen zegt hij altijd.
Huh?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit moet kapot.Ik ben #teamGerrit.
Mee eens Broederquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind Joa echt een kanjer... niet alleen nu dit... met zijn Maaskantjes wijsheid... is hij letterlijk en figuurlijk de Nuchtertste Daar !!
quote:
Broeder, ik strijd met je mee!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
HUH ?zie het nu pas foutje FFquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
ik vond het gelijk al een topjong en ook tim vind ik een toppertjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind Joa echt een kanjer... niet alleen nu dit... met zijn Maaskantjes wijsheid... is hij letterlijk en figuurlijk de Nuchtertste Daar !!
quote:
Ik denk dat de regie het misschien niet op een weegschaaltje af weegt maar iedereen komt aan de beurt......(mijn hoopquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind wel dat sommige mensen het onevenredig hard voor hun kiezen krijgen in Utopia 2.
Zouden ze daar extra voor betaald krijgen?
Oja, we hebben nog een feessie.quote:
Ik ben team Gerritquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa ; maat dit is een slap excuus
ik denk dat ze van jou afwil
zo zie je maar hoe makkelijk ze met jongens omgaat
je zo aan de kant zetten
echt kloteh voor jou jongen
wat een excuus jongen
kijk als er nou een goede onderbouwing bij zit
Ja,rare post.Ben een beetje warrig.quote:
Waarom laat die kut lekker vertrekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pak je spullen Broeder Gerrit, wees die Bijatch voor!
Ik gun ze allemaal alle ellende die ze verdienenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun ze allemaal alle ellende die ze verdienen![]()
TMIquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,rare post.Ben een beetje warrig.
Nou nee absoluut niet, Jaap en Huub. Daar kon ik ook nog eens om lachen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zei een paar maanden geleden, Joa en Tim zijn het beste duo uit RLS geschiedenis.
En ik herhaal het zonder gène : Joa en Tim zijn het beste duo uit RLS geschiedenis.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun ze allemaal alle ellende die ze verdienen![]()
Hahaha Ja! Mikpunt... van bewoners, regie en wereldquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Arme Gerrit en dan ook nog een Oranje jas
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zei een paar maanden geleden, Joa en Tim zijn het beste duo uit RLS geschiedenis.
En ik herhaal het zonder gène : Joa en Tim zijn het beste duo uit RLS geschiedenis.
Jeeeezus zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
Joa zegt dat Sanne vies is omdat ze het spel speelt. Wat doet Gerrit dan Joa die kan juist toch heel goed het spel spelen zegt hij altijd.
Damn Koos.... je hebt een puntquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee absoluut niet, Jaap en Huub. Daar kon ik ook nog eens om lachen.
Smerige vrouwenhater die Timquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa verteld .. uitmake de liefde
hoe pijn het kan doen
Tim vult aan hoe vrouwen zijn
de meeste vrouwen , vlgs Tim
quote:
Ja komt er steeds weer uit he, en dat noemde zich een vrouwen magneet. Die is zo vaak op zijn ziel getrapt of afgewezen want hij doet altijd negatief over vrouwen.quote:
Rot kopquote:
Wat bezielt iemand om zo'n kleur lipstick op te doen?quote:
Laat ook maar ....quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nu krijgt Sanne van Joa de schuld. Shelley graaft haar eigen graf als ze dit doet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:16 schreef mario390 het volgende:
dat had shelly moeten 10 dag erder maken dann zit er Manon misschien nog binnen
Sorry, ben een vrouw maar als dat die daar in zitten de vrouwen moeten vertegenwoordigen dan schaam ik me diep.......vindt die vrouwen daar veel erger dan de mannen......quote:
Er is toch geen vrouw die in zo'n gedrocht trapt?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja komt er steeds weer uit he, en dat noemde zich een vrouwen magneet. Die is zo vaak op zijn ziel getrapt of afgewezen want hij doet altijd negatief over vrouwen.
Ja is ook vriendschap he, maar Gerrit mag maar even in die Yurt liggen totdat hij iets voor zichzelf heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF los van alle shit...
Gerrit heeft een onverwacht kut moment... en de Gebroeders zijn er voor hun maat.
Alle Utopia shit op een stokje.
Zo hoort het.
Wat voor kleur dan ook waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om zo'n kleur lipstick op te doen?
En terecht ook , zij maakt het uit. Dan moet zij maar verhuizen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
gerrit Gaat niet zomaar weg hoor uit de caravan
Mario, Kümpel! Manon ist nicht mehr da.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:16 schreef mario390 het volgende:
Nou sorry maar Tim maakt zich vaak schuldig aan zeer vrouwonvriendelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, ben een vrouw maar als dat die daar in zitten de vrouwen moeten vertegenwoordigen dan schaam ik me diep.......vind die vrouwen daar veel erger dan de mannen......
Ik heb het ook niet over de wijven die daar zitten. Maar over de opmerkingen van hem over vrouwen in het algemeen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, ben een vrouw maar als dat die daar in zitten de vrouwen moeten vertegenwoordigen dan schaam ik me diep.......vind die vrouwen daar veel erger dan de mannen......
logisch tochquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is ook vriendschap he, maar Gerrit mag maar even in die Yurt liggen totdat hij iets voor zichzelf heeft.
Gerrit moet initiatief nemen.. en gewoon gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:18 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
En terecht ook , zij maakt het uit. Dan moet zij maar verhuizen.
Ze zijn toch de drie musketiers? Waarom mag de derde dan niet bij ze wonen?quote:
Die is lekker opgerot en kom nooit meer terugquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:16 schreef mario390 het volgende:
Stevig bankje. Heeft John zeker gemaakt?quote:
Niet? Hij is al 26x uitgenodigd!!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn toch de drie musketiers? Waarom mag de derde dan niet bij ze wonen?
Precies........en Gerrit moet laten zien dat ze nu te ver is gegaan.....veels te ver......quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef Soury het volgende:
Joa ziet het goed. Ze zoekt iets waarom jij de knoop door hakt
ik ben een vrouw, maar Tim zit vaak wel goed hoor, vrouwen zijn niet zo heel aardigquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou sorry maar Tim maakt zich vaak schuldig aan zeer vrouwonvriendelijke opmerkingen.
Voor een paar dagen he.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Hij is al 26x uitgenodigd!!
Broeder trioquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Positieve is dat hij weer helemaal herenigt is met Joa en Tim. Dat hij nu beter met hun kan communiceren dan met haar.
Nee hoor gewoon links laten liggenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies........en Gerrit moet laten zien dat ze nu te ver is gegaan.....veels te ver......
Zen Broeder, meer emotie voor een feest... betekend meer ontlading tijdens het feest...quote:
het mag, tentje staat open, ze willen zelfs helpen zoekenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn toch de drie musketiers? Waarom mag de derde dan niet bij ze wonen?
Kom op als er tegen jou wordt gezegd dat je aan het aanrecht thuis hoort ontplof je toch of niet. En als het een geintje is van hem kan maar hij maakt heel veel van die denigrerende opmerkingen over vrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, maar Tim zit vaak wel goed hoor, vrouwen zijn niet zo heel aardig
Als die ook maar weer opdondertquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Hij is al 26x uitgenodigd!!
Ja, apart. He tkan natuurlijk een front zijn, maar dan nog. Het gaat haar goed af.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef RiennevanPlus het volgende:
Geen enkele emotie zie ik bij haar.
Koos, Broeder!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Positieve is dat hij weer helemaal herenigt is met Joa en Tim. Dat hij nu beter met hun kan communiceren dan met haar.
Maar vind jij dat de vrouwen het huishouden moeten doen en de mannen de bouw? Dat is hoe Tim erover denkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, maar Tim zit vaak wel goed hoor, vrouwen zijn niet zo heel aardig
moet wel eerlijk zeggen dat ik Gerrit ook niet in de tent wil!quote:
Ja je schrijft het goed, helpen zoeken om niet meer bij hun te hoeven slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
het mag, tentje staat open, ze willen zelfs helpen zoeken
Ik dacht dat ze shelly op schoot hadquote:
Of in het andere slaap gedeelte... gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Yaksa het volgende:
Dus straks met zijn drieën in de mongolentent?
En als er B&B gasten komen dan?
Met zijn drieën in de keuken gaan liggen?
ik scrollquote:
En toch beschouw ik je als een Broeder!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ZIjn niet mijn woorden maar die van hun.
Kan ook zijn dat ze er al een tijdje klaar mee was.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, apart. He tkan natuurlijk een front zijn, maar dan nog. Het gaat haar goed af.
quote:
Hoi Mamquote:
nee maar daar ging het nu niet over. Maar ik doe liever het huishouden dan dat ik in de bouw werk dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vind jij dat de vrouwen het huishouden moeten doen en de mannen de bouw? Dat is hoe Tim erover denkt.
Wat dan ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze er al een tijdje klaar mee was.
Aardig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch beschouw ik je als een Broeder!
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee maar daar ging het nu niet over. Maar ik doe liever het huishouden dan dat ik in de bouw werk dat dan weer wel.
Maar ik werk wel, iets met kinderen.
Mam, schrijf je nu eens....quote:
Ze is in ieder geval niet lelijk. Laten we het in ieder geval daarop houden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef goldback het volgende:
[..]
eigenlijk is ze niet bepaald knap.
Goed van je. Maar Tim meent serieus dat vrouwen voor het huishouden zijn geboren.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee maar daar ging het nu niet over. Maar ik doe liever het huishouden dan dat ik in de bouw werk dat dan weer wel.
Maar ik werk wel, iets met kinderen.
Hele lieve vrouw, met een hart van goudquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omg. Lijkt op een vrouwelijke Trump.
Nee, respect.quote:
Ook dat zal wel weer bejubelt wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed van je. Maar Tim meent serieus dat vrouwen voor het huishouden zijn geboren.
Ja hoe dan?quote:
ik heb haar zondag in het echt mogen bekijken, op beeld dacht ik cute, maar in het echt heeft ze een vrij grof gezicht en Sanne is liefig maar haar vind ik op beeld juist niksquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef goldback het volgende:
[..]
Bij ons is het elke dag Dierendag.quote:
ja je ziet door al die haren het bos niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze shelly op schoot had
Nee, dat heeft hij nooit zo gezegd.......hij zei als de dames daar geen enkele keer mee helpen met sjouwen , opbouwen werken buiten en maar met zichzelf bezig zijn net zo goed wat binnenshuis kunnen doen......om zo evenwichtig ieder zijn ding te doen......en voorbeelden hebben we toch zat gezien daar......zelfs totdat ze zich verveelde en van bankje naar bankje liepen......quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vind jij dat de vrouwen het huishouden moeten doen en de mannen de bouw? Dat is hoe Tim erover denkt.
Door wie, door de mannen? John en Mike waren erbij toen hij dat zei en maakten geen bezwaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook dat zal wel weer bejubelt worden
maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat als ze werken de taken verdeeld zouden zijn, maar omdat Tim, Tim is onthouden mensen alleen dat wat ze willen onthoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed van je. Maar Tim meent serieus dat vrouwen voor het huishouden zijn geboren.
ik blijf het zeggen, als ik naar haar kijk, zie ik dr moederquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef goldback het volgende:
[..]
neenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het dat Uitmakfeest van Shelly?
Hij heeft het wel gezegd. Mogelijk in een ander gesprek, maar hij heeft het gezegd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij nooit zo gezegd.......hij zei als de dames daar geen enkele keer mee helpen met sjouwen , opbouwen werken buiten en maar met zichzelf bezig zijn net zo goed wat binnenshuis kunnen doen......om zo evenwichtig ieder zijn ding te doen......en voorbeelden hebben we toch zat gezien daar......zelfs totdat ze zich verveelde en van bankje naar bankje liepen......
Uitzwaaien van Manonpartyquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het dat Uitmakfeest van Shelly?
Hij heeft het nog wel 10 x scherper gezegd dan dat toen hij 1 dag binnen wasquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij nooit zo gezegd.......hij zei als de dames daar geen enkele keer mee helpen met sjouwen , opbouwen werken buiten en maar met zichzelf bezig zijn net zo goed wat binnenshuis kunnen doen......om zo evenwichtig ieder zijn ding te doen......en voorbeelden hebben we toch zat gezien daar......zelfs totdat ze zich verveelde en van bankje naar bankje liepen......
Ze zien wel dat Gerrit gaat leven op hun zak en in nood helpen ala maar ook hij moet aan de bak.....quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja je schrijft het goed, helpen zoeken om niet meer bij hun te hoeven slapen.
Ik heb het onthouden omdat ik het zo'n achterhaalde opvatting vond. Leg me dus geen woorden in de mond.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat als ze werken dentalen verdeeld zouden zijn, maar omdat Tim, Tim is onthouden mensen alleen dat wat ze willen onthouden
Dat heb je echt verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Door de Cos. Alles wat uit de bek van die glibber komt wordt bejubeldquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Door wie, door de mannen? John en Mike waren erbij toen hij dat zei en maakten geen bezwaar.
Hij heeft wel zoiets gezegd idd in het begin, maar meer als een grapje denk ik . reacties uitlokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het onthouden omdat ik het zo'n achterhaalde opvatting vond. Leg me dus geen woorden in de mond.
Doe ik het wel ,Promo halloween.quote:
Count me out bij Tim's uitsprakenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de Cos. Alles wat uit de bek van die glibber komt wordt bejubeld
Dank u broederquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik het wel ,Promo halloween.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Count me out bij Tim's uitspraken
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij heeft wel zoiets gezegd idd in het begin, maar meer als een grapje denk ik . reacties uitlokken
Nee, denk het niet......quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het heel goed begrepen en onthouden. Hij zei het tijdens een overleg met o.m. John en Mike. Mogelijk heb jij een ander gesprek gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb je echt verkeerd begrepen.
Althans... je hebt verkeerd begrepen dat taakverdeling, conservatief of modern, met in acht neming van geslacht om persoonlijke en fysieke redenen, zeer zeker mogelijk is met wederzijds respect.
Ik ben wel een fan van Timquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Count me out bij Tim's uitspraken
Dat mag.quote:
Nee hij beschreef ook zijn laatste relatie met zijn Poolse vriendinquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij heeft wel zoiets gezegd idd in het begin, maar meer als een grapje denk ik . reacties uitlokken
Die kan inderdaad soms heel lief op een cap staan......quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb haar zondag in het echt mogen bekijken, op beeld dacht ik cute, maar in het echt heeft ze een vrij grof gezicht en Sanne is liefig maar haar vind ik op beeld juist niks
Oh niet door mij hoor. Die opvattingen van hem maken hem niet erg aantrekkelijk ook al doet hij over het algemeen heel aardig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de Cos. Alles wat uit de bek van die glibber komt wordt bejubeld
Hoeft Sanne niets te doen, zelfs niet te verkledenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik het wel ,Promo halloween.
Gaan ze muziek draaien ?quote:
ala poolse bruid, uit een catalogus ?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij beschreef ook zijn laatste relatie met zijn Poolse vriendinhet is echt een ouderwetse debiel
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeft Sanne niets te doen, zelfs niet te verkleden
Mail order?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij beschreef ook zijn laatste relatie met zijn Poolse vriendinhet is echt een ouderwetse debiel
Oh, je bent bevooroordeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, denk het niet......
De meeste vrouwen daar denken dat ze prinsesjes zijn......met tere handjes.......
Ik twijfel niet aan wat je gezien hebt, maar ik denk dat ik het anders interpreteer. En jkka, dat is een aanname , thats me.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het heel goed begrepen en onthouden. Hij zei het tijdens een overleg met o.m. John en Mike. Mogelijk heb jij een ander gesprek gezien.
Het zal zijn zwarte humor zijn, dat wordt doorgaans verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het heel goed begrepen en onthouden. Hij zei het tijdens een overleg met o.m. John en Mike. Mogelijk heb jij een ander gesprek gezien.
Dat dusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat als ze werken de taken verdeeld zouden zijn, maar omdat Tim, Tim is onthouden mensen alleen dat wat ze willen onthouden
Vanmiddag met Sanne was werkelijk van de pot gerukt. Wat een zeikerd om niks.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Mike nog dat hij de gunfactor heeft met dat shirt wat hij heeft gekregen. Dat is ondertussen een grotere zeikerd en mopperaar aan het worden dan John
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |