Jahh.. Cluedo spelen, het is toch komkommertijdquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit gaat vragen aan Kriss
wie er gepraat heeft tegen shelly
tis uit
een mee eter heeft enz enz
Kriss weet het niet snapt het niet
iedereen weet toch dat ie niks en mag zeggen
Gerrit ; blijkbaar wel
kriss ; wat zei ze dan
Gerrit ; dat dr moeder gelijk had over mij
Kris ;; ss zegt ze dat nou
heeft ze niet eerst een vraag gesteld ?
Gerrit verteld..een knuff en
Kris ; de nwe?... ik zou niet weten wie dat doet
Als ik Gerrit was zou ik haar negerenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Ze vroeg...kunnen we wel vrienden blijven?
Flyers... je weet nooit hoe ze landen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Weer over dat focking foldertje
Initialen door Greet gekerfd in een beum?quote:
Jetsers is haar Sjeffie ook al de godganse dag aan het afzeiken.. het is besmetteljkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef Stray_cat het volgende:
Nou, dat wordt een gezellige tijd nog voor Ger en Shell in Utopia.
Het is zoeken naar een aanleiding om hem aan de kant te zettenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Weer over dat focking foldertje
Puberlogicaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef Soulraven het volgende:
Omdat shelley bloedmooi is mag die smerige vieze Gerrit niet met haar gaan zegt Sanne.
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoietsquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Initialen door Greet gekerfd in een beum?
Die gaan nooit uit elkaar, 40 jaar getrouwd al heh.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jetsers is haar Sjeffie ook al de godganse dag aan het afzeiken.. het is besmetteljk
Ik zag het niet, maar weet wel dat een verliefde Greet dat vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoiets
Welnee, over twee dagen liggen ze weet te bonkenquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zou die vrouw dat in de tent hebben gezien dat hij stoer over Shelley deed en dat hij het nog even aankeek en er anders klaar mee was.
Ik hoop dat de familie van Sanne haar helemaal de hemel in prijst!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef Soulraven het volgende:
Omdat shelley bloedmooi is mag die smerige vieze Gerrit niet met haar gaan zegt Sanne.
Ja dacht ook een sprinkhaan of krekel of zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat er misschien een beest zat of zoiets
Dat ze het goed wilde maken met Brenda.quote:
Ik heb een kist vol flyers.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Flyers... je weet nooit hoe ze landen...
Waarom?quote:
Kijk al die pannen en halfvolle borden achter Gerrit!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef mazaru het volgende:
Waar blijven die fijne vrienden van hem nou? Alleen Christel is naar hem toegekomen.
[ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:
Oh okquote:
Sanne is echt een kut wijfquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is lelijk te lelijk voor Shelly en nu ook nog een dief
Nee, Sanne heeft flink lopen stoken en hem uitgelachen en dat hij zo een vieze smerige pooier leek en tegen Shell dat ze niet snapte dat ze het bed deelt met zo'n ranzige pooier.....quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou zoals ik schrijf was van de week in de yurt na een gesprek tussen die twee.
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne heeft Gerrit betrapt, hij zocht haar geld.
Nou, die heeft geen gelijk, en dat weten we ook . Achterlijk gedoe.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waarom pikken jullie mijn topics
Nu echt al de 4 keer achter elkaar
Ik had , Shelly’s moeder heeft gelijk
Had ze zich niet moeten laten opnaaien voor de stemmingen door die mannen om dat allemaal over brenda te zeggen bij de stemmingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat ze het goed wilde maken met Brenda.
Shelly is echt zichzelf
Het Soul principe dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Soulraven het volgende:
Maar in principe, als je shelley haar vriend bent mag je niet meer met vrouwen praten?
Zijn eetlust lijdt er niet onder.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kijk al die pannen en halfvolle borden achter Gerrit!
Zou toch niet dat geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit heeft naar het geld van Sanne gezocht
Tuurlijk is dat niet waar, het is Sanne he die blijft liegenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !
nee geloof ik echt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou toch niet dat geloof ik dus niet.
Dat komt uit de koker van Sanne en Sanne liegt alles bij elkaar!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou toch niet dat geloof ik dus niet.
Ze beschuldigen elkaar allemaal van stelen. En net zoals ik dat van de anderen niet geloof, doe ik dat ook niet van Gerrit dat hij steelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat wat ze zegt? Dat moet ze kunnen bewijzen... anders ..Dit vind ik haar grootste hoeren streek tot nu toe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |